AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3201 Del Skrevet 17. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forventet å se en betydelig reaksjon fra Dany da Jon klappet Drogon. Det er vel ingen andre enn henne som har kunnet nærme seg dragene? Vil Jon vise seg som en ekte Targaryen og ri en av dragene i kampen mot The Night King? Utrolig irriterende spoiler over her. Det burde vært merket som "LEKKET INNHOLD!!!", ikke spoiler! Anonymkode: 61410...eeb Joda. Tyrion har klappet en og. Anonymkode: c86d3...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3202 Del Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk tror jeg han ikke har noen videre betydning enn at de ikke ønsket noen løse tråder. Samtidig blir det for dumt at han dør nå bak Muren (dit de er på vei), så han overlever nok en liten stund til. Det siste Gendry sa til Arya: Gendry "I've never had a family." Arya "I can be your family" Gendry "You wouldn't be my family, you would be my lady." Etter hva jeg har lest har fans vært delt mellom at dette betyr Gendry ville blitt sammen med Arya, eller at Gendry mener de ikke kan være sammen fordi hun alltid vil være prinsesse i Nord og han bare en bastard. Jeg heller mot det siste, men hvem vet Anonymkode: 47aee...bd9 Nå er den episoden med gendry langt bak i fortiden, men jeg tror også at gendry siktet til at hun var av "overklassen". De var begge ganske unge, kanskje gendry beundret arya litt, men tror ikke det var nok til at han tenkte på frieri. Anonymkode: 85e83...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3203 Del Skrevet 17. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Faktisk tror jeg han ikke har noen videre betydning enn at de ikke ønsket noen løse tråder. Samtidig blir det for dumt at han dør nå bak Muren (dit de er på vei), så han overlever nok en liten stund til. Det siste Gendry sa til Arya: Gendry "I've never had a family." Arya "I can be your family" Gendry "You wouldn't be my family, you would be my lady." Etter hva jeg har lest har fans vært delt mellom at dette betyr Gendry ville blitt sammen med Arya, eller at Gendry mener de ikke kan være sammen fordi hun alltid vil være prinsesse i Nord og han bare en bastard. Jeg heller mot det siste, men hvem vet Anonymkode: 47aee...bd9 Nå er den episoden med gendry langt bak i fortiden, men jeg tror også at gendry siktet til at hun var av "overklassen". De var begge ganske unge, kanskje gendry beundret arya litt, men tror ikke det var nok til at han tenkte på frieri. Anonymkode: 85e83...649 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3204 Del Skrevet 17. august 2017 Spoiler fra lekket episode: Spoiler Er det bare jeg som blir MER opprørt når det er dyr som blir skadet/dør? Ned, Robb osv. var trist ja, men jeg syns det er tusen ganger verre med alle ulvene og dragen Anonymkode: ef011...16a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3205 Del Skrevet 17. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spoiler fra lekket episode: Vis skjult innhold Er det bare jeg som blir MER opprørt når det er dyr som blir skadet/dør? Ned, Robb osv. var trist ja, men jeg syns det er tusen ganger verre med alle ulvene og dragen Anonymkode: ef011...16a Spoiler Lest at de prioriterer dyrevelferd høyt og at ingen av dragene ble skadet i virkeligheten. Anonymkode: 5e5b9...0af 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3206 Del Skrevet 17. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Lest at de prioriterer dyrevelferd høyt og at ingen av dragene ble skadet i virkeligheten. Anonymkode: 5e5b9...0af Fortsatt spoiler fra lekket episode: Spoiler Hahaha! Sophie Turner (som spiller Sansa) adopterte jo hunden som spilte ulven hennes da den ble drept i serien. Trist at Emilia Clarke ikke har samme mulighet. Vanskelig i en byleilighet da Anonymkode: ef011...16a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apollonia Skrevet 17. august 2017 #3207 Del Skrevet 17. august 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er den episoden med gendry langt bak i fortiden, men jeg tror også at gendry siktet til at hun var av "overklassen". De var begge ganske unge, kanskje gendry beundret arya litt, men tror ikke det var nok til at han tenkte på frieri. Anonymkode: 85e83...649 Men nå har jo ting endret seg, siden Gendry er den siste Baratheon. Jeg har forøvrig shippa Gendry og Arya siden han sa hadet til henne den gangen. Gjerne på tronen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3208 Del Skrevet 17. august 2017 Gendry er en bastard og har dermed ingen rett på tronen. Det er bare en som faktisk har det, og det er Jon Snow. Når det gjelder Gendry og Arya gleder jeg meg til å se om hennes harde fasade mykner litt når de møtes igjen. Det håper jeg, hun er litt for kald. Anonymkode: 47aee...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3209 Del Skrevet 17. august 2017 Skal ikke spoile noe, men må si at jeg nettopp har sett den dårligste og mest forutsigbare GoT-episoden noensinne. Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 17. august 2017 #3210 Del Skrevet 17. august 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke spoile noe, men må si at jeg nettopp har sett den dårligste og mest forutsigbare GoT-episoden noensinne. Anonymkode: 82242...6a7 Du er ganske forutsigbar du også. Du sier jo det om hver episode, så det er egentlig en ganske så lite informativ kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2017 #3211 Del Skrevet 17. august 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ikke spoile noe, men må si at jeg nettopp har sett den dårligste og mest forutsigbare GoT-episoden noensinne. Anonymkode: 82242...6a7 Hvorfor ser du egentlig på denne serien?? 😂 Bare for å ha noe å klage på? 😂 Anonymkode: c86d3...1c2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. august 2017 #3212 Del Skrevet 17. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser du egentlig på denne serien?? 😂 Bare for å ha noe å klage på? 😂 Anonymkode: c86d3...1c2 Han så på den for pupper i utangspunktet, å nå som puppen ut har blitt sjeldent så er han sur 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3213 Del Skrevet 18. august 2017 7 timer siden, Sisti skrev: Du er ganske forutsigbar du også. Du sier jo det om hver episode, så det er egentlig en ganske så lite informativ kommentar... Denne gangen tror jeg de fleste vil si seg enig. Anonymkode: 82242...6a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3214 Del Skrevet 18. august 2017 7 timer siden, Severus skrev: Han så på den for pupper i utangspunktet, å nå som puppen ut har blitt sjeldent så er han sur Ja, du har virkelig skjønt det. Herregud.. Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3215 Del Skrevet 18. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser du egentlig på denne serien?? 😂 Bare for å ha noe å klage på? 😂 Anonymkode: c86d3...1c2 Leser man en bok man synes er glimrende, så fortsetter man. Også om man synes kvaliteten faller litt når man har lest 2/3 av den. At kvaliteten så synker til bunns når man har lest 90 % forhindrer en ikke til å ville vite hvordan det ender. Anonymkode: 82242...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3216 Del Skrevet 18. august 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne gangen tror jeg de fleste vil si seg enig. Anonymkode: 82242...6a7 Nei, ikke jeg. Anonymkode: 47aee...bd9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3217 Del Skrevet 18. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke jeg. Anonymkode: 47aee...bd9 De fleste betyr ikke alle. Får komme tilbake til begrunnelser på mandag. Anonymkode: 82242...6a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3218 Del Skrevet 18. august 2017 Angående Gendry og spekulasjoner hørte jeg en interessant teori. Ikke spoiler, bare spekulasjoner: Noen mener Gendry er sønn av Cersei og King Robert. I sesong 2 (etter Bran falt fra tårnet) sier Cersei til Catelyn at hun mistet sin første gutt. En mørkhåret gutt som var så lik faren sin, men som døde av feber. Hun sier at hun aldri besøkte graven. Senere blir hun konfrontert av Ned at barna hennes er bastards og et resultat av incest. Cersei innrømmer at hun ikke taklet tanken på å ha et barn med Robert og at hun tok abort flere ganger. Vi vet også at alle barna til Robert har mørkt hår og blå øyne. Når Ned finner Gendry hos smeden i Kings Landing blir det dratt frem at han er slående lik sin far (Slik Cersei sa hennes mørkhårede førstefødte var). Her blir det interessant: Fans mener at Cersei fikk hjelp av Jamie, Pycelle og Varys til å overbevise Robert at barnet døde. Dette har nemlig Varys gjort før med Daenerys (det står visst mer om dette i bøkene, men la oss kun snakke om det som er i serien). Barnet ble ikke drept, på grunn av Cerseis morsinstinkt og kjærlighet for barns sine (selv om hun er ondskapsfull). Han ble heller plassert hos slummen i Kings Landing med historien at han var en løsunge og at moren døde da han var en baby. Gendry har fått fortalt at moren hadde gult hår (som Cersei) og at faren var King Robert. En annen ting: Når Cersei får høre at Joffrey slaktet alle løsungene i Kings Landing er det tydelig at Cersei blir lei seg og sjokkert. Fans mener hennes reaksjon er frykten for sitt eget barn, Gendry. ------------------------------------------------- Vi har nå sett at GOT har hentet fram Gendry igjen, etter å ha vært borte siden sesong 3. Hvorfor? Hvorfor er han så viktig? Er det fordi de ikke ønsker løse tråder? Er det fordi de trenger en god smed? Eller er det fordi Gendry er tronarving etter Robert (hvis han er sønn av Cersei)? Isåfall vil vi det oppstå en problematisk situasjon når både Jon Snow og Gendry er "rettmessige eiere" av tronen. Og la oss ikke glemme Daenarys og Cersei som også ønsker seg tronen, selv om ingen av dem egentlig har retten på den. Selv vet jeg ikke hva jeg syns om denne teorien. Jeg liker svært godt spekulasjonene rundt Bran og Nightking, men det er jo mulig det ligger noe her også. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor Gendry er tilbake hvis han ikke er viktig. Noen tanker? Anonymkode: 47aee...bd9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 18. august 2017 #3219 Del Skrevet 18. august 2017 Hvor i all verden blir Edmure Tully av (onkelen til Arya, Sansa og Brand?) Burde ikke vi få se han, sist vi så han var han et slags gissel hos Frey eller var det Lannisters? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. august 2017 #3220 Del Skrevet 18. august 2017 Han ble tatt til gissel av Walder Frey på bryllupsnatten, Jaime prøvde å byttehandle Riverrun mot Edmure og garantert sikkerhet til Tully om de gav opp slottet uten bruk av vold. Så når Blackfish døde, så tok de han til fange igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå