Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med et 5-årig vaksinasjons program mot pollen (i mitt tilfelle timotei og bjørk)Altså ikke kortison-sprøyte, men hyposensibilisering..Behandlingen har hatt full effekt på meg, og jeg har vært esktremt rammet og hyperallergisk siden jeg var 2 år gammel... Jeg kan nå nyte våren, solen og sommeren helt uten plager OG jeg er itillegg helt uten medisiner! FANTASTISK :jepp: MEN mye tid har gått bort til behandling, så man må virkelig ha vilje og tålmodighet hvis man skal sette igang med dette.. Og selfølgelig ikke ha noe i mot nåler, da hundrevis av sprøyter skal settes!Da jeg startet behandlingen var jeg så desperat og plaget at jeg var villig til å gjøre omtrent alt, samtidig stolte jeg på legen og hoppet derfor rett på tilbudet da jeg fikk det, uten å undersøke andre alternativer. Under behandlingstiden har jeg selv lest meg til mer og kunne jeg valgt igjen, hadde jeg også vurdert andre muligheter, som f.eks akkupunktur (har hørt om mange som har hatt god effekt av det)

Lady La-laa: Kunne du ta bjørk- og timotei-vaksine samtidig? Hvor plaget var du?

Jeg går også allergivaksinasjons-programmet, og jeg har sålangt positive resultater, selv om jeg ikke har hold på så lenge.

For min del gir pollenallergien svært nedsatt livskvalitet. Jeg kan knapt være ute om våren, om sommeren er jeg nesten bare inne. Jeg kan ikke grille i parken, sitte på gress generelt (aller nådigst en benk eller stol, men ikke lenge) være på utekafé, eller gjøre andre ting ute - og ja, jeg bruker alt jeg får av medisiner. Medisinene hjelper, men ikke nok. Forhåpentligvis

kan jeg leve normalt igjen om en fem års tid.

Da jeg var yngre prøvde jeg homøopati i flere år, det fungerte litt, men effekten var veldig liten, og tradisjonelle medisiner ga mye bedre resultater.

Jeg vurderte lenge akupunktur, men det ville blitt svært omfattende og svært dyrt, og jeg har ikke råd, rett og slett.

Vil også påpeke at allergivaksinasjon ikke alternativ behandling...

Videoannonse
Annonse
Gjest Tjoms
Skrevet

Lady La-laa: Kunne du ta bjørk- og timotei-vaksine samtidig? Hvor plaget var du?

Jeg går også allergivaksinasjons-programmet, og jeg har sålangt positive resultater, selv om jeg ikke har hold på så lenge.

For min del gir pollenallergien svært nedsatt livskvalitet. Jeg kan knapt være ute om våren, om sommeren er jeg nesten bare inne. Jeg kan ikke grille i parken, sitte på gress generelt (aller nådigst en benk eller stol, men ikke lenge) være på utekafé, eller gjøre andre ting ute - og ja, jeg bruker alt jeg får av medisiner. Medisinene hjelper, men ikke nok. Forhåpentligvis

Da jeg var yngre prøvde jeg homøopati i flere år, det fungerte litt, men effekten var veldig liten, og tradisjonelle medisiner ga mye bedre resultater.

Jeg vurderte lenge akupunktur, men det ville blitt svært omfattende og svært dyrt, og jeg har ikke råd, rett og slett.

Hvis du legger sammen summen av hva du faktisk bruker på medisiner år etter år, så blir ikke 2-3 ganger hos en alternativ utøver (jeg har ikke testet akupunktur mot allergi, kun bioresonans), så ser du selv hva som koster. Du kommer langt med å bare legge om kostholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Tjoms: Hvorfor sitere og utheve det jeg skrev? Noen spesiell grunn?

Gjest Tjoms
Skrevet (endret)

Tjoms: Hvorfor sitere og utheve det jeg skrev? Noen spesiell grunn?

Oj, svaret mitt kom tydeligvis ikke med :)

Okey, jeg skrev noe som:

"du kan jo legge sammen alt du har brukt og vil bruke på medisiner, og se det opp mot hva du ville brukt til f.eks bioresonans (jeg brukte 2 timer), og se hva som virkelig koster.

Uansett, du vil komme langt med kosthold alene. Legg om kosthold nå, og du vil merke stor forskjell neste sesong :)

Edit: og selvsagt er ikke noe som helst som har ordet "vaksinasjon" i seg alternativt. Alternativt er fritt for medisinering.

Endret av Tjoms
Skrevet

Hei!

Da jeg startet programmet så var dette på høsten og kun mot bjørk. Begynte så med timotei rett over jul, og fikk da i opptrappingsfasen gress og timotei i annenhver behandling. (var jo inne engang i uka i begynnelsen)

Etter opptrapping og når maxdosen var nådd fikk jeg injeksjon av timotei og bjørk samtidig - en i hver arm.

Før behandling opplevde jeg vår/sommer slik som deg, medisinene virket ikke tilfredstillende og jeg ble ekstremt dårlig. For å unngå å bli helt zoombie så var jeg nødt til å holde meg innendørs og kunne ikke være ute og leke / kose meg som de andre.

Det er sååå deilig nå som jeg endelig kan nyte våren når den kommer, sykle til jobben, sitte ute i lunsjen være med å ta første utepils, grilling i parken! Og bare glede meg til mer sommer i vente som jeg kan delta i, wooohooo!!

Lykke til med behandlingen - håper du får oppleve de samme resultatene som meg slik at du også kan kose deg i sommermånedene :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Da jeg startet programmet så var dette på høsten og kun mot bjørk. Begynte så med timotei rett over jul, og fikk da i opptrappingsfasen gress og timotei i annenhver behandling. (var jo inne engang i uka i begynnelsen)

Etter opptrapping og når maxdosen var nådd fikk jeg injeksjon av timotei og bjørk samtidig - en i hver arm.

Før behandling opplevde jeg vår/sommer slik som deg, medisinene virket ikke tilfredstillende og jeg ble ekstremt dårlig. For å unngå å bli helt zoombie så var jeg nødt til å holde meg innendørs og kunne ikke være ute og leke / kose meg som de andre.

Det er sååå deilig nå som jeg endelig kan nyte våren når den kommer, sykle til jobben, sitte ute i lunsjen være med å ta første utepils, grilling i parken! Og bare glede meg til mer sommer i vente som jeg kan delta i, wooohooo!!

Lykke til med behandlingen - håper du får oppleve de samme resultatene som meg slik at du også kan kose deg i sommermånedene :)

Åååå, det høres så bra ut! Jeg håper også at jeg får like gode resultater som deg. Det høres fantastisk ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...