Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #521 Skrevet 14. mai 2011 Hurraaa, jeg fikk rett!!! :) Grattis til dem, godt jobba:) Håper du satsa penger!!
MilliVanilli Skrevet 14. mai 2011 #522 Skrevet 14. mai 2011 Liker dere bildet mitt eller liker dere bildet mitt?
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #523 Skrevet 14. mai 2011 Her er min favoritt fra i fjor: Armenia. Synes det var mye bedre sanger i fjor. men det kan hende er fordi jeg da så begge semiene og hadde sett alle sangen på forhånd + at jeg hørte de på jobb, siden scenen hvor de hadde show var på rådhusplassen, og jeg hører det inn på kontoret når vi har vinduene opne. Hvordan får dere forrestent til å få videoen fra youtube inn i vinduet her?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #524 Skrevet 14. mai 2011 Håper du satsa penger!! Har en egen teft for dette så neste år satser jeg! :)
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #525 Skrevet 14. mai 2011 Hvordan får dere forrestent til å få videoen fra youtube inn i vinduet her? Klarte det visst helt fint ja...
Gjest Mynona83 Skrevet 14. mai 2011 #526 Skrevet 14. mai 2011 Har en egen teft for dette så neste år satser jeg! :) Jeg klarte 3 av de 5 beste i fjor (inkl vinneren), så jeg skal også satse penger neste år!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #527 Skrevet 14. mai 2011 Jeg klarte 3 av de 5 beste i fjor (inkl vinneren), så jeg skal også satse penger neste år! Kuuult, kanskje vi skal slå oss sammen til neste år:) sender deg en pm når det nærmer seg:)
Harlekin Skrevet 14. mai 2011 #528 Skrevet 14. mai 2011 Kjeeedelig vinner, sorry. Skjønner det ikke. Synes forsatt den tyske var best, men tror den er en sånn sang som vokser på en ... det er ikke alltid en fordel å komme rett til finalen.
Gjest imli Skrevet 15. mai 2011 #529 Skrevet 15. mai 2011 Korleis var den Aserbadjan (eller korleis det no skrivas) songen? Har gløymt heile greia eg Noko som sannsynlegvis betyr at den var elendig Eurovision i god stil 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #530 Skrevet 15. mai 2011 1. Hvor gamle er dere som synes Erik Saade og han fra Russland er fine/søte/kjekke/deilige/yummy? Alle de er jo prototypen på slesk, player/vet jeg er sjarmør/tror jeg er sjarmør 2. Hva skjedde med at Sveits fikk så dårlig? Det var jo den eneste litt fine, søte, normale sangen som var med. Det samme med Island.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #531 Skrevet 15. mai 2011 Kødder dere eller?? Hvordan kan dere mene at Sverige fortjener en eneste stemme?? Greit at gutten er hot, men sangen er helt jævlig, og han treffer jo max 20% av tonene! Tydelig at det ikke er viktig med kvalitet på nummeret så lenge artisten er søt og svensk.. Jeg blir flau.. Han er jo ikke søt en gang. Hahaha, sammen med Georgia, England og Estland syns jeg at Sverige hadde noe av det verste som var med. 90talle eurotranceaktig med slesk guttunge. Neitakk:P Hahaha.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #532 Skrevet 15. mai 2011 Haha, jeg ler hver gang hun dama sier Jon Ola Sand.. Haha, ja jeg har vel dårlig humor. Men det høres jo helt teit ut Janåla Sant. Hihiiihi
Gjest Consensio Skrevet 15. mai 2011 #533 Skrevet 15. mai 2011 Søren. Heiet sånn på Sverige! Og svenskene føler likevel at dem har vunnet da Det var svenske låtskrivere til vinnerlåten, i tillegg til at de hadde svenske korister Så svenskene er veldig stolte i dag (og de har jo skrevet låter til Azerbaijdan mange ganger og hver gang har de kommet høyt på lista, men aldri vunnet)
Gjest Mynona83 Skrevet 15. mai 2011 #534 Skrevet 15. mai 2011 1. Hvor gamle er dere som synes Erik Saade og han fra Russland er fine/søte/kjekke/deilige/yummy? Alle de er jo prototypen på slesk, player/vet jeg er sjarmør/tror jeg er sjarmør 2. Hva skjedde med at Sveits fikk så dårlig? Det var jo den eneste litt fine, søte, normale sangen som var med. Det samme med Island. 1. jeg er 28. Husker ikke han russiske, så han vet jeg ikke om jeg synes var kjekk. Det playere ofte har til felles er jo at de er pene å se på og har en bra utstråling... Jeg er en sucker for mørke mystiske gutter/menn som også kan danse 2. Husker ikke sangen, så jeg husker ikke hva jeg synes om den...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #536 Skrevet 15. mai 2011 Vant Sverige? nei, men de føler seg visstnok som vinnere. Aserbajdsjan vant.
loffen Skrevet 15. mai 2011 #537 Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg er 45 og synes ingen av dem er kjekke. Det er ikke utseendet som avgjør hvem jeg stemmer på! Endret 15. mai 2011 av loffen
skoeska Skrevet 15. mai 2011 #538 Skrevet 15. mai 2011 Jeg heiet på Azerbaijan, Ungarn, Finland og Georgia. Så er fornøyd med at A vant! Fatter ikke at Storbritannia og Sverige kom så høyt opp! Er ikke særlig fan av boybandgutter..
Gjest Jente1990:) Skrevet 15. mai 2011 #539 Skrevet 15. mai 2011 Jeg heiet på Azerbaijan, Ungarn, Finland og Georgia. Så er fornøyd med at A vant! Fatter ikke at Storbritannia og Sverige kom så høyt opp! Er ikke særlig fan av boybandgutter.. Ikke jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #540 Skrevet 15. mai 2011 Irriterer meg med all nabostemmingen.. Enig - jeg klarte å gjette fordelingen av 8, 10 og 12 poeng fra nesten hvert eneste land, bare basert på naboskap/politiske forhold. Nå har ikke vi i de nordiske landene noe å si, da vi var minst like ille til dette som f eks de østeuropeiske. Kanskje det er ekstra tydelig i en finale som i år, hvor egentlig ingen av låtene skiller seg ut som en typisk vinner. Heia litt på Irland og Moldova
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå