Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjuk avstemming, Aserbasjan??? Isj....dette er rævva!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da...

Skrevet

Herlighet for et rart resultat. :roll:

Skrevet

Jeg synes faktisk Azerbaijan fortjente å vinne :D

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke åssen denne vinnersangen høres ut, men jeg syns det er fint at andre land også kan nyte "premien" som består av å svi av mengder av millioner på neste års sendinger. Norge er ikke alltid best,- og det er i grunnen kjempefint! :popcorn:

Gjest Mynona83
Skrevet

Norge kom på en 17 plass i sin semi - dvs vi hadde bare 2 under oss.. DET er sykt. Det var veldig mye som var mye dårligere enn oss i den semien...

Skrevet

Aserbajdsjan er iallfall satt på karet i kveld! ;) Vet at de har satset veldig hardt på MGP de siste årene og virkelig gått inn for å vinne, og nå har de klart det! :)

Skrevet

Ja, de synger jo i hvert fall falskt!!!! :rasende:

Skrevet (endret)

Syntes låta dems i fjor var myyyyyyye bedre for å si det mildt.

Endret av mirandaa
AnonymBruker
Skrevet

Så falskt!

De har jo akkurat vunnet, og hylt masse, og pulsen er sikkert nære makspuls. Skjønner dem godt jeg.

• Liker 1
Skrevet

Norge kom på en 17 plass i sin semi - dvs vi hadde bare 2 under oss.. DET er sykt. Det var veldig mye som var mye dårligere enn oss i den semien...

Tja.. :fnise:

Gjest Mynona83
Skrevet

Syntes låta dems i fjor var myyyyyyye bedre for å si det mildt.

Jeg og.. I fjor kom de jo også høyt oppe. 2. eller 3. tror jeg..

Skrevet (endret)

Kvifor kunne ikkje heller Sverige ha vunne? :( Og eg er sjokkert over at Italia kom på 2. plass. :overrasket: Den sangen var jo heilt tragisk! Me hadde avstemming her i heimen, og alle ga Italia 1 poeng. Då er eg iallfall lykkelig over at Azerbajan vant, sånn at Italia ikkje tok seieren.

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Skrevet

Kvifor kunne ikkje heller Sverige ha vunne? :( Og eg er sjokkert over at Italia kom på 2. plass. :overrasket: Den sangen var jo heilt tragisk! Me hadde avstemming her i heimen, og alle ga Italia 1 poeng. Då er eg iallfall lykkelig over at Aserbajan vant, sånn at Italia ikkje tok seieren.

Ja det hadde vært enda verre!

AnonymBruker
Skrevet

Søren. Heiet sånn på Sverige! :sur:

AnonymBruker
Skrevet

Abasjardan vinner-bare vent og se! Nydelig.

:) :)

Hurraaa, jeg fikk rett!!! :) :) :)

Grattis til dem, godt jobba:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...