Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #41 Skrevet 8. mai 2011 Det er forskjell på å synes noen er vakre og å tenne på dem! Man kan godt se at personer og barn er fine og vakre, men det er milevis forskjell på det, og på å tenne sexuellt på det! Jeg er så evig lei av syke menn som sikler over alt for unge jenter. Har selv opplevd det både hos meg og mine venninner da vi var ung og også nå hos min datter! Det er rett og slett ikke noe riktig i hodet på en mann som tenner på en 15 årig kropp n¨år han selv er 35! Tenne på eller like, samme det, dette er noe som er styrt instinktivt og alle mulig forsøk på fordømmelse fra deg og likesinnede endrer ikke det. Kroppen til ei jente på 15 kan være moden, og den kan forsatt være en barnekropp, og det vil selvfølgelig være avgjørende for hvor "politisk korrekt" det er å like henne. Men man skal selvfølgelig ikke agere mot noen der aldersforskjellen er så stor, spesielt ikke hvis jenta er yngre enn 18.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #42 Skrevet 8. mai 2011 Tenne på eller like, samme det, dette er noe som er styrt instinktivt og alle mulig forsøk på fordømmelse fra deg og likesinnede endrer ikke det. Kroppen til ei jente på 15 kan være moden, og den kan forsatt være en barnekropp, og det vil selvfølgelig være avgjørende for hvor "politisk korrekt" det er å like henne. Men man skal selvfølgelig ikke agere mot noen der aldersforskjellen er så stor, spesielt ikke hvis jenta er yngre enn 18. Hvorfor forsøker dere hele tiden å gjemme dere bak at så lenge dere ikke gjør noe så er det greit? Det er IKKE greit å tenne seksuelt eller se på så unge jenter!! Nei det er synd å si det, men det er langt mellom de ordentlige mennene som er normale i mine øyne. En kjæreste skal se på mine unger som ei datter, ha farsfølelser , og ikke se på henne som et sexualobjekt! Er det mulig. Og dere som sier at de er off limit..javel ja, men ser dere i smug? Da er dere like ille.!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #43 Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor forsøker dere hele tiden å gjemme dere bak at så lenge dere ikke gjør noe så er det greit? Det er IKKE greit å tenne seksuelt eller se på så unge jenter!! Nei det er synd å si det, men det er langt mellom de ordentlige mennene som er normale i mine øyne. En kjæreste skal se på mine unger som ei datter, ha farsfølelser , og ikke se på henne som et sexualobjekt! Er det mulig. Og dere som sier at de er off limit..javel ja, men ser dere i smug? Da er dere like ille.! Å nei du, den der går nok heller ikke. Det er typisk kvinner å forsøke å spille på det negative synet som finnes når det gjelder mannlig seksualitet i slike debatter Samtidig tillater mange av dere å se på unge gutter, og gjerne flørte hemingsløst m.m. når dere drar på sydenferie til Tyrkia, uten at man møter fordømmelse. Men for å forsøke teskjemetoden. Mennesket er et seksuelt vesen, og seksuell tenning er noe man opplever for at arten skal føres videre. Menn tenner på kvinnelige former, mest sannsynlig fordi det er dette som er en fruktbar kropp, og som kan bidra til å føre arten videre. Denne tenningen er også noe som skjer ubevisst, og som man derfor ikke kan rasjonalisere vekk på noe som helst vis. Det man KAN gjøre er noe som de aller fleste voksne menn gjør, og det er å ikke gi næring til seksuelle fantasier om kvinner som ikke er modne. Hadde bare kvinner tatt det samme ansvaret i forhold til yngre gutter, så hadde man jo faktisk hatt likestilling... Men ja, du og andre får bare kalle meg så mye mannsgris og annet faenskap som du bare ønsker, jeg driter egentlig i det. Det er uansett ikke noe nytt at folk som deg forsøker på det. Jeg vet hva jeg egentlig like, og det er faktisk kvinner som er litt eldre enn meg selv. Men som ikke er like fordømmende i forhold til mannlig seksualitet vel og merke.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #44 Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor forsøker dere hele tiden å gjemme dere bak at så lenge dere ikke gjør noe så er det greit? Det er IKKE greit å tenne seksuelt eller se på så unge jenter!! Nei det er synd å si det, men det er langt mellom de ordentlige mennene som er normale i mine øyne. En kjæreste skal se på mine unger som ei datter, ha farsfølelser , og ikke se på henne som et sexualobjekt! Er det mulig. Og dere som sier at de er off limit..javel ja, men ser dere i smug? Da er dere like ille.! Synes denne diskusjonen går litt i ring men: Menn er nærmest hardkoda til å like unge kvinner. Dette har med biologi å gjøre og de vil like unge jenter enten de vil eller ikke. Det er en grunn til at jenter er kjønnsmodne. Det blir rart å skylde på menn for biologien sin. De fleste menn vil kaste noen blikk på en ung kvinnekropp om så i ren refleks. Menn vurderer kjønnsmodne jenter/kvinner seksuelt helt automatisk. Når det er sagt så blir det feil og atter feil å nistirre på ei stedatter eller andre unge damer for den del.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #45 Skrevet 8. mai 2011 Å nei du, den der går nok heller ikke. Det er typisk kvinner å forsøke å spille på det negative synet som finnes når det gjelder mannlig seksualitet i slike debatter Samtidig tillater mange av dere å se på unge gutter, og gjerne flørte hemingsløst m.m. når dere drar på sydenferie til Tyrkia, uten at man møter fordømmelse. Men for å forsøke teskjemetoden. Mennesket er et seksuelt vesen, og seksuell tenning er noe man opplever for at arten skal føres videre. Menn tenner på kvinnelige former, mest sannsynlig fordi det er dette som er en fruktbar kropp, og som kan bidra til å føre arten videre. Denne tenningen er også noe som skjer ubevisst, og som man derfor ikke kan rasjonalisere vekk på noe som helst vis. Det man KAN gjøre er noe som de aller fleste voksne menn gjør, og det er å ikke gi næring til seksuelle fantasier om kvinner som ikke er modne. Hadde bare kvinner tatt det samme ansvaret i forhold til yngre gutter, så hadde man jo faktisk hatt likestilling... Men ja, du og andre får bare kalle meg så mye mannsgris og annet faenskap som du bare ønsker, jeg driter egentlig i det. Det er uansett ikke noe nytt at folk som deg forsøker på det. Jeg vet hva jeg egentlig like, og det er faktisk kvinner som er litt eldre enn meg selv. Men som ikke er like fordømmende i forhold til mannlig seksualitet vel og merke. Om det er slik du beskirver mannlig sexualitet så ja da fordømmer jeg den ! Og jo det finnes ordentlige menn som ikke får stiv pikk av ei ung jente! Jeg kan selvsagt tenne på yngre menn, men ikke gutter som ikke er voksne!!!Det er stor forskjell på det! Og ja du er en mannsgris i mine øyne og du har så laV STATUS I MINE ØYNE SOM DET MULIG ER!
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #46 Skrevet 8. mai 2011 Synes denne diskusjonen går litt i ring men: Menn er nærmest hardkoda til å like unge kvinner. Dette har med biologi å gjøre og de vil like unge jenter enten de vil eller ikke. Det er en grunn til at jenter er kjønnsmodne. Det blir rart å skylde på menn for biologien sin. De fleste menn vil kaste noen blikk på en ung kvinnekropp om så i ren refleks. Menn vurderer kjønnsmodne jenter/kvinner seksuelt helt automatisk. Når det er sagt så blir det feil og atter feil å nistirre på ei stedatter eller andre unge damer for den del. Feil ja men om du allikavel tenner på henne men velger å ikke stirre, så er jo det faktumet at du allikavel tenner på henne. Det er jo dobbelmoralsk! Jeg tror ikke jeg hadde klart å levd med meg selv om jeg hadde visst at jeg tente sexuelt på stesønnen min!men av riktige grunner bare unnlatt å sett slik på han , men innert inne visst at jeg tente på han ..E r det mulig. Er det rart jeg mister tilliten til menn.. M
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #47 Skrevet 8. mai 2011 Om det er slik du beskirver mannlig sexualitet så ja da fordømmer jeg den ! Og jo det finnes ordentlige menn som ikke får stiv pikk av ei ung jente! Jeg kan selvsagt tenne på yngre menn, men ikke gutter som ikke er voksne!!!Det er stor forskjell på det! Og ja du er en mannsgris i mine øyne og du har så laV STATUS I MINE ØYNE SOM DET MULIG ER! Hehe, gratulerer, du fordømmer jo faktisk tusenvis av år med evolusjon. Og det er bare pisspreik at ikke kvinner også kan tenne på gutter som det ikke er politisk korrekt å tenne på. Jeg har da sett nok tråder på forskjellige forum skrevet av kvinner som kunne tenke seg å "lære opp" en ung gutt. Jeg regner med du er like fordømmende da? Og hvor skrev jeg noe om å få ståpikk? Normale menn klarer helt fint å styrge seg før en instinktiv opphisselse går så langt, det er faktisk ganske lett å styre tenninga si. Men jeg forstår at du har vansker for å skjønne det, for du er en av de her inne som har et ganske forenklet og forkvaklet syn på mannlig seksualitet. Jeg syntes vel egentlig synd på partneren din i så måte. Hehe, du ventet vel bare på anledningen til å kalle noen for mannsgris, lille venn. Føles det bedre nå Du vet uansett ikke en dritt om meg og hva jeg egentlig tenner på, så du kan stikke de fine ordene opp et sted sola skjelden finner, din patetiske lille dritt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #48 Skrevet 8. mai 2011 Hehe, gratulerer, du fordømmer jo faktisk tusenvis av år med evolusjon. Og det er bare pisspreik at ikke kvinner også kan tenne på gutter som det ikke er politisk korrekt å tenne på. Jeg har da sett nok tråder på forskjellige forum skrevet av kvinner som kunne tenke seg å "lære opp" en ung gutt. Jeg regner med du er like fordømmende da? Og hvor skrev jeg noe om å få ståpikk? Normale menn klarer helt fint å styrge seg før en instinktiv opphisselse går så langt, det er faktisk ganske lett å styre tenninga si. Men jeg forstår at du har vansker for å skjønne det, for du er en av de her inne som har et ganske forenklet og forkvaklet syn på mannlig seksualitet. Jeg syntes vel egentlig synd på partneren din i så måte. Hehe, du ventet vel bare på anledningen til å kalle noen for mannsgris, lille venn. Føles det bedre nå Du vet uansett ikke en dritt om meg og hva jeg egentlig tenner på, så du kan stikke de fine ordene opp et sted sola skjelden finner, din patetiske lille dritt. Du vet ingenting om meg heller men såpass har jeg fått med meg at du tenner på alt for unge jenter og skal forsøke å forsvare deg her inne og finne på all slags grunner for å liksom forsvare ditt tenningsmønster! Vel det er ikke noe å forsvare og du er og blir en mannsgris! Bare å se det i hvitøye lille venn.Bekjenn dine synder og ikke unnlat som du er noe du ikke er din patetiske dritt kan du selv være! Slike som deg er grunnen til at unge jenter føler seg beglodd og som gjør at unge jenter tydeligvis er fritt vilt og ødelgger for så mange! Skam deg!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #49 Skrevet 8. mai 2011 Feil ja men om du allikavel tenner på henne men velger å ikke stirre, så er jo det faktumet at du allikavel tenner på henne. Det er jo dobbelmoralsk! Jeg tror ikke jeg hadde klart å levd med meg selv om jeg hadde visst at jeg tente sexuelt på stesønnen min!men av riktige grunner bare unnlatt å sett slik på han , men innert inne visst at jeg tente på han ..E r det mulig. Er det rart jeg mister tilliten til menn.. M Tenne på noen i slekta er snålt ja. Jeg har hatt nok av single tanter som skulle klemme både her og der da jeg var i puberteten og likte det ikke spesielt bra for å si det sånn. For å klargjøre noen ting her: - automatisk vurdere seksuelt er ikke det samme som å "tenne på". hadde det vært det hadde jo menn omtrent gått rundt med ereksjon hele tida og det gjør vi jo ikke. - det er ikke dobbeltmoral. Det er ikke snakk om "moral" i hele tatt. En kan ikke snakke om moral om noe som skjer helt automatisk og som en ikke har kontroll over (altså det at en synes at en ung dame har et tiltrekkende ytre). - tror det er biologisk naturlig at menn tenner på kjønnsmodne jenter, skal ikke så langt tilbake før det var normalt og helt OK å gifte bort unge kvinner. Fra naturens side så er det jo om å gjøre at en kommer i gang å lage barn så fort som mulig og en ung kvinne kan gi en mann flere barn løpet av livet. MEN: dette er 2011 og i tilleg så kommer jo jenter tidligere og tidligere i puberteten og får former så menn må ta seg i akt og overstyre instinktene siden de har gått litt ut på dato.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #50 Skrevet 8. mai 2011 Stakkars dagens unge jenter Det er IKKE noe morsomt å være sexualobjekt til mye eldre menn. Det vet jeg alt om! jeg syes synd på jenta mi som kommer hjem og forteller om de ekle gamle mennene og jeg kjenner igjen situasjonen så mye for dette går igjen i generasjoner. Og det er bare patetisk av menn å holde på slik!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #51 Skrevet 8. mai 2011 Du vet ingenting om meg heller men såpass har jeg fått med meg at du tenner på alt for unge jenter og skal forsøke å forsvare deg her inne og finne på all slags grunner for å liksom forsvare ditt tenningsmønster! Vel det er ikke noe å forsvare og du er og blir en mannsgris! Bare å se det i hvitøye lille venn.Bekjenn dine synder og ikke unnlat som du er noe du ikke er din patetiske dritt kan du selv være! Slike som deg er grunnen til at unge jenter føler seg beglodd og som gjør at unge jenter tydeligvis er fritt vilt og ødelgger for så mange! Skam deg! Du har åpenbart ikke skjønt noe av det jeg har skrevet uansett. Jeg har i grunnen ikke skrevet om mitt eget tenningsmønster, bortsett fra at jeg i en bisetning påpekte at jeg tenner på kvinner litt eldre enn meg selv. Men poenget var likevel at den primale tenningen man har fra urmennesket ikke kan rasjonaliseres vekk. Dette er hverken uttrykk for pedofili eller unormalt. Men spørsmålet er hva man gjør med sine primære instinkter: Det er rimelig enkelt, man gir dem ikke næring. Og du får bare tro at du liksom er "untatt" fra menneskeheten. Ser du en velutviklet guttekropp vil hjernen din registrere dette som tenning, selv om du ikke velger å gi det mer næring, så dette er ikke noe som bare gjelder menn. Det var DETTE jeg prøvde å fortelle deg, men som jeg antok skjønte du heller ikke det. Men jeg er i grunnen ikke overrasket. Jeg har nok heller ingen "synder" å bekjenne. Jeg ser hverken på jenter eller spesielt mye på unge kvinner, men de litt eldre, og jeg glor nok fint lite. Du kan også spare deg for anklager om at jeg liksom skal være en voldtekstmann. "Fritt vilt"? Det er kun dine egne ord, tipper det er en del av den tvangsillusjonen og aversjonen mot menn du har klart å vikle deg inn i. Men selv om du tror det, så betyr ikke det at de fleste menn anser unge jenter/kvinner som "fritt vilt". For øvrig liker du visst å bruke samme type retorikk som diverse svovelpredikanter i forhold til menneskets seksualitet. Det burde kanskje være et tankekors før du setter i gang å fordømme andre når du ikke vet en dritt om dem. Men jeg skjønner at det føles trygt og befriende å få ut din frustrasjon mot menn på et forum slik at du ikke behøver å ta slike diskusjoner i virkeligheten, noe du sannsynligvis aldri hadde turt
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #52 Skrevet 8. mai 2011 Stakkars dagens unge jenter Det er IKKE noe morsomt å være sexualobjekt til mye eldre menn. Det vet jeg alt om! jeg syes synd på jenta mi som kommer hjem og forteller om de ekle gamle mennene og jeg kjenner igjen situasjonen så mye for dette går igjen i generasjoner. Og det er bare patetisk av menn å holde på slik! Alle mennesker fra pubertet++ er seksualobjekter for alle andre. Welcome to the jungle. F.eks på T-banen sitter det damer som er 30-40år eldre enn meg og stirrer og fukter leppene. Instinktene er der, de får vi ikke ønska bort uansett hvor mye vi prøver. Det må være heller snakk om selvkontroll, sunn fornuft og generell folkeskikk.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #53 Skrevet 8. mai 2011 Du har åpenbart ikke skjønt noe av det jeg har skrevet uansett. Jeg har i grunnen ikke skrevet om mitt eget tenningsmønster, bortsett fra at jeg i en bisetning påpekte at jeg tenner på kvinner litt eldre enn meg selv. Men poenget var likevel at den primale tenningen man har fra urmennesket ikke kan rasjonaliseres vekk. Dette er hverken uttrykk for pedofili eller unormalt. Men spørsmålet er hva man gjør med sine primære instinkter: Det er rimelig enkelt, man gir dem ikke næring. Og du får bare tro at du liksom er "untatt" fra menneskeheten. Ser du en velutviklet guttekropp vil hjernen din registrere dette som tenning, selv om du ikke velger å gi det mer næring, så dette er ikke noe som bare gjelder menn. Det var DETTE jeg prøvde å fortelle deg, men som jeg antok skjønte du heller ikke det. Men jeg er i grunnen ikke overrasket. Jeg har nok heller ingen "synder" å bekjenne. Jeg ser hverken på jenter eller spesielt mye på unge kvinner, men de litt eldre, og jeg glor nok fint lite. Du kan også spare deg for anklager om at jeg liksom skal være en voldtekstmann. "Fritt vilt"? Det er kun dine egne ord, tipper det er en del av den tvangsillusjonen og aversjonen mot menn du har klart å vikle deg inn i. Men selv om du tror det, så betyr ikke det at de fleste menn anser unge jenter/kvinner som "fritt vilt". For øvrig liker du visst å bruke samme type retorikk som diverse svovelpredikanter i forhold til menneskets seksualitet. Det burde kanskje være et tankekors før du setter i gang å fordømme andre når du ikke vet en dritt om dem. Men jeg skjønner at det føles trygt og befriende å få ut din frustrasjon mot menn på et forum slik at du ikke behøver å ta slike diskusjoner i virkeligheten, noe du sannsynligvis aldri hadde turt Slutt å forsvare deg hele tiden med det kvakkelet ditt. Og hva jeg gjør i virkeligheten vet ikke du en dritt om! Og å synse om det gjør deg bare til en tulling som forsøker å forsvare sin og andres syke menns tenning. Når du diskuterer så trenger du ikke å dra inn andres enn din egen adferd angående dette. Slutt å dra inn urbefolkningen og primitive adferden du tror ligger i alle menn. Dessverre å måtte skuffe deg så ligger ikke slik adferd hos alle menn. Prøv å stå for det som du tenner på og slutte å dra alle andre menn med deg i dritten! Det finnes faktisk menn med hjerne som ikke tenker at enhver jenter med former er til for å tennes på!
Gjest Katten. Skrevet 8. mai 2011 #54 Skrevet 8. mai 2011 Faktisk var det betraktelig verre for unge jenter før i tiden... Fikk tilbudet om å ta en nesten-16-årings jomfrudom, her for litt siden. Etter å ha blitt provosert over de tankeløse utsagnene dine, Mysticgirl, så tror jeg faktisk jeg skal gjøre det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #55 Skrevet 8. mai 2011 Faktisk var det betraktelig verre for unge jenter før i tiden... Fikk tilbudet om å ta en nesten-16-årings jomfrudom, her for litt siden. Etter å ha blitt provosert over de tankeløse utsagnene dine, Mysticgirl, så tror jeg faktisk jeg skal gjøre det. Ja det beviser jo bare hva du er for noe det vet du . Så jeg hadde faktisk ikke forventet meg noe mer av deg heller
Gjest Maneater Skrevet 8. mai 2011 #56 Skrevet 8. mai 2011 Faktisk var det betraktelig verre for unge jenter før i tiden... Fikk tilbudet om å ta en nesten-16-årings jomfrudom, her for litt siden. Etter å ha blitt provosert over de tankeløse utsagnene dine, Mysticgirl, så tror jeg faktisk jeg skal gjøre det. Det ville du ikke gjøre for det ville ikke Madammen like
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #57 Skrevet 8. mai 2011 Og hva jeg gjør i virkeligheten vet ikke du en dritt om! Du blir kvalm av menn, du synes de i lengden blir kjedelig, forlanger og forlanger.. gud vet hva slags syn på menn du prenter inn i din datter. Vurdert psykolog som kan hjelpe deg med å nøste opp det som skjedde i din fortid?
Gjest Katten. Skrevet 8. mai 2011 #58 Skrevet 8. mai 2011 Sukk, du er virkelig ikke den raskeste kniven i skuffen. Det er ingenting galt i å tenne på kvinner. Dessverre har det seg slik at jenter i den alderen, kan av og til se ut som kvinner. Hvordan skal man dermed ikke bli tent av dem, når man ikke vet alderen? Det eksisterer jenter på 15, som har en kropp som en 25-åring. Når man dermed ikke vet alderen fra før av (altså man ville tippet alderen var 22-28), så er det ikke galt i å tenne på det. Pedofile tenner på mennesker før de treffer puberteten. Hebefile tenner på mennesker som er i puberteten. De fleste tenner på mennesker som er ferdige med puberteten. Det eksisterer mange jailbait-jenter som ser ut som en meget tiltrekkende 18+-åring, og dermed blir man tiltrukket av dem - FRAM TIL MAN FÅR VITE AT DE ER YNGRE. Jeg liker Ferrari. Om en Volvo har "skallet" til en Ferrari, så vil jeg like den bilen fram til at jeg får vite at det egentlig er en Volvo under den.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2011 #59 Skrevet 8. mai 2011 Slutt å forsvare deg hele tiden med det kvakkelet ditt. Og hva jeg gjør i virkeligheten vet ikke du en dritt om! Og å synse om det gjør deg bare til en tulling som forsøker å forsvare sin og andres syke menns tenning. Når du diskuterer så trenger du ikke å dra inn andres enn din egen adferd angående dette. Slutt å dra inn urbefolkningen og primitive adferden du tror ligger i alle menn. Dessverre å måtte skuffe deg så ligger ikke slik adferd hos alle menn. Prøv å stå for det som du tenner på og slutte å dra alle andre menn med deg i dritten! Det finnes faktisk menn med hjerne som ikke tenker at enhver jenter med former er til for å tennes på! Dette "kvakkelet" er nok basert på tonnevis med forskning innenfor evolusjonærbiologi, så den må du nok lenger ut på landet med. Nei, jeg vet ikke noe om deg, men så vet du heller ikke noe om meg, og det er visst bare lille deg som skal ha lov til å rakke ned på andre? Den eneste som synser her er deg. Jeg har ikke sett et eneste gyldig argument når det gjelder seksualitet, annet enn patetiske hersketeknikker på at du mener menn er "mannsgriser". Argumenter om urbefolkning og hva slags instinkter man har dratt med seg er høyst relevant. Selv om vi lever i et moderne samfunn, så har vi de samme instinktene ennå. Instinkter som alle mennesker deler, så det er jo ikke akkurat snakk om å "trekke" noen ned. Er det virkelig så vanskelig å forstå? Er du tilbakestående? Det er kun deg selv som forsøker å trekke menn ned i søla i denne diskusjonen med en av de enkleste formene for retorikk som er å oppdrive: En slags dogmatisk fortsetning om at menns seksualitet er skitten, samtidig som man ikke vil vedgå at kvinnelig seksualitet ikke er altfor ulik. Jeg ser også at du blander sammen begreper som instinkter og adferd. Instinkter er enkelt sagt noe som skal oppmuntre til en gitt adferd i naturlig tilstand, men moderne mennesker har selvsagt utviklet seg en del videre og er ikke nødt å handle i forhold til instinktive basisreaksjoner. Og deter DET som er forskjellen. Men det skjønte du vel heller ikke. Og jeg greier helt fint å stå for det jeg tenner på i moderne forstand, noe jeg har påpekt flere ganger nå. Så fuck off og gå og sjikaner noen andre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. mai 2011 #60 Skrevet 8. mai 2011 Du blir kvalm av menn, du synes de i lengden blir kjedelig, forlanger og forlanger.. gud vet hva slags syn på menn du prenter inn i din datter. Vurdert psykolog som kan hjelpe deg med å nøste opp det som skjedde i din fortid? Hmm kan det ha noe med eldre menn å gjøre... :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå