Gå til innhold

Hvor mye er det greit å bruke?


Antheia

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 6 måneder, og det nærmer seg både "jubileum" og bursdager. Han blir 22 nå i slutten av mai, og jeg har begynt å tenke på hva jeg skal finne på i gave. Er i militæret for tiden, så har ikke verdens beste råd, noe han er klar over. Men har lyst å gi ham noe fint likevel, og da lurer jeg på hvor mye penger er "passelig" etter et halvt år? Noen som har ideer/forslag?

Tenkte også å finne på en liten gave til ham for dagen vi har vært sammen i 6 måneder, men tenker at det blir en mindre ting, siden jeg også kommer til å lage en finfin middag til oss. Om noen har forslag til hva som kan fungere som halvtårsgave, tar jeg selvfølgelig i mot det med takk.

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 6 måneder, og det nærmer seg både "jubileum" og bursdager. Han blir 22 nå i slutten av mai, og jeg har begynt å tenke på hva jeg skal finne på i gave. Er i militæret for tiden, så har ikke verdens beste råd, noe han er klar over. Men har lyst å gi ham noe fint likevel, og da lurer jeg på hvor mye penger er "passelig" etter et halvt år? Noen som har ideer/forslag?

Tenkte også å finne på en liten gave til ham for dagen vi har vært sammen i 6 måneder, men tenker at det blir en mindre ting, siden jeg også kommer til å lage en finfin middag til oss. Om noen har forslag til hva som kan fungere som halvtårsgave, tar jeg selvfølgelig i mot det med takk.

:rodmer:

Man gir etter hva man har råd til og føler for :) Om du feks kjøper en liten ting, som du ønsker å gi han, så kan du også lage noe spesielt som får han til å tenke på deg/dere og hva dere har sammen :) Som du selv sier, så vet han at du har dårlig råd og forventer nok heller ikke å få dyre gaver fra deg.

Gratulerer på forskudd med 6 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye penger som skal brukes på gaver er vel noe dere må bli enige om dere imellom. Alt etter hvor god råd dere har, og hvor viktig dere synes det er med store presanger.

Personlig bruker jeg ikke mye penger på gaver, lager gaver selv av og til også. Det er tanken bak og gleden det vil gi til den som får som gjelder. Kjæresten min bruker mer penger på sine gaver til meg enn jeg på gaver til han, men så tjener han mer enn meg også.

Vi gir hovedsakelig kun bursdagsgaver til hverandre. Til jul i fjor, hadde vi et finere stevnemøte istede for gaver, og til hans forrige bursdag lagde jeg "gavekort" på ting jeg vet han liker.

Man bruker så mye man føler man har lyst og råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...