Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

når alkoholen går inn, går vettet ut :sjenert:

...og det blir plass til mere øl :ler:

Håper dere slipper å sove med ørepropper inatt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slapp ørepropper og fikk en overraskende fin natt. Dagen i dag har også vært bra :) Det er på dager som denne vi virkelig merker hvor godt det er å ha all familien rundt oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke tok helt av, og at dere har hatt en flott 17 mai! :)

Kan tenke meg det er godt å ha familien i nærheten, kanskje litt mer å gjøre,folk å besøke :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der sier du noe! Jeg tror egentlig aldri jeg har hatt en mer travel 17. mai enn i går! Tør ikke tenke på hvordan det blir når vi i tillegg må sende noen i barnetog og reise til skolen etterpå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh har dere sånne dustenaboer? Noen burde bare ikke bo i nærheten av andre! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at 16.mai natta gikk over all forventning og at dere fikk en påfølgende flott 17.mai dag!

Jeg lurer innimellom på hvordan store familier greier å få alt til å gå opp, når det er såpass mye med bare én :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin helg går mot slutten. Var ute en tur i går med Mokkon83 og noen til. Kjempekoselig! :jepp: I dag kom sommeren, så fremover regner jeg med det blir mest utetid på meg og S. Kan jo ikke sitte inne når været er så bra! ;)

Over til noe litt kjipere... Fant nettopp ut at dama til en kompis er gravid, og mange måneder på vei også. Litt sårt at de ikke har fortalt noe, spesielt for han godeste. Jeg og de to var perlevenner som hang sammen som erteris på videregående, men de siste årene har han sklidd litt ifra oss. Likevel, trodde jo at han ville fortalt noe så stort... :( Så bare tilfeldigvis et bilde av gravidmagen på facebook... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye klokt å komme med, annet enn at jeg er enig med deg om den saken der.. Kjedelig å ikke få vite noe om noe såpass spesielt.

Merkelig :(

Men, bra det er flott vær hos dere, må passe på å kose dere ute i sola ja! :) Håper alt står bra til ellers! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste er på joggetur med en kamerat. Jeg nyter en stille kveld hjemme. Har farga håret, stelt føttene og lakka tåneglene. Nå er jeg klar for sandalsesongen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer!! :sol:

Deeeeilig :hoppe:

Skjønner godt det er sårende når de ikke tar seg bryet med å fortelle venner de store nyhetene... Virker som folk tror at ALLE følger med på facebook-profilen deres... :gjeiper:

Synd når man sklir fra hverandre, men et venneforhold er jo litt som et kjæresteforhold, det krever oppmerksomhet og interesse fra begge parter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At sommeren er her er slettes ikke fælt! :hoppendeglad:

Men været her har vært kjedelig i det siste, fint og sol på formiddagen og så grått på eftan..

Gjør ikke meg noe siden jeg må lese til eksamen ;) På torsdag og i helga kan det bli knallvær :happy:

Åh, så godt å ta seg tid til slikt! Pleie seg selv, man føler seg jo så fresh etterpå! :)

Jeg tok ansiktsmaske idag, det hjalp litt :)

Men etter den første og verste eksamen, og etter de andre forsåvidt, da skal jeg virkelig pleie og ordne meg, så jeg er klar for ferietur! :happy:

Hadde vært godt å følt seg fin og fresh da egentlig ;)

Kjære skal faktisk til Stockholm tirsdag-torsdag neste uke, kanskje jeg må passe på da! ;) Jeg orker aldri ta meg tid til slikt, men kanskje jeg skal prøve å gjøre det da!

Ha en flott kveld videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble inspirert av deg,Mazzi!! :fnise: fikk filt ned litt på labbene... :sjenert: tror jeg må lete frem litt neglelakk jeg også

:hurra: for det fine været!!!

Er dere med å triller imorgen? C og M var med idag, vi skal imorgen også :) Jeg har begynt å bevege meg mer nå ettersom det snart er tid for mer lettkledde antrekk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på besøk til ei venninne og ungen i morra, så må nok melde avbud dessverre.

Nå er jeg og S med han godeste på jobb, av alle ting. Angrer litt på at jeg lot meg overtale, ville heller vært ute i sola egentlig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brant nesten opp utafor skolen idag :daane:

Så da jeg kom hjem tok jeg meg en gå/joggetur, ble ikke mindre varm :ler:

Kos deg masse i godværet snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...