Gjest Armule Skrevet 5. august 2011 #181 Del Skrevet 5. august 2011 Vel, da var da fortsatt natt når episoden var ferdig? Har tro på at Jason blir en varpanter! Men hele den historien er jo overhodet ikke den samme som i bøkene, så hvem veit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia. Skrevet 8. august 2011 #182 Del Skrevet 8. august 2011 Nå er det utrolig spennende, syns jeg! Gleder meg allerede til neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 8. august 2011 #183 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tror Jason blir en varpanter, men at han var beskyttet mot å change denne gangen fordi han nettopp hadde slurpet i seg Jessica-blod Og det er kjempekult nå! Og jeg liker at Lafayette ser den dama :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 8. august 2011 #184 Del Skrevet 8. august 2011 Wee, slutten var kjempespennende!! Begynner å ta seg opp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #185 Del Skrevet 8. august 2011 Siste episode var såå spennende! Håper jeg klarer å holde ut til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. august 2011 #186 Del Skrevet 8. august 2011 Jessica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. august 2011 #187 Del Skrevet 8. august 2011 Utrolig spennende episode i dag. Tror egentlig ikke Jessica dør, men kjenner at jeg er bekymret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. august 2011 #188 Del Skrevet 8. august 2011 Utrolig spennende episode i dag. Tror egentlig ikke Jessica dør, men kjenner at jeg er bekymret. Jeg tror heller ikke hun dør, selv om HBO ikke er redde for å ta livet av folk, har de vært flinke til å beholde hovedkarakterene i True Blood hittil. Men man vet aldri, spennende er det iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #189 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg tror heller ikke hun dør, selv om HBO ikke er redde for å ta livet av folk, har de vært flinke til å beholde hovedkarakterene i True Blood hittil. Men man vet aldri, spennende er det iallefall! Jeg lurer svært på hva som skjer med Pam, og om hun blir "bra" igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. august 2011 #190 Del Skrevet 8. august 2011 Det må hun! Jeg elsker Pam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2011 #191 Del Skrevet 8. august 2011 Det må hun! Jeg elsker Pam! Jeg vet! "I'm not a fucking zombie!" :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 9. august 2011 #192 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg vet! "I'm not a fucking zombie!" :D "That's just what a zombie would say!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rachel who Skrevet 9. august 2011 #193 Del Skrevet 9. august 2011 Synes ikke Jessica er så spennende, så hun kan godt forlate showet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 9. august 2011 #194 Del Skrevet 9. august 2011 Sesongens beste episode så langt, syns jeg. Og ikke bare fordi det var hyggelig å se Eric og Sookie sammen, men også fordi det skjedde noe hele tiden og jeg ikke syns det var noen kjedelige sidespor (noe jeg syns det kan være i blant). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 9. august 2011 #195 Del Skrevet 9. august 2011 Veldig spennende episode og jeg håper ikke Jessica forsvinnner! Noen ganger er en uke altfor lang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 9. august 2011 #196 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg synes også denne episoden var kjempespennende! Jeg var ikke så glad i Jessica før jeg heller, men jeg synes hun blir stadig mer interessant, så jeg håper hun overlever. Noe jeg også tror hun gjør. Men jeg håper neste episode blir den siste med heksene, og at vi ikke får en ny maenad-situasjon, sesong to ble ødelagt fordi de trakk ut den handlingen for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #197 Del Skrevet 14. august 2011 Nå er det snart ny episode, dere! Gleder vi oss? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 14. august 2011 #198 Del Skrevet 14. august 2011 Første jeg skal gjøre etter jobb i morgen! Gleder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 15. august 2011 #199 Del Skrevet 15. august 2011 Det hadde jeg faktisk glemt! Da har jeg noe å se frem til i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 15. august 2011 #200 Del Skrevet 15. august 2011 Snart boikotter jeg hele True Blood, dette her går for langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå