AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #21 Skrevet 5. mai 2011 Når man er inne på f.eks denne til ANTM; link Så er det bare å trykke "Search links" til den episoden man ønsker, så kommer det mange linker, også velger man bare den man vil se på f.eks Megavideo Takk
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #25 Skrevet 9. mai 2011 De to søstrene virka utrolig irriterende! Dette var andre boller enn Top model Norge Det skal være sikkert og visst.
trulta_ Skrevet 10. mai 2011 #26 Skrevet 10. mai 2011 Herlig! Jeg følger med. Likte godt å se at flere av dere mener at det var en veldig god sesong. Jeg har det med å google hvem som vinner etterhvert, satser på at jeg ikke gjør det i år. Syns det var litt kjedelig at hun lyse, "ikke modell" jenta ikke kom videre.
smalls Skrevet 10. mai 2011 #27 Skrevet 10. mai 2011 (endret) Jeg er glad hun Vanessa eller hva hun het ikke kom med. Hun som ble kalt for The rich bitch på High school. Litt morsomt hun ikke kom med videre siden hun var så sikker på det Jeg synes alltid det er morsomt med de som tror de er best av alle og som tror de allerede har vunnet ikke kommer med videre. Endret 11. mai 2011 av smalls
Gjest Passing by Skrevet 10. mai 2011 #28 Skrevet 10. mai 2011 Ja, dette var noget annet det Det var godt å se gjengen igjen, og jeg skal aaaaldri mer klage på Tyra, det har den norske versjonen kurert meg for. Mange morsomme typer med denne gangen, spennende.
MarianneE Skrevet 11. mai 2011 #29 Skrevet 11. mai 2011 Jeg glad hun Vanessa eller hva hun het ikke kom med. Hun som ble kalt for The rich bitch på High school. Litt morsomt hun ikke kom med videre siden hun var så sikker på det Jeg synes alltid det er morsomt med de som tror de er best av alle og som tror de allerede har vunnet ikke kommer med videre. Ja, det var digg at hun ikke kom med! Jo mer sikker de er på og vinne før audition er over... jo mer digg er det når de ikke kommer med. Hun Jordan forvirret meg. Hun var jo motstander av materialisme og forbruk, og så vil hun bli modell?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #30 Skrevet 16. mai 2011 I kveld begynner det på ordentlig. Når de flytter inn i huset, photoshoot osv Gleder meg!
smalls Skrevet 16. mai 2011 #31 Skrevet 16. mai 2011 Tipper det blir mye drama. Men det blir det jo alltid i ANTM :popcorn:
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #32 Skrevet 16. mai 2011 Annamaria var forferdelig tynn! Håper hun tok til fornuft og gikk litt opp i vekt. Huff. Nesten ingen som kommenterer jo. Kjedelig
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #33 Skrevet 16. mai 2011 Annamaria var forferdelig tynn! Håper hun tok til fornuft og gikk litt opp i vekt. Huff. Nesten ingen som kommenterer jo. Kjedelig Spørs om ikke mange er på fest eller på byen i kveld. 16.mai, vet du. Annamaria var altfor tynn, ja. Hun synes det jo ikke selv da, og var ganske så sikker på seg selv i forhold til de andre jentene. Foreløpig er det for tidlig og for mange til at jeg har mye meninger om deltagerne. Men jeg liker godt hun lesbiske (husker ikke navnet). De første fem som ble ropt opp på slutten var de jeg likte best underveis i episoden, både utseendemessig og personlighetsmessig. Av erfaring vet jeg at det fort kan forandre seg. Lærer meg vel navnene etterhvert.
Gina_ Skrevet 16. mai 2011 #34 Skrevet 16. mai 2011 Kommenterer ikke så mye her for jeg har allerede sett hele sesongen, men liker også hun lesbiske Hun er kul.
Gjest Mrs.S Skrevet 16. mai 2011 #35 Skrevet 16. mai 2011 Æsj, glemte helt ut å se ikveld!! Noen som vet om det går i reprise? Evt. om det går ann å laste ned/se på nett?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #36 Skrevet 16. mai 2011 Æsj, glemte helt ut å se ikveld!! Noen som vet om det går i reprise? Evt. om det går ann å laste ned/se på nett? Jeg vet dessverre ikke men Gina vet sikkert. Og Gina, jeg syns du skal være med her med dine kloke kommentarer og observasjoner. Bare pass på å ikke spoile.
Gina_ Skrevet 16. mai 2011 #37 Skrevet 16. mai 2011 Æsj, glemte helt ut å se ikveld!! Noen som vet om det går i reprise? Evt. om det går ann å laste ned/se på nett? Youtube, søk på det så finner du Og Gina, jeg syns du skal være med her med dine kloke kommentarer og observasjoner. Bare pass på å ikke spoile. Jeg er livredd for å spoile, så jeg skal prøve å holde meg til det dere sier jeg Kanskje jeg til og med rekker å se litt på sesongen? Er en av de beste sesongene på lenge etter min mening, dere har mye å glede dere til!
MarianneE Skrevet 18. mai 2011 #38 Skrevet 18. mai 2011 Var det hun Annamaria som gikk ut? Jeg ble litt "opptatt" med gubben... Kult moteshow forresten! Å, som jeg koser meg med ANTM!
Kelsier Skrevet 18. mai 2011 #39 Skrevet 18. mai 2011 Var det hun Annamaria som gikk ut? Jeg ble litt "opptatt" med gubben... Kult moteshow forresten! Å, som jeg koser meg med ANTM! Jepp, hun gikk ut. Dommerne mente at hun var for tynn og var bekymret for hva slags signaler det ville gi seerne. Men, virkelig, den gjennomskuer jeg altså, var jo ikke sånn at det var første gang de så kroppen hennes. Dersom hun var så uaktuell var det vel lite poeng å ta henne med i programmet i det hele tatt, med mindre man var interessert i et pr-stunt da..
smalls Skrevet 18. mai 2011 #40 Skrevet 18. mai 2011 Jepp, hun gikk ut. Dommerne mente at hun var for tynn og var bekymret for hva slags signaler det ville gi seerne. Men, virkelig, den gjennomskuer jeg altså, var jo ikke sånn at det var første gang de så kroppen hennes. Dersom hun var så uaktuell var det vel lite poeng å ta henne med i programmet i det hele tatt, med mindre man var interessert i et pr-stunt da.. Jeg skjønner ikke hvorfor de tok henne med hvis de mente hun var for tynn? Det må jeg si jeg ikke heeelt skjønner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå