Gå til innhold

True Blood - Sesong 4

Mononoke

Anbefalte innlegg

Gjest Armule

Vel, da var da fortsatt natt når episoden var ferdig? Har tro på at Jason blir en varpanter! Men hele den historien er jo overhodet ikke den samme som i bøkene, så hvem veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Røyskatt*

Jeg tror Jason blir en varpanter, men at han var beskyttet mot å change denne gangen fordi han nettopp hadde slurpet i seg Jessica-blod :)

Og det er kjempekult nå! Og jeg liker at Lafayette ser den dama :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siste episode var såå spennende! Håper jeg klarer å holde ut til neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Utrolig spennende episode i dag.

Tror egentlig ikke Jessica dør, men kjenner at jeg er bekymret.

Jeg tror heller ikke hun dør, selv om HBO ikke er redde for å ta livet av folk, har de vært flinke til å beholde hovedkarakterene i True Blood hittil. Men man vet aldri, spennende er det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror heller ikke hun dør, selv om HBO ikke er redde for å ta livet av folk, har de vært flinke til å beholde hovedkarakterene i True Blood hittil. Men man vet aldri, spennende er det iallefall!

Jeg lurer svært på hva som skjer med Pam, og om hun blir "bra" igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesongens beste episode så langt, syns jeg. Og ikke bare fordi det var hyggelig å se Eric og Sookie sammen, men også fordi det skjedde noe hele tiden og jeg ikke syns det var noen kjedelige sidespor (noe jeg syns det kan være i blant).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende episode og jeg håper ikke Jessica forsvinnner!

Noen ganger er en uke altfor lang :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også denne episoden var kjempespennende! Jeg var ikke så glad i Jessica før jeg heller, men jeg synes hun blir stadig mer interessant, så jeg håper hun overlever. Noe jeg også tror hun gjør.

Men jeg håper neste episode blir den siste med heksene, og at vi ikke får en ny maenad-situasjon, sesong to ble ødelagt fordi de trakk ut den handlingen for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...