Gå til innhold

Eurovision 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes hele greia er blitt altfor stort, dvs. altfor mange land som konkurrerer om å få delta, og kulturen er altfor ulik. De skulle lagt ned hele greia eller hatt en for øst og en for vest. Det mistet alt som gjorde det interessant og spennende, i løpet av nittitallet. Nå er det som en tradisjon man opprettholder "bare fordi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Så elendig nivået har vært i år. Synes de fleste sangene kun har vært noe møkk!

:fnise:

Jeg syns nivået var høyere i år enn tidligere jeg da.

Var flere av låtene jeg faktisk likte...normalt så syns jeg Eurovision er en helt egen stil, men rævva musikk men likevel hysterisk morsomt å se på...nå syns jeg det minnet mer som en ren musikkkonkurranse. Litt kjedelig egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Synes hele greia er blitt altfor stort, dvs. altfor mange land som konkurrerer om å få delta, og kulturen er altfor ulik. De skulle lagt ned hele greia eller hatt en for øst og en for vest. Det mistet alt som gjorde det interessant og spennende, i løpet av nittitallet. Nå er det som en tradisjon man opprettholder "bare fordi".

Ja, skape et enda større skille mellom øst og vest altså? Hvem bestemmer hvor grensene går og hva med dem som ligger på grensen, kan de da velge side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har det alltid vært sånn at grand prix er noe man sitter og disser og gjør narr av (låter, antrekk, utseende, sangstemmer) mens man tar en skål og enda en skål og enda en skål. Dvs årets store drikkelek :fnise:

Om det plutselig skulle komme bra musikk der, hva pokker skal vi gjøre da? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

:fnise:

Jeg syns nivået var høyere i år enn tidligere jeg da.

Var flere av låtene jeg faktisk likte...normalt så syns jeg Eurovision er en helt egen stil, men rævva musikk men likevel hysterisk morsomt å se på...nå syns jeg det minnet mer som en ren musikkkonkurranse. Litt kjedelig egentlig

Smak og behag :)

Hun fra Ukraina tror jeg sang jo bare så fake da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvor gamle er dere som synes Erik Saade og han fra Russland er fine/søte/kjekke/deilige/yummy? Alle de er jo prototypen på slesk, player/vet jeg er sjarmør/tror jeg er sjarmør

2. Hva skjedde med at Sveits fikk så dårlig? Det var jo den eneste litt fine, søte, normale sangen som var med. Det samme med Island.

1. Jeg er 24 år og har en liten crush på Eric Saade :rodmer: han fra Russland husker jeg ikke.

2. Sveits var dødskjedelig. Nananannanana hele tiden. Island var ok, men ikke vinnersang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digget Ungarn! (hun turkise damen med blondt hår). Likte også Danmark og Georgia. Ukraina sin (hun med vinger) var også fin.

Vinnersangen husker jeg ikke engang, skuffet over resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig navn altså, hehe. Slo det opp jeg. Aserbajdsjan på norsk, Azerbaijan på engelsk. :)

Kjedelig sang uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passing by

Jeg husker ingen av sangene jeg. Da Aserbajdsjan begynte å komme i ledelsen så lurte jeg fælt på hvilken sang det var, så på glimt av folkene som sang og kunne ikke huske om jeg hadde sett og hørt dem i løpet av sendingen, hvor kom de fra liksom? Og jeg husker fortsatt ikke sangen. Likte den sangen med hun som tegnet i sand, mest på grunn av tegningen i sand tror jeg for selve sangen husker jeg ikke :) Atter en vellykket MGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott de endelig vant. Likte den Italienske også, sexy.

Litt for mye gutteband gitt.

Og merket dere at alle jentene var godt påkledd i forhold til mange andre år??? Tipper Tyskerne la ganske strenge regler på tøyet, det er tross alt et familieprogram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ukraina var min store favoritt! Kjempefin sang og det var helt fantastisk med hun som tegnet i sand. Fikk en sånn slags ro over meg på en måte, av hele opptredenen. Hun skulle vunnet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...