smalls Skrevet 25. juli 2011 #81 Skrevet 25. juli 2011 Chelsy vinner nok ja Ann har ikke personlighet og kan ikke gå.
MarianneE Skrevet 26. juli 2011 #82 Skrevet 26. juli 2011 Tja... Ann har jo gjort flere bra bilder, og på teaseren for neste uke ser det ut som om hun går temmelig bra synes jeg. Men hvem som vinner.... Har ikke anelse.
Gjest Linda sofie Skrevet 1. august 2011 #84 Skrevet 1. august 2011 Jeg er glad Ann vant. Chelsey var litt for selvsikker og hun var sikker på hun kom til å vinne.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #85 Skrevet 2. august 2011 Jippi!! Jeg heiet på Ann - så nå er jeg fornøyd
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. august 2011 #86 Skrevet 2. august 2011 Har sett mer av Ann i ettertid og hun har virkelig endret seg og blitt dyktig. Så hun fortjente å vinne (ser henne bl.a. i sesong 17 på Catwalken - og der overgår hun alle).
smalls Skrevet 2. august 2011 #87 Skrevet 2. august 2011 Jeg var sikker på at Chelsey kom til å vinne. Men heiet egentlig på Ann i går. Chelsey mente hun fortjente mye mere å vinne siden hun har ville dette siden hun var liten og Ann vil ikke dette like som ho osv. Synes også hun ble litt for arrogant. Ikke vær så sikker på at du kommer til å vinne før du faktisk har vunnet Gratulerer Ann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå