Gå til innhold

True Blood - Sesong 4

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah! Herlig episode i dag! Sånn skal det være!! Hva synes dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Ah! Herlig episode i dag! Sånn skal det være!! Hva synes dere andre?

Helt enig! Beste på lenge :)

Dessuten har Eric blitt badboy igjen :lur:

Skrevet

Jeg likte gårsdagens episode, spesielt at Eric fikk tilbake hukommelsen og husket alt. Jeg hadde kanskje forventet at de skulle bruke mer tid på Erics forvirring over at han hadde gitt seg så fullstendig hen til Sookie, men så talte vel kroppsspråket og ansiktsuttrykket for seg, også når de satt og snakket sammen og Pam kom inn etterpå. Han så rett og slett litt lost ut, selv om han var rask med å forsikre Sookie om at følelsene hans ikke hadde endret seg. Det var hvertfall tydelig at hans tid uten hukommelse har preget ham og det blir spennende å følge det videre. Jeg skulle bare ønske Sookie kunne latt være å forholde seg til følelsene for Bill, selv om det er forståelig at hun ikke har glemt ham ennå. Det kunne nemlig vært morsomt å se hvordan et forhold mellom S og gamle E hadde utviklet seg. Men egentlig tror jeg hun trenger litt tid for seg selv før hun går inn i noe forhold igjen.

Jeg likte også veldig godt slutten med vampyrene i svart og musikken, og det gjorde meg veldig forventningsfull hva neste episode angår.

Skrevet

Jeg var veldig spent på hvordan de kom til å gjennomføre tilbakevendelsen av gamle Eric. I boka husket han nemlig ingenting fra da hukommelsen var borte, slik at det ble en avstand mellom han og Sookie. Det er en av tingene jeg liker ved serien, selv om jeg har lest boka/bøkene betyr ikke det at man veit alt. Jeg er nemlig ikke 100% sikker på at Eric har fullstendig beholdt personligheta fra hukommelsestapet.

Skrevet

Jeg er enig at den siste episoden var veldig bra! Er enig i at jeg at det ville vært fint om Sookie bare kunne sett bort i fra følelsene sine for Bill. Men jeg er virkelig ingen Bill fan, selv om jeg synes han sakte men sikkert tar seg opp.

Blir spennende å følge fortsettelsen, og jeg registrer med gru at vi nærmer oss sesongavslutning allerede. :(

Skrevet

Jeg er lei av Bill, og vil gjerne se mer av ræva til Eric. Vi fikk ikke engang se ræva til Jason når han og Jessica hadde seg. Hvis Sookie og Eric begynner å henge sammen igjen er det vel han sin ræv vi får se mest av framover. Nedtur!

Skrevet

Jeg er drita lei av Eric og vil ha mer av Bill! :D

Skrevet

Jeg var veldig spent på hvordan de kom til å gjennomføre tilbakevendelsen av gamle Eric. I boka husket han nemlig ingenting fra da hukommelsen var borte, slik at det ble en avstand mellom han og Sookie. Det er en av tingene jeg liker ved serien, selv om jeg har lest boka/bøkene betyr ikke det at man veit alt. Jeg er nemlig ikke 100% sikker på at Eric har fullstendig beholdt personligheta fra hukommelsestapet.

Stemmer jo ikke helt da. I begynnelsen husket han ikke noe, men så får han bruddstykker av hva som har hendt sakte men sikkert. Han får sånne flash, husker du ikke det. Han konfronterer Sookie med det, men hun vil liksom ikke helt bekrefte det. :jepp:

Skrevet

Stemmer jo ikke helt da. I begynnelsen husket han ikke noe, men så får han bruddstykker av hva som har hendt sakte men sikkert. Han får sånne flash, husker du ikke det. Han konfronterer Sookie med det, men hun vil liksom ikke helt bekrefte det. :jepp:

Hvis du leser setninga i kontekst til det jeg skrev rett før, så snakker jeg om da han fikk tilbake hukommelsen. Ikke tida etterpå.

Skrevet

Nå er jeg lei av den pokkers heksa altså :kjefte:

Skrevet

Ååååå gårsdagens episode var så spennende, og ikke minst avslutningen!!

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Drita lei av heksa.. Og så vil jeg at Eric og Sookie skal finne sammen skikkelig. Han er mye bedre med ho enn Bill var.

Skrevet

Episode 11 til nedlastning :)

Skrevet

Episode 11 til nedlastning :)

Ferdig her. Bare venter på at mannen skal komme hjem så er det tv-tid :)

Er også veldig lei meg for at dette er nest siste episode kjenner jeg. 12 er altfor lite!

Skrevet

Ååå bra episode! men så titta jeg previewen til neste episode. Grøss og gru detta blir spennende :) Så lenge de ikke knerter Eric eller Bill så er jeg happy. Må si jeg liker begge to på hver sin måte sjøl om jeg digger Eric (Alex Skarsgård) :)

Skrevet

Jeg må si at til og med Eric begynner å komme mer og mer i skyggen av Jason Stackhouse. Han er jo bare helskjønn! Jason og Jessicas' romantiseringer er mer interessant å følge med på enn Sookie og Eric, eller Bill, for den saks skyld.

Dumt at vi har sett så lite av Lafayette i denne sesongen. Stakkaren blir jo bare redusert til husvære for diverse ånder, ellers har han et måpende uttrykk for alt kjæresten hans holder på med og that's it.

Skrevet

Kvar på nettet er det ein finn sesong 4??

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg sender deg en PM, siden det ikke er lov å skrive streamingsider i åpent forum her, Ms. Nasdaq.

Skrevet

Jeg sender deg en PM, siden det ikke er lov å skrive streamingsider i åpent forum her, Ms. Nasdaq.

Ah, eg skjønar! Tusen takk, Røyskatt! :)

Skrevet

Jason har også fått litt mer kjøtt på beina, det er bra! Han var altfor tynn og mager de første sesongene, så nesten litt syk og skjør ut. De ekstra kiloene kler han veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...