Gå til innhold

Lei meg


Ms Perfect

Anbefalte innlegg

Måtte bare ty til gry tidlige problemløsninger, og vil egentlig bare få det ut.

For ca et halvt år, litt mer, møtte jeg en jente på nettsamfunnet goSupermodel. For å si det sånn, var jeg der for å snakke med jenter på min alder (14-15) og for å rollespille. Det viste seg at denne jenta bodde ganske nærme meg, og for hver dag som gikk, ble vi bare enda bedre venner. Så møtte vi hverandre, ettersom hun bor ca 20 km fra meg, - men så krangla vi et par ganger. Vi ble alltid venner igjen. Men denne gangen er jeg ganske sikker på at jeg ikke vil være venner med henne mer. Blant dette, så ble jeg kjent med en annen jente (B) igjen, i november, som viste seg å være fellesvenn av både meg og A (hun andre). B og A hadde ikke et så bra forhold, men etterhvert ble jeg grundig kjent med B. Vi ble så å si bestevenner, og vi har aldri kranglet ordentlig. Men etterhvert ble jo A sjalu både på meg og B, og i en periode kranglet A og B over et par roller. (Altså, de rollespillet med to roller som var sammen, men B ville rollespille gutten med min rolle, så det ble kluss. I så fall, nevermind) Jeg meldte meg rett og slett ut, og i februar, så skar det seg mellom meg og A. I mens hadde forholdet til A og B blitt ganske greit. Men jeg bestemte meg for ikke å være med A mer. Jeg hadde så å si funnet fred uten hnene, og lenge tenkte jeg ikke over henne, før den dag jeg skulle møte B. På facebook skrev hun altså at hun håpet jeg ble påkjørt og døde. Først reagerte jeg med ingenting, for jeg følte ikke hat eller noe mot henne, men så tente jeg - hva gir henne rett til å krenke meg? Offentlig også? Så det ble en liten krangel, som endte opp med at pappa måtte ringe henne og be henne slutte, og så klart, slutta hun.

Men til saken - idag så jeg på facebook at B hadde møtt A. Men jeg føler INGEN sjalusi overfor det. Jeg blir bare glad for at A har det bra, og at B har også hatt det bra. Men jeg føler meg lei meg, fordi jeg og B ikke har snakket sammen de siste dagene, og jeg har savnet henne veldig. Saken er at jeg føler hun ikke savner meg. Men jeg må understreke at jeg ikke er sjalu. Jeg blir jo glad på deres vegne, liksom, ogj eg er ikke et menneske med mye hat. Men jeg kan fremdeles ikke forstå hvorfor jeg er lei meg. Jeg føler at B ikke savner meg i det hele tatt, men det jeg hører hele tida - er jo at hun savner meg, men jeg tror egentlig ikke det. Derfor akkurat da jeg tenkte et par minutter over det, kjente jeg at jeg bare ville bli ferdig med B, men så tenkte jeg meg om igjen at, nei, det er jo bare teit. Og nå vet jeg ikke hva jeg bør gjøre. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

:bond:

Hev deg over det, og finn mer produktive ting å bruke hjernen din på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tror du har så aldeles rett! Ville egentlig bare ha det ut. Så tuuusentakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Slivermist.

Hvor bor du, da? Jeg er ei jente som snart fyller 16, og er på utikk etter en bestevenn! Savner skikkelig å ha en å kunne prate om alt og å le sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...