Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg heier på Jane og Kayla. Ann må få seg litt mere selvtillit altså. Hun er alt for usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får totalt noia av Ann.

Det er så irriterende når det stadig blir dradd fram at hun føler seg ukomfortabel pga høyden.

Ja, du er høy... Get over it!

Liker Liz av en eller annen grunn.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Liz sutrer alt for mye, men fikk ikke med meg slutten. Hvem måtte dra :)?

AnonymBruker
Skrevet

Liz. :goodbye:

Skrevet

Jeg håper Ann ryker snart :sjenert:

Enig med deg. Hun gjorde det bra i starten, men i det siste har ikke bildene vært så gode og hun er alt for sjenert. Skal man være modell, så hjelper det ikke bare å ta flotte bilder dessverre. Gjør hun det like dårlig neste uke tror jeg hun ryker.

Skrevet

Er finalen om to uker?

Ja jeg tror det :)

Heia Kayla! :duskedame:

Skrevet
:( Men da får jeg jo ikke sett. Får jeg se episoden på nettet?
Skrevet

Skuffende at mine favoritter røyk ut i kveld.

Go Chelsy :duskedame:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Æsj dumt at Kayla røyk ut!! :tristbla: Jeg synes Kayla er bedre enn det Ann er.

Tipper Chels vinner.

Skrevet

Krysser fingrene for at Ann IKKE vinner...

Lei av henne.

Skrevet

Heier også på Chelsey! Med tanke på at det er en visning inne i bildet her, så bør hun jo være bedre enn Ann... gangen til Ann har ikke vært mye å skryte av.

Og tenk å få gå visning for Roberto Cavalli, da! Finalen sin, det....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett hele denne sesongen (sesong 15) og neste (sesong 16) på youtube. Det blir lagt ut der rett etter at det er blitt vist i Amerika. Så sesongene i HD kvalitet. Jeg vet ikke om de fremdeles er der eller er fjernet pga opphavsrett. :sjenert:

Skrevet

Ann går jo som ei ku, så hun kan jo umulig vinne.

Skrevet

Jeg skulle heller ønske Kayla kom til finalen for da blir det litt mere spennende. Jeg tror å Chelsey vinner. Ann tar kun bra bilder, men er alt for sjenert og kan ikke gå catwalk.

AnonymBruker
Skrevet

Mens jeg heier på Ann. Chelsey kan gå, men jeg synes ikke hun tar særlig fine bilder. Jeg synes Ann har utviklet seg de siste episodene og har fått seg en dose sjølironi og glagenhumor - sånt liker jeg :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det har vært en spennende sesong. Så spennende at jeg måtte krype til korset og se episodene på nett :gjeiper:

Her er filmen fra siste episode

Skrevet

Jeg har googlet for å sjekke hvem som vant denne sesongen (reiser på ferie på lørdag) og nå vet jeg hvem som vinner neste sesong.

Ikke lurt på like ANTM på facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...