AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #41 Skrevet 3. mai 2011 Karbonadedeig er utmerket til å lage kjøttboller av. De blir sykt saftige om du tar litt brød i, men mange vil jo unngå hvete så det er ikke obligatorisk. Lag gjerne tomatsaus av bokstomater med hvitløk og basilikum som du kjører til en pure og koker inn. Tilsett litt sukker for å ta "kanten" på tomatsmaken. TS her. Dette ble middagen i dag, nam nam! Takk for tips! Lagde små boller av karbonadedeigen, og kokte de så inn i tomatsaus-pure. Kjøttbollene ble skikkelig saftige, og ble servert sammen med en gigantisk salat Ser at det ble litt diskusjon ang ren mat. Hver enkelt må jo selv definere hva de mener med ren mat, jeg burde nok ha gjort det i startinnlegget ser jeg. Med ren mat mener jeg at man kan plukke den rett fra naturen og spise den, hehe. Alle grønnsaker, kjøtt, fisk, fugl, osv. Vet at ikke karbonadedeig løper rundt ute i skogen da, dere skjønner hva jeg mener
Supraspinatus Skrevet 3. mai 2011 #42 Skrevet 3. mai 2011 TS her. Dette ble middagen i dag, nam nam! Takk for tips! Lagde små boller av karbonadedeigen, og kokte de så inn i tomatsaus-pure. Kjøttbollene ble skikkelig saftige, og ble servert sammen med en gigantisk salat Ser at det ble litt diskusjon ang ren mat. Hver enkelt må jo selv definere hva de mener med ren mat, jeg burde nok ha gjort det i startinnlegget ser jeg. Med ren mat mener jeg at man kan plukke den rett fra naturen og spise den, hehe. Alle grønnsaker, kjøtt, fisk, fugl, osv. Vet at ikke karbonadedeig løper rundt ute i skogen da, dere skjønner hva jeg mener Veldig kjekt å høre! Tror pinadø jeg skal lage dette på freddan.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå