Gå til innhold

Savner bestefar nesten ti år etter at han døde :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestefar døde av kreft i 2002. Det er ni år siden og jeg savner ham fortsatt.

Han var sjefen i hele familien. Han som bestemte og hadde meninger om alt. På en god måte. Han var kjempemorsom og hadde alltid mange historier å fortelle. Han ordnet alt og hadde masse energi. Han var konge, rett og slett.

Det har gått så mange år nå, men jeg savner ham utrolig mye fortsatt. Han var den som bandt alle sammen. Etter at han døde synes jeg alt er blitt annerledes. Skulle ønske han fortsatt var her. Han var heller ikke så gammel da han døde. Kunne han ikke ha fått 20 år til å leve?

Det føles så utrolig trist. Jeg gråter den dag i dag over at han er borte. Det føles så lenge siden han døde også. Føler at minnene blir svekket for hvert år som går.

Måtte bare få det ut :lete::hjertesmil::rosaengel::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner hvordan du har det, føler det slik selv. Men bestefar døde 27 april 2003, en uke før jeg skulle konfirmere meg, jeg var knust, det hele føltes som en begravelse. Savner han inderlig mye. jeg tror det kan være godt med det svanet og, da føler jeg liksom at han er tilstede, at jeg husker han, at han ikke er glemt. Minnene fra barndommen min hos bestemor og bestefar sitter godt inne, akter ikke og glemme alt det fine de gjorde for oss. Vi vokste opp med de, når mamma og pappa måtte jobbe. Har hatt en fantastisk barndom sammen med besteforeldrene min. Vil bare gi deg en klem og prøv og ikke glemme bestefaren din. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg savner også bestemor og bestefar, selv om det er hhv 5 og 7 år siden de døde. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kondolerer virkelig TS, men gode mennesker er vanskelige å glemme..

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for utenomsnakk og avsporinger iht reglene. Vennligst vis respekt for andre i en vanskelig situasjon.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik og. Savner farfar så mye. Han var en mann som kunne så mye. Nå hadde han vært 102 år hadde han levd. Morfar lever (snart 90), men han har jeg aldri hatt slik kontakt med. Selv om han og mormor bodde på samme sted. De jobbet til de var pensjonister, og da bodde de på hytten fra april til oktober. Tilbrakte mang en sommer hos farmor og farfar. Så de ble jeg godt kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei

Bestefaren min døde for 3 år siden. han var en flott mann, og jeg savner ham veldig. jeg gråter ennå om kveldene. jeg konfirmerte meg for under en måned siden, og da skulle jeg ønske at han kunne vært der å feiret dagen min med meg. i det siste har jeg begynt å glemme flere ting om ham, og det gjør meg veldig trist.

måtte få det ut på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

De som setter dype spor slutter man aldri å savne. Jeg savner min farmor selv etter 33 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...