AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #61 Skrevet 4. mai 2011 Vet ikke om dette har blitt nevnt, men du kan ta abort i England fram til uke 24. Hvordan går man frem for å gjøre dette?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #62 Skrevet 4. mai 2011 Hva gjør du når det ringer på døra om 18 år? Du sier at du ikke kan beholde barnet. Det er utrolig hva man får til hvis man bare vil...........
Gjest Minimi Skrevet 4. mai 2011 #63 Skrevet 4. mai 2011 Helt enig. Og derfor skrev jeg altså at: Konklusjonen er altså: Unngå å plassere barn i fosterhjem så langt det lar seg gjøre. Da misforsto jeg litt.. Jeg forsto det som at du mente at så lenge det er andre løsninger enn fosterhjem, burde de prøves først (som f.eks institusjon eller ha veeldig høy terskel for å ta ungen ut av biologisk hjem). Meeen da mente vi tydeligvis det samme
sunflower87 Skrevet 4. mai 2011 #64 Skrevet 4. mai 2011 Hva gjør du når det ringer på døra om 18 år? Du sier at du ikke kan beholde barnet. Det er utrolig hva man får til hvis man bare vil........... Spørsmålet er hva som er barnets beste. Ts og hennes forlovede vurderer det til barnets beste å adoptere det bort av grunner de vet bedre enn oss her på forumet. Og når de har tatt denne beslutningen er det strengt tatt ingen andres sak å legge seg oppi, ei heller et poeng å stille spørsmålstegn ved denne avgjørelsen. Ts har selv sagt at dette er noe de ønsker for alles beste og derfor noe vi skal respektere, ikke stille spørsmålstegn ved. 5
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2011 #65 Skrevet 4. mai 2011 Hvordan går man frem for å gjøre dette? Fant denne klinikken ved et kjapt google søk: http://www.mariestopes.org.uk/Womens_services/Abortion.aspx Det finnes sikkert masse annen info på nettet. Hvor langt er du på vei, ts? Hvordan vil familien din stille seg til at du adopterer bort barnet?
Gjest Anonymt Skrevet 4. mai 2011 #66 Skrevet 4. mai 2011 Hva gjør du når det ringer på døra om 18 år? Du sier at du ikke kan beholde barnet. Det er utrolig hva man får til hvis man bare vil........... tro meg det vil bare bli mye verre hvis ungen blir beholdt både for oss og ungen, ungen har det mye bedre hos noen som kan gjøre den lykkelig og gi ungen det han/hun trenger.
Gjest Anonymt Skrevet 4. mai 2011 #67 Skrevet 4. mai 2011 Fant denne klinikken ved et kjapt google søk: http://www.mariestopes.org.uk/Womens_services/Abortion.aspx Det finnes sikkert masse annen info på nettet. Hvor langt er du på vei, ts? Hvordan vil familien din stille seg til at du adopterer bort barnet? helt ærlig så er abort ute av spørsmålet siden det er for sent for det, jeg er rundt 5-6 mnd på vei. Vel for å være helt ærlig familien min vet ikke om dette, de har enda ikke godtatt forholdet mitt med kjæresten min og det har gått 3 år allerede og nå dette? de hadde ikke klart dette og noen av dem hadde til og med hatet ungen og vist det tydelig, jeg kan ikke utsette ungen for det pluss andre ting, det går bare ikke. 2
Gjest hypergirl Skrevet 5. mai 2011 #68 Skrevet 5. mai 2011 Herregud, hvorfor vil dere ikke ha ungen? Dere er forlovet.... Har dere planer om unger i fremtiden da? De er velkomne, men ikke denne. Moro for den å få vite.... Spiller det noen rolle hvorfor de ikke vil ha ungen da? Det er jo deres valg. Skal de beholde ungen selv om de ikke vil bare fordi folk som du synes de skal? DET er egoistisk det. Synes det er mye bedre å være så ærlig å si at nei, jeg vil ikke ha barn, og adoptere det bort med en gang, enn å beholde bare for syns skyld. Det er ikke slik at alle MÅ ha barn.
Gjest hypergirl Skrevet 5. mai 2011 #69 Skrevet 5. mai 2011 Hva gjør du når det ringer på døra om 18 år? Du sier at du ikke kan beholde barnet. Det er utrolig hva man får til hvis man bare vil........... Men hun verken vil eller kan, en ærlig sak det. Skjønner ikke hvorfor det skal være ille, men å få barn man egentlig ikke har tid til eller vil ha, og som man setter bort til au-pair og barnevakter i tide og utide fordi man egentlig ikke har tid til barn pga karriere og aktivt sosialt liv, DET er liksom greit? Hun vil ikke ha barnet, og da er det mye bedre at det adopteres bort til noen som virkelig vil ha det. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå