Gå til innhold

Han fantaserer om unge jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sukk, du er virkelig ikke den raskeste kniven i skuffen.

Det er ingenting galt i å tenne på kvinner. Dessverre har det seg slik at jenter i den alderen, kan av og til se ut som kvinner. Hvordan skal man dermed ikke bli tent av dem, når man ikke vet alderen?

Det eksisterer jenter på 15, som har en kropp som en 25-åring. Når man dermed ikke vet alderen fra før av (altså man ville tippet alderen var 22-28), så er det ikke galt i å tenne på det.

Pedofile tenner på mennesker før de treffer puberteten. Hebefile tenner på mennesker som er i puberteten. De fleste tenner på mennesker som er ferdige med puberteten.

Det eksisterer mange jailbait-jenter som ser ut som en meget tiltrekkende 18+-åring, og dermed blir man tiltrukket av dem - FRAM TIL MAN FÅR VITE AT DE ER YNGRE.

Jeg liker Ferrari. Om en Volvo har "skallet" til en Ferrari, så vil jeg like den bilen fram til at jeg får vite at det egentlig er en Volvo under den.

Nei hadde jeg vært den raskeste så hadde du vært ille ute :gjeiper:

Nå må du ikke spille dum du heller da, for her snakker jeg ikke om modne jenter som ser ut som de er 25 år. Men for all del de fleste 15 åringer ser ikke ut som 25 åringer. Her snakker jeg primært om menn som tenner på unge jenter 15-18 når de selv er gammel nok til å være faren deres. Les tråden!

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Nå må du ikke spille dum du heller da, for her snakker jeg ikke om modne jenter som ser ut som de er 25 år. Men for all del de fleste 15 åringer ser ikke ut som 25 åringer. Her snakker jeg primært om menn som tenner på unge jenter 15-18 når de selv er gammel nok til å være faren deres. Les tråden!

%&/%¤%&#&

Du gikk jo all-out warfare på meg og andre her som snakket om akkurat det!

Du har kalt meg pedofil, hebefil, kaster dritt om alle menns seksualitet, fornekter biologi.

Du, kjære kvinne, er et bittert bittert menneske. Jeg håper, virkelig håper, jeg aldri møter deg i det virkelige liv.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

%&/%¤%&#&

Du gikk jo all-out warfare på meg og andre her som snakket om akkurat det!

Du har kalt meg pedofil, hebefil, kaster dritt om alle menns seksualitet, fornekter biologi.

Du, kjære kvinne, er et bittert bittert menneske. Jeg håper, virkelig håper, jeg aldri møter deg i det virkelige liv.

Glad i deg og :rodmer:

Skrevet

Mysticgirl er sannsynligvis en bitter halvalkis med petterøe karva blad lett tilgjengelig, i det hun sprer disse forkvaklede meningene sine for vinden.

Å legge skylden på menn, for alt som er vondt og vanskelig i det patetiske livet ditt, tror jeg ikke er noen god strategi for deg, på veien til å bli mentalt frisk.

Hadde du hatt elementær kunnskap om biologi og psykologi, hadde du fort sett hvor håpløse innleggene dine er. Håper datteren din blir selvstendig nok til å ikke la ditt håpløse verdensbilde, ødelegge holdningene hennes mot menn!

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, og det var jo også dette jeg selv mente med å ""tenne" på unge jenter. Likevel velger Mysticgirl å gå hardt ut og kalle meg mannsgris når hun selv går tom for argumenter. At mange sier henne imot er selvsagt ikke noe hinder for hennes grenseløse sjikane, for selvfølgelig er det "alle andre" som tar feil :popcorn: ...

Og det er heller ikke første gangen hun ser sitt snitt til å finne noe å "ta" menn for.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jepp, og det var jo også dette jeg selv mente med å ""tenne" på unge jenter. Likevel velger Mysticgirl å gå hardt ut og kalle meg mannsgris når hun selv går tom for argumenter. At mange sier henne imot er selvsagt ikke noe hinder for hennes grenseløse sjikane, for selvfølgelig er det "alle andre" som tar feil :popcorn: ...

Og det er heller ikke første gangen hun ser sitt snitt til å finne noe å "ta" menn for.

Ja er jo bare menn med den tankegangen som protesterer også. De andre gjør jo selvsagt ikke det, da de ikke tenner på alt for unge jenter heller. Kvinneguiden er jo ikke hele verden heller da .Tom for hvilke argumenter?At ikke alle er slik som deg som instinktivt tenner på jenter med former?

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Mysticgirl er sannsynligvis en bitter halvalkis med petterøe karva blad lett tilgjengelig, i det hun sprer disse forkvaklede meningene sine for vinden.

Å legge skylden på menn, for alt som er vondt og vanskelig i det patetiske livet ditt, tror jeg ikke er noen god strategi for deg, på veien til å bli mentalt frisk.

Hadde du hatt elementær kunnskap om biologi og psykologi, hadde du fort sett hvor håpløse innleggene dine er. Håper datteren din blir selvstendig nok til å ikke la ditt håpløse verdensbilde, ødelegge holdningene hennes mot menn!

:skratte: :skratte:

Tror du hadde blitt overassket om du hadde sett og møtt meg :fnise:

og jenta mi har selv opplevd menn på både godt og ondt vet du .Hun har selv kommet til meg og fortalt om disse ekle mennene.

Endret av Mysticgirl
Gjest Gjest
Skrevet

Ja er jo bare menn med den tankegangen som protesterer også.

Ja, gud forby at noen protesterer og reagerer. Jeg er nok mindre diplomatisk enn de andre her, men ovenfor deg så er det på sin plass, for du fortjener å få dritten tilbake.

De andre gjør jo selvsagt ikke det, da de ikke tenner på alt for unge jenter heller.

Les mine og katten sine innlegg en gang til du...At de ikke reagerer hardere får de jo stå for selv. Jeg har derimot ingen intensjoner om å "stryke deg over hårene", slenger du dritt, så får du tåle steken. Så enkelt er det.

Kvinneguiden er jo ikke hele verden heller da .Tom for hvilke argumenter?At ikke alle er slik som deg som instinktivt tenner på jenter med former?

Du har forsatt ikke skjønt en dritt skjønner jeg. Håpløst tilfelle...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja, gud forby at noen protesterer og reagerer. Jeg er nok mindre diplomatisk enn de andre her, men ovenfor deg så er det på sin plass, for du fortjener å få dritten tilbake.

Les mine og katten sine innlegg en gang til du...At de ikke reagerer hardere får de jo stå for selv. Jeg har derimot ingen intensjoner om å "stryke deg over hårene", slenger du dritt, så får du tåle steken. Så enkelt er det.

Du har forsatt ikke skjønt en dritt skjønner jeg. Håpløst tilfelle...

Jeg synes ikke jeg har fått noe dritt, selv om dere er hårsåre, er ikke alle det.

Jeg tåler mer enn du aner, men jeg står for det jeg mener . Menn som tenner på veldig unge jenter er som sagt i MINE øyner gamle griser som jeg blir kvalme av. At du og andre tar det personlig får dere stå for selv.Det vitner jo bare om at dere havner i samme kategori.

jeg har veldig lite til overs for slike menn og går gjerne hardt ut mot slike også .

At dere da beskytter dere selv med å kalle meg for mentalt syk forteller bare mer om dere enn meg.

Vi kommer tydeligvis ingen vei, siden jeg blir tatt for å¨være hjernedød og psykisk syk med store traumer i oppveksten pga mitt syn på eldre menn som tenner på jenter som har fått kvinnelige former.

Feilen dere gjorde var å ta det personlig, når jeg kalte slike menn for gamle griser.Så da var det fritt frem å kalle meg for mentalt forstyrrende.

Heheh dere får tro hva dere vil om hjernedøde og mentalt tilbakestående meg da, så får dere bare kose dere med at det sannsynligvis er det som er tilfelle, for de fleste kvinner tenker jo selvsagt ikke så dumt som meg :kgbaby:

Gjest Gjest
Skrevet

Slutt å forsvare deg hele tiden med det kvakkelet ditt.

Og hva jeg gjør i virkeligheten vet ikke du en dritt om!

Og å synse om det gjør deg bare til en tulling som forsøker å forsvare sin og andres syke menns tenning.

Når du diskuterer så trenger du ikke å dra inn andres enn din egen adferd angående dette. Slutt å dra inn urbefolkningen og primitive adferden du tror ligger i alle menn. Dessverre å måtte skuffe deg så ligger ikke slik adferd hos alle menn. Prøv å stå for det som du tenner på og slutte å dra alle andre menn med deg i dritten!

Det finnes faktisk menn med hjerne som ikke tenker at enhver jenter med former er til for å tennes på!

Dette blir jo bare for dumt?

Jeg er selv ei ung jente, og ser jo poengene i det som beskrives. Hva som skjer automatisk i hjernen, det får man ikke styrt uansett hvor intenst man måtte prøve. Hva man utfører i virkeligheten er dog en helt annen sak.

Du trenger SERIØST å bli litt mer saklig i din måte å diskutere på. Samtidig: Hva hadde slike diskusjonsforum vært uten sånne som deg? Når din kleine måte å diskutere på til og med får MEG til å skrive, da har du gjort noe riktig.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja jeg må innrømme at jeg liker å skape litt blest :fnise:

Skrevet
Jeg synes ikke jeg har fått noe dritt, selv om dere er hårsåre, er ikke alle det.

Jeg tåler mer enn du aner, men jeg står for det jeg mener . Menn som tenner på veldig unge jenter er som sagt i MINE øyner gamle griser som jeg blir kvalme av. At du og andre tar det personlig får dere stå for selv.Det vitner jo bare om at dere havner i samme kategori.

jeg har veldig lite til overs for slike menn og går gjerne hardt ut mot slike også .

At dere da beskytter dere selv med å kalle meg for mentalt syk forteller bare mer om dere enn meg.

Vi kommer tydeligvis ingen vei, siden jeg blir tatt for å¨være hjernedød og psykisk syk med store traumer i oppveksten pga mitt syn på eldre menn som tenner på jenter som har fått kvinnelige former.

Feilen dere gjorde var å ta det personlig, når jeg kalte slike menn for gamle griser.Så da var det fritt frem å kalle meg for mentalt forstyrrende.

Heheh dere får tro hva dere vil om hjernedøde og mentalt tilbakestående meg da, så får dere bare kose dere med at det sannsynligvis er det som er tilfelle, for de fleste kvinner tenker jo selvsagt ikke så dumt som meg.

Menn er programmert fra naturens side å tenne på unge, fertile jenter. Dette er fordi de da har størst sjans for å føre genene sine videre. Om disse er 15 eller 20 spiller ingen rolle så lenge de er fullt utviklet. Så hvis det du sier stemmer, er alle menn griser da?

Og disse mennene du referer til som "ikke er griser". De tenner på unge jenter de også, de vil bare ikke innrømme det;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvor lite eller mye såret du føler deg, for poenget er at du ukritisk slenger ut dritt til en stor gruppe mennesker, i dette tilfellet menn.

At noen reagerer gjør en ikke til mannsgris, nei, du får bare tåle at noen endelig reagerer mot styggdommen din her inne.

Hehe, det må jo føles godt å gjøre det trygt på et forum, for det hadde du nok aldri turt i virkeliheten :filer:

So much for å "tåle så mye" :popcorn:

Heheh dere får tro hva dere vil om hjernedøde og mentalt tilbakestående meg da, så får dere bare kose dere med at det sannsynligvis er det som er tilfelle, for de fleste kvinner tenker jo selvsagt ikke så dumt som meg :kgbaby:

Å reagerer på dritten du poster er nok ingen feil nei, for det var virkelig på tide.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg må innrømme at jeg liker å skape litt blest :fnise:

Jepp, ved å tråkke andre på tærne. Det forteller meg at du ikke er annet enn en feig liten dritt som ikke hadde turt å ta slike konflikter i virkeliheten.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jepp, ved å tråkke andre på tærne. Det forteller meg at du ikke er annet enn en feig liten dritt som ikke hadde turt å ta slike konflikter i virkeliheten.

? Hvorfor spør du om det hele tiden? Jeg tørr iallefall å stå frem med nick, noe visse andre ikke gjør?

Og ikke kjenner du meg i virkeligheten heller så hva jeg tør og ikke tør vet du ingenting om!

Jeg er ei som står for mine meninger i virkeligheten også!

Og denne diskusjonen om eldre menn vs yngre kvinner har jeg tatt maange ganger :skratte:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn er programmert fra naturens side å tenne på unge, fertile jenter. Dette er fordi de da har størst sjans for å føre genene sine videre. Om disse er 15 eller 20 spiller ingen rolle så lenge de er fullt utviklet. Så hvis det du sier stemmer, er alle menn griser da?

Og disse mennene du referer til som "ikke er griser". De tenner på unge jenter de også, de vil bare ikke innrømme det;)

Hei, du får snakke for deg selv!

Gjest Gjest
Skrevet

? Hvorfor spør du om det hele tiden? Jeg tørr iallefall å stå frem med nick, noe visse andre ikke gjør?

Og ikke kjenner du meg i virkeligheten heller så hva jeg tør og ikke tør vet du ingenting om!

Jeg er ei som står for mine meninger i virkeligheten også!

Og denne diskusjonen om eldre menn vs yngre kvinner har jeg tatt maange ganger :skratte:

Ja, det er jo såååååm mye tøffere å fremstå med en ganske så anonym brukerprofil :filer:

For øvrig skulle du også fått så hatten passet i diskusjon dersom du hadde slengt dritt i virkeligheten også.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja, det er jo såååååm mye tøffere å fremstå med en ganske så anonym brukerprofil :filer:

For øvrig skulle du også fått så hatten passet i diskusjon dersom du hadde slengt dritt i virkeligheten også.

Naaaaw føler du deg tråkket på...uffda :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet

Naaaaw føler du deg tråkket på...uffda :klemmer:

Hehe, slett ikke, men jeg reagere på folk som bare slenger dritt ja, skal innrømme det. Det ville du nok også få sett i virkeligheten ;)

For øvrig håper jeg at jeg slipp å støte på deg i virkeligheten, for noen med mer forkvaklet mannssyn skal man lete lenge etter. Jeg håper virkelig du greier å balansere synet ditt på menn nå du oppdrar din datter.

Men heldigvis er jo sannsynligheten for at man møtes ganske usannsynlig liten :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hehe, slett ikke, men jeg reagere på folk som bare slenger dritt ja, skal innrømme det. Det ville du nok også få sett i virkeligheten ;)

For øvrig håper jeg at jeg slipp å støte på deg i virkeligheten, for noen med mer forkvaklet mannssyn skal man lete lenge etter. Jeg håper virkelig du greier å balansere synet ditt på menn nå du oppdrar din datter.

Men heldigvis er jo sannsynligheten for at man møtes ganske usannsynlig liten :)

Jeg tror du hadde kommet til å likt meg i virkeligheten faktisk :fnise:

Jeg er veldig likbar :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...