Gå til innhold

Busted


Gjest Trey

Anbefalte innlegg

Hei

Har jobbet ekstremt mye hittil i år, kjæresten min er visst bekymret, for jeg sier at jeg er sliten. Så igår ville hun ta nøkkelkortet mitt ifra meg (sa jeg fikk det tilbake på søndag), men jeg fikk det tilbake før hun dro (fordi jeg lovet at jeg ikke skulle dra på jobb)

Jeg dro på jobb idag, 2,5 time... Når jeg kom hjem ringte hun. "hva i h gjør du på jobb???! du lovde at du ikke skulle dit. Kan ikke tro at du lyver til meg, er så forbannet nå." Så la hun på.

Hva gjør jeg nå? Vet at det har vært mye jobb, men fikk nylig 33% lønnsforhøyelse, sikkert fordi ledelsen har sett at jeg står ekstra på. Er heller ikke like sliten som før, trener mer nå.

Hvordan skal jeg legge det frem for henne, at hun ikke bestemmer over meg slik? Vet at det var dumt å lyve for å få adgangskortet mitt tilbake fra henne. Visste at jeg måtte på jobb idag. Men hun hadde aldri gitt meg det om jeg hadde sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun høres forferdelig kontrollerende ut! Du må jo få jobbe om du har lyst til det! Bare si det rett ut som du føler, at hun bestemmer ikke over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Kanskje hun føler du prioriterer henne for lite? Bruk mer tid på henne, finn på ting sammen. Kanskje hun da godtar at du jobber mye :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkenoe problem at du jobber mye hvis du er 110 prosent til stede når du først er hjemme! Men er du på jobb 24 timer i døgnet i hodet også så skjønner jeg hun føler seg tilsidesatt! Er nok ikke det at du er på jobb som er problemet men at du aldri er helt tilstede kanskje?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er redd for helsa di og trur du kanskje kan bli utbrend du fortsetter å jobbe mye?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du sammen med et menneske som behandler deg som et barn?

HUN tar fra deg nøkkelkortet til jobben? Er hun totalt idiot? At hun ønsker du skal jobbe mindre er greit, men da SNAKKER man om det.

Hadde jeg vært din arbeidsgiver, så hadde jeg sparket deg for å levere fra deg kortet til utenforstående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får nok ikke sparken for at kjæresten tar kortet mens vi er hjemme å gjemmer det på seg. Det er uansett et par koder man må bruke i tillegg.

Kan jo ikke bli så fysisk av seg at man tar det ifra henne. Gikk jo bra å snakke henne fra det.

Har snakket litt om dette med henne nå. Hun er bekymret fordi jeg er lei jobben. Jeg starter i ny jobb til høsten, så har tenkt å avslutte med stil. Ledelsen vil ikke miste meg, sikkert derfor de kom med dette tilbudet som jeg sa ja til. De hadde hørt at jeg hadde fått tilbud fra andre, så sjefen sa "dette sier du vel ikke nei til?"

Jeg har jobbet så mye dette halvåret fordi forrige halvår var det dårlig innsats fra meg. Vil avslutte med stil nå. Jeg er tilstede, jobber som regel fra 5 eller 6 til 15-17, og litt i helgene. Så trener jeg en time annenhver dag. Pga dette får jeg høre at jeg kun bryr meg om jobb og trening, at jeg ikke har noe liv.

Men jeg spør og inviterer henne med på mye, men det er sjelden det passer for henne. Virker som om hun vil at jeg skal sitte hjemme å se i veggen, enn å være på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...