Pjusk Skrevet 13. august 2011 #461 Del Skrevet 13. august 2011 Ja, dei er heldige Kjedeleg når det kun er standardfargane å velge mellom. Eg har ikkje kjøpt tepper og slike ting, men har kjøpt fleire kle der det går mest i blått og grønt. Det passar til både jente og gut Syns eg da Men, ofte er det bil o.l. på "guteklea" og hjerte o.l. på "jenteklea"...det er so irriterande, hehe. Formen min er super. Fortsatt kvalm (og migrenen er her fortsatt), men det overlever eg fint. ja, det er litt vanskelig å kjøpe noe når det bare er "jenteklær" og "gutteklær". Men det er sant som du sier, blått og grønt passer jo til både gutt og jente, så det går jo ann å kjøpe ting med de fargene Så bra formen er bra! Er selv kvalm enda, men det går jo greit Når er det du skal på UL Pjusk? Salget varer frem til 27 aug! Jeg har hatt vondt i ryggen de siste dagene. Helt nederst i korsryggen også stråler det ut i høyre låret. Kjennes GODT hver gang jeg løfter beinet.. Håper det gir seg! Jeg skal på UL 2. September, så jeg er for sen med tanke på salget menmen, kommer vel flere salg Jeg har det sånn som du bekriver når jeg er på jobb, og gjør veldig mye. Har det heldigvis ikke når jeg bare er hjemme, men slitsomt når jeg er på jobb. Får håper det gir seg etter hvert så du slipper å ha det sånn hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. august 2011 #462 Del Skrevet 13. august 2011 Kommer nok mange salg ja Nå har jeg vært å fått byttet sengetøyet jeg kjøpte på Princess med bambi på, gleder meg til å prøve det på! Senge har blitt så fin. Vi har spraymalt den hvit og fått på hvit sengekantbeskytter. Dette er stas! Godt å høre du og har det sånn, kjennes nesten ut som en sånn nerve i klem vondt synes jeg. Satser på at det gir seg, sleit veldig siste vakta på jobb når det var travelt. Skulle egentlig vært på en vakt til og før jeg starter opp i nye jobben, men måtte gi meg på det da jeg hadde veldig vondt og var lite funksjonibel. Synes det er så ubehagalig å ringe å si i fra. Følte skuffelsen voldsomt fra andre enden.. Jeg kan jo ikke noe for det (og ledelsen er fult klar over at jeg er gravid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. august 2011 #463 Del Skrevet 13. august 2011 Bambi-sengetøy hørtes jo nydelig ut - skjønner at jeg må ta turen innom Princess etter hvert ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 13. august 2011 #464 Del Skrevet 13. august 2011 Det ble helt nydelig på! Lå selvfølgelig ikke bilde av det sengesettet på nettsidene til Princess, men løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. august 2011 #465 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg fant bilde av sengetøyet i reklameavisen til Princess, som lå på sidene deres. Det var helt nydelig Enten får jeg slå til på salget, og bytte hvis det viser seg at vi får en gutt, eller så får jeg vente til salget er over/til neste salg Synes det så ut til å passe best til jenter, iallfall ut i fra bildet Ordinær UL er en ukes tid etter salget er over - pokker og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 14. august 2011 Forfatter #466 Del Skrevet 14. august 2011 Da er ul over og vi har ei frisk liten jente i magen min:) termin er flyttet til 08.01.12:) Så koselig, gratulerer så mye med vel overstått ul, og ei lita tulle i magen Kan det være kynnere dere kjenner eller? Lenge siden jeg har vært her nå, har vært en travel uke her med barnehageinnkjøring og bilkjøp :strix: Skylder vel han fjotten som kjørte på oss en takk for at jeg endelig får nyere bil!! Kniper på harde livet her Skytte! Gjorde det sist og, og det hjelper altså.. føler at det er trangere her enn før fødsel med vesla, så KNIIIIIIIIIIP! Noen her som har tenkt på sånn olje til å smøre med "der nede" for å forhindre revning? Jeg revna bittelitt sist, og det er ikke godt å gå med sting! Er redd for å revne mer denne gangen, siden jeg hadde rask fødsel sist og det sikkert går raskere denne gangen.. Men hva kan man smøre med? Og hjelper det? Har kjøpt noe kjempesøtt Ole Brum sengetøy på Princess jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 14. august 2011 #467 Del Skrevet 14. august 2011 Eg har planar om å smøre meg nedantil ja Kjem ikkje på i farten kva denne salven/oljen heiter, men las at fra veke 34 burde ein begynne med smøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 14. august 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 14. august 2011 Ok, si fra hvis du kommer på hva den heter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken S Skrevet 14. august 2011 #469 Del Skrevet 14. august 2011 Å ja, gi beskjed hvis du husker hva den heter. Jeg har revnet med begge mine og er det en mulighet til å forhindre det prøver jeg alt!! Hva legger dere i raske fødsler? Mine har vart fra 2 til 4 timer fra jeg våknet med murring, så vil tro jeg inngår i den gruppen. Håper jeg får en kjapp fødsel igjen, intenst mens det pågår, men vil tro seigpining og utmattelse er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 14. august 2011 #470 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Godt å høre du og har det sånn, kjennes nesten ut som en sånn nerve i klem vondt synes jeg. Satser på at det gir seg, sleit veldig siste vakta på jobb når det var travelt. Skulle egentlig vært på en vakt til og før jeg starter opp i nye jobben, men måtte gi meg på det da jeg hadde veldig vondt og var lite funksjonibel. Synes det er så ubehagalig å ringe å si i fra. Følte skuffelsen voldsomt fra andre enden.. Jeg kan jo ikke noe for det (og ledelsen er fult klar over at jeg er gravid) Ja, det kjennes litt sånn ut. Ikke særlig behagelig i allefall. Det er ubehagelig å ringe å si i fra om sånt, men må man så må man Kniper på harde livet her Skytte! Gjorde det sist og, og det hjelper altså.. føler at det er trangere her enn før fødsel med vesla, så KNIIIIIIIIIIP! Noen her som har tenkt på sånn olje til å smøre med "der nede" for å forhindre revning? Jeg revna bittelitt sist, og det er ikke godt å gå med sting! Er redd for å revne mer denne gangen, siden jeg hadde rask fødsel sist og det sikkert går raskere denne gangen.. Men hva kan man smøre med? Og hjelper det? Kniper jeg også Er dårlig til å huske det, men kommer på det når jeg er her inne Kan det være jordnøttolje du tenker på? Mener å ha lest om det ett sted i allefall, og jeg har tenkt å prøve det er veldig redd for å revne mye jeg. Endret 14. august 2011 av Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 14. august 2011 #471 Del Skrevet 14. august 2011 Har har vi forresten fortalt nyheten til kommende besteforeldre nå. Og det var da på tide Nyheten ble heldigvis tatt godt i mot, og alle ble glade for det. Så det var morsomt. Er vel ikke lenge igjen til alle vet det nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 14. august 2011 #472 Del Skrevet 14. august 2011 "Mot revning under fødselen: Smør mellomkjøttet med jordnøttolje, hvetekimsolje, kobberkrem eller Weledas fødselforberedende olje i tre-fire uker før fødselen. Uten at det er forsket på dette er det flere jordmødre som sverger på at dette motvirker revning. Verdt å prøve." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. august 2011 #473 Del Skrevet 14. august 2011 Kniiiip!!! Hehehe:) Kommer sterkere tilbake imorgen, måtte bare minne meg selv på å knipe for jeg har sluntret unna i helgen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. august 2011 #474 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har lest på et annet forum at mange har gode erfaringer med Weleda sin olje. De har en mot strekkmerker også, som visstnok og skal være ok (i den grad det er mulig å forbygge strekkmerker med kremer/oljer i det hele tatt ) Jeg vet ikke hva Weleda koster på apoteker/helsekoster i Norge, men ser at de selger det på Ebay, så kan jo være mulig å spare en slant Pjusk - imponert over at dere har klart å holde det fra besteforeldrene så lenge - jeg hadde lyst til å fortelle det dag 1, men holdt ut til etter UL i uke 8 Ingen mage på meg enda, og er 15+0 i dag Når kom magene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 15. august 2011 #475 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har lest på et annet forum at mange har gode erfaringer med Weleda sin olje. De har en mot strekkmerker også, som visstnok og skal være ok (i den grad det er mulig å forbygge strekkmerker med kremer/oljer i det hele tatt ) Jeg vet ikke hva Weleda koster på apoteker/helsekoster i Norge, men ser at de selger det på Ebay, så kan jo være mulig å spare en slant Pjusk - imponert over at dere har klart å holde det fra besteforeldrene så lenge - jeg hadde lyst til å fortelle det dag 1, men holdt ut til etter UL i uke 8 Ingen mage på meg enda, og er 15+0 i dag Når kom magene deres? Eg får lese om dei ulike oljene, tenker eg. Ofte ein kan spare nokre kr ved å handle på e-bay, ja. Den ordentlege magen begynte å kome rundt veke 17-18 Din dag kjem før du veit ordet av det! Eg har ikkje brei mage, meir som ein kul midt på Er so utruleg spent på ultralyd 6. september Håpar verkeleg at h*n ligg i ein veldig åpenbar stilling, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. august 2011 #476 Del Skrevet 15. august 2011 Minimus - spørs om dere har fått dere en liten luring, som ikke vil vise seg frem Håper h*n er mer medgjørlig på neste UL Vi skal på ordinær UL rett før deres neste UL - håper vår tass er mer medgjørlig enn ved forrige UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. august 2011 #477 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Pjusk - imponert over at dere har klart å holde det fra besteforeldrene så lenge - jeg hadde lyst til å fortelle det dag 1, men holdt ut til etter UL i uke 8 Ingen mage på meg enda, og er 15+0 i dag Når kom magene deres? Vi bestemte oss for å holde det hemmelig frem til uke 12 på grunn av mine tidligere SA. Også bestemte vi oss for å holde det for oss selv til jeg hadde vært hos legen (i håp om å få høre hjertelyd, noe jeg ikke fikk), så derfor ble det såpass sent. Men nå var det på tide å fortelle det, i og med at magen sånn smått har begynt å komme Jeg har begynt å fått en liten kul på magen nå, faktisk. Tror den begynte å komme i uke 14 hos meg Men den er ikke så veeldig synlig enda da, men jeg ser det godt selv, spesielt siden jeg alltid har vært ganske lita. Når skal du på ordinær UL, Zia? Endret 15. august 2011 av Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. august 2011 #478 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har aldri vært HELT flat på magen, så vanskelig å se her om det er den vanlige lille bulken, eller om det er baby-bulk Synes ikke den har blitt større i løpet av de siste par ukene iallfall Vi skal på ordinær UL 5. september. 18+0 skal jeg være da, etter EL-termin. Vi fikk egentlig tid nærmere uke 20, men fikk fremskyndet det litt pga ferie (og utålmodighet da ). Når skal dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 15. august 2011 #479 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har aldri vært HELT flat på magen, så vanskelig å se her om det er den vanlige lille bulken, eller om det er baby-bulk Synes ikke den har blitt større i løpet av de siste par ukene iallfall Vi skal på ordinær UL 5. september. 18+0 skal jeg være da, etter EL-termin. Vi fikk egentlig tid nærmere uke 20, men fikk fremskyndet det litt pga ferie (og utålmodighet da ). Når skal dere? Det kommer nok en liten kul på magen hos deg også snart skal du se Tror ikke jeg hadde klart å vente til uke 20 jeg heller skal på ordinær UL 2. September, bare 3 dager før deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. august 2011 #480 Del Skrevet 15. august 2011 18 uker idag:) Og endelig begynner magen å ta form som en liten kule:) Det kommer også litt an på hva jeg har på meg. Med mye klær ser jeg fortsatt bare feit ut... Men med tettsittende genser eller topp ser man at jeg er gravid ja:) Syns magen har vært vanvittig treg med å synes denne gangen mtp at jeg er andregangs... Menmen, skal se jeg rekker å bli lei av den før januar kommer;) Hvordan går det med knipingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå