Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2011 #21 Skrevet 7. mai 2011 (endret) Det er vel noe med biologien som gjør at menn alltid vil tiltrekkes unge damer fremfor eldre, fordi de er best egnet til å bære fram barn og innehar de beste genene. Så slik er den saken. Er jo litt trist for de som er passert 35, men man må nesten gjøre det beste ut av det. De yngre vil før eller siden bli eldre de også, så alle får smake på bitterheten når den dagen kommer. :gjeiper: Endret 7. mai 2011 av HunterLady
Gjest Maneater Skrevet 7. mai 2011 #22 Skrevet 7. mai 2011 Det er vel noe med biologien som gjør at menn alltid vil tiltrekkes unge damer fremfor eldre, fordi de er best egnet til å bære fram barn og innehar de beste genene. Så slik er den saken. Er jo litt trist for de som er passert 35, men man må nesten gjøre det beste ut av det. De yngre vil før eller siden bli eldre de også, så alle får smake på bitterheten når den dagen kommer. :gjeiper: Ja dette er et sårt punkt for oss over 35. Mannfolk!!!!Men prøver å holde unna depresjonen.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2011 #23 Skrevet 7. mai 2011 Ja dette er et sårt punkt for oss over 35. Mannfolk!!!!Men prøver å holde unna depresjonen. Tja, man liker vel forskjellige ting. Yngre jenter kan være spenstige å se på, men jeg ser helst etter en elsker på 35-45, jeg er 30 selv. Selvtillit i senga og at hun vet hva hun vil ha er det viktigste for meg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. mai 2011 #24 Skrevet 7. mai 2011 Så det at jeg tiltrekkes av kvinner fra 16-50 er unormalt? Hvorfor i allverden skal jeg la et tall styre hva jeg blir tiltrukket av? Den yngre garden har den beste kroppen og helsen, så biologien sier at de blir de beste mødrene til mine barn. Den eldre garden har selvsikkerheten, erfaringen og roen som gjør dem tiltrekkende. (Generally speaking fra mitt ståsted) Jeg har appåtil sett 15-åringer med mer former enn 25-åringer, og som glatt ville gått som en 20-åring om jeg hadde møtt dem på fest. Gjør det meg til pedofil? Nei, til alle som prøver å legge begrensninger på hva jeg kan tiltrekkes av (utover det lovlige) sier jeg bare en ting: fuck off. Jeg velger å tilbe kvinnekroppen i dets utgaver, og ikke holde meg til kun jevnaldrede. Eh.. ja om du mener at 15 åringer er mer tiltrekkende enn 25 åringer, om du er 35 selv, ja da er du pedofil i mine øyne! Iallefall hebefil så det holder. Og da er det virkelig noen som mangler i hodet ditt om du vender din interesse til småjenter i den alderen! Så fuck off selv! 1
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #25 Skrevet 8. mai 2011 Eh.. ja om du mener at 15 åringer er mer tiltrekkende enn 25 åringer, om du er 35 selv, ja da er du pedofil i mine øyne! Iallefall hebefil så det holder. Og da er det virkelig noen som mangler i hodet ditt om du vender din interesse til småjenter i den alderen! Så fuck off selv! Det er vel ikke det at de er 15 en tenner på men som katten skreiv så er det 15åringer som kunne gått for å være 25-åringer. Da er det egentlig kroppen til en 25-åring en tenner på, ikke det at hun er 15. For eksempel nå i russetida så tenker jeg ofte, jøss er hun der virkelig bare rundt 18? Det er jo altså ikke poenget for de aller fleste menn å gå etter 15-åringer. Finner en ut at de er så unge så holder de fleste seg laaangt unna. Likevel så er det slik at de fleste menn liker unge kvinner of det er ikke alltid like lett å vite hvor gamle de er.
Gjest Katten. Skrevet 8. mai 2011 #26 Skrevet 8. mai 2011 Eh.. ja om du mener at 15 åringer er mer tiltrekkende enn 25 åringer, om du er 35 selv, ja da er du pedofil i mine øyne! Iallefall hebefil så det holder. Og da er det virkelig noen som mangler i hodet ditt om du vender din interesse til småjenter i den alderen! Så fuck off selv! ... Jeg er da vel ikke pedofil om jeg tenner på ei som jeg vil tro er 20-25 år. Les hva jeg skriver, er du snill.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #27 Skrevet 8. mai 2011 Uff husker enda den ekle følelsen av gamle kvalme menn som siklet etter meg da jeg var yngre. Og n¨å føler datteren min det samme! Så kjære menn som tenner på alt for unge jenter. Jeg har bare en ting og si:SKJER DERE! BLIKKET DERES FORTELLER MER ENN TUSEN ORD!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #28 Skrevet 8. mai 2011 Uff husker enda den ekle følelsen av gamle kvalme menn som siklet etter meg da jeg var yngre. Og n¨å føler datteren min det samme! Så kjære menn som tenner på alt for unge jenter. Jeg har bare en ting og si:SKJER DERE! BLIKKET DERES FORTELLER MER ENN TUSEN ORD! TS her... Ja, jeg husker også den følelsen... Æsj! Hva inbiller de seg egentlig? Har spurt datteren min om han noengang har oppført seg rart mot henne, eller sett på henne på en måte hun syntes var ubehagelig, hun svarte nei uten å nøle. Men her om dagen så jeg at han stirret på puppene hennes (hun la ikke merke til det selv)... Er det helt klin umulig for oss som har døtre å finne seg en ny mann, eller finnes det mannfolk som helt inn i ryggmargen skjønner at stedøtre er off-limit uansett??
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #29 Skrevet 8. mai 2011 Så kjære menn som tenner på alt for unge jenter. Jeg har bare en ting og si:SKJER DERE! BLIKKET DERES FORTELLER MER ENN TUSEN ORD! Lite drøy du? Vel.. du kan jo tygge på det faktumet at den seksuelle lavalder i Spania er 13, neste gang du og din datter dra på en ferie til Kanariøyene.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #30 Skrevet 8. mai 2011 Lite drøy du? Vel.. du kan jo tygge på det faktumet at den seksuelle lavalder i Spania er 13, neste gang du og din datter dra på en ferie til Kanariøyene. Og hvofor skal jeg det? Du synes vel det er fint tenker jeg, så du har mulighet til å se ekstra på enda yngre jenter?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #31 Skrevet 8. mai 2011 Lite drøy du? Vel.. du kan jo tygge på det faktumet at den seksuelle lavalder i Spania er 13, neste gang du og din datter dra på en ferie til Kanariøyene. Og hvofor skal jeg det? Du synes vel det er fint tenker jeg, så du har mulighet til å se ekstra på enda yngre jenter?
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #32 Skrevet 8. mai 2011 TS her... Ja, jeg husker også den følelsen... Æsj! Hva inbiller de seg egentlig? Har spurt datteren min om han noengang har oppført seg rart mot henne, eller sett på henne på en måte hun syntes var ubehagelig, hun svarte nei uten å nøle. Men her om dagen så jeg at han stirret på puppene hennes (hun la ikke merke til det selv)... Er det helt klin umulig for oss som har døtre å finne seg en ny mann, eller finnes det mannfolk som helt inn i ryggmargen skjønner at stedøtre er off-limit uansett?? Ja tydeligvis! Har selv opplevd den forferdelige følelsen der og at kjæresten min så på jenta mi , både stirret på puppene og rumpa! Jeg så jo med engang at det var noe annet enn et uskyldig blikk! Har jo hatt kjærester før som bare så helt vanlig på henne og oppførte seg som en far for henne og ikke brukte henne til visuell tilfredstillelse! Gjett hvem som ble kastet på hodet og ræva ut! Men det finnes menn som er ordentlige, man må bare lete ei stund TS
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #33 Skrevet 8. mai 2011 Og hvofor skal jeg det? Du synes vel det er fint tenker jeg, så du har mulighet til å se ekstra på enda yngre jenter? Hei Mysticgirl. Det må være slitsomt å ha et så anstrengt forhold til menn som du her gir uttrykk for, eller er du her bare for å finne noe mer å rakke ned på menn med? For å opplyse deg: Det er normalt å kunne syntes en kjønnsmoden kvinne er vakker uten at man da er pedofil på samme måte som at en kvinne kan syntes en ung gutt kan være flott. Mennesker har fortsatt insinktene våre inntakt, og forsøk på å fordømme endrer nok ikke på det. Det er likevel de færreste som agerer mot ei 16 år gammel jente, for selv om man ser at hun kan utvikle seg til å bli en flott kvinne utseendemessig har man absolutt ingenting felles, man er på helt to forskjellige stadier i livet.
Gjest Maneater Skrevet 8. mai 2011 #34 Skrevet 8. mai 2011 Ja tydeligvis! Har selv opplevd den forferdelige følelsen der og at kjæresten min så på jenta mi , både stirret på puppene og rumpa! Jeg så jo med engang at det var noe annet enn et uskyldig blikk! Har jo hatt kjærester før som bare så helt vanlig på henne og oppførte seg som en far for henne og ikke brukte henne til visuell tilfredstillelse! Gjett hvem som ble kastet på hodet og ræva ut! Men det finnes menn som er ordentlige, man må bare lete ei stund TS Har inntrykk av at man må lete lenge da dessverre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #35 Skrevet 8. mai 2011 Hei Mysticgirl. Det må være slitsomt å ha et så anstrengt forhold til menn som du her gir uttrykk for, eller er du her bare for å finne noe mer å rakke ned på menn med? For å opplyse deg: Det er normalt å kunne syntes en kjønnsmoden kvinne er vakker uten at man da er pedofil på samme måte som at en kvinne kan syntes en ung gutt kan være flott. Mennesker har fortsatt insinktene våre inntakt, og forsøk på å fordømme endrer nok ikke på det. Det er likevel de færreste som agerer mot ei 16 år gammel jente, for selv om man ser at hun kan utvikle seg til å bli en flott kvinne utseendemessig har man absolutt ingenting felles, man er på helt to forskjellige stadier i livet. Det er forskjell på å synes noen er vakre og å tenne på dem! Man kan godt se at personer og barn er fine og vakre, men det er milevis forskjell på det, og på å tenne sexuellt på det! Jeg er så evig lei av syke menn som sikler over alt for unge jenter. Har selv opplevd det både hos meg og mine venninner da vi var ung og også nå hos min datter! Det er rett og slett ikke noe riktig i hodet på en mann som tenner på en 15 årig kropp n¨år han selv er 35!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #36 Skrevet 8. mai 2011 Du synes vel det er fint tenker jeg, så du har mulighet til å se ekstra på enda yngre jenter? Liker sleazy småjenter som bruker sminke for å se mer voksen ut og signaliserer sex :gjeiper:
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #37 Skrevet 8. mai 2011 Har inntrykk av at man må lete lenge da dessverre. Ja det har du dessverre rett i
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #38 Skrevet 8. mai 2011 TS her... Ja, jeg husker også den følelsen... Æsj! Hva inbiller de seg egentlig? Har spurt datteren min om han noengang har oppført seg rart mot henne, eller sett på henne på en måte hun syntes var ubehagelig, hun svarte nei uten å nøle. Men her om dagen så jeg at han stirret på puppene hennes (hun la ikke merke til det selv)... Er det helt klin umulig for oss som har døtre å finne seg en ny mann, eller finnes det mannfolk som helt inn i ryggmargen skjønner at stedøtre er off-limit uansett?? Stedøtre er off-limits selvfølgelig. Må sies at for en mann så er det vanskelig å la være å kaste et blikk uansett, det skjer i ren refleks. Tar meg selv i det noen ganger. Men det er forskjell på det og å stirre/sikle selvsagt og jeg regner med du ser forskjellen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #39 Skrevet 8. mai 2011 Hei Mysticgirl. Det må være slitsomt å ha et så anstrengt forhold til menn som du her gir uttrykk for, eller er du her bare for å finne noe mer å rakke ned på menn med? For å opplyse deg: Det er normalt å kunne syntes en kjønnsmoden kvinne er vakker uten at man da er pedofil på samme måte som at en kvinne kan syntes en ung gutt kan være flott. Mennesker har fortsatt insinktene våre inntakt, og forsøk på å fordømme endrer nok ikke på det. Det er likevel de færreste som agerer mot ei 16 år gammel jente, for selv om man ser at hun kan utvikle seg til å bli en flott kvinne utseendemessig har man absolutt ingenting felles, man er på helt to forskjellige stadier i livet. Og for å svare engang til.. Det er ikke mitt syn generellt, men etter å ha lest her og opplevd det jeg har opplevd, så er det tydeligvis helt normalt for voksne menn å tenne på tenåringsjenter! Og da blir jo synet mitt på menn, deretter selvsagt!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #40 Skrevet 8. mai 2011 Har inntrykk av at man må lete lenge da dessverre. TS her. Ja, jeg sitter også med det inntrykket. Og de som ikke stirrer åpenlyst (eller innrømmer at de tenner på unge jenter, men er skamfulle over det), kan man være sikker på at de ikke er potensielle overgripere for det? Hadde nok kastet ham rett ut hadde det ikke vært for at vi har et barn sammen også, som han er en fantastisk far for. Og de vokser ikke på trær, de heller...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå