Minimus Skrevet 21. september 2011 #621 Del Skrevet 21. september 2011 Ultralyden i går gjekk bra Han ligger fortsatt litt under gjennomsnitt, men det var so lite - ingenting å bekymre seg over Ein livleg krabat som rørte på seg heile tida på ultralyden! Eg har ubehag i ryggen om dagane. Og det hjelper nok ikkje på at senga me har er dårleg! So me leiter so smått etter ei billeg seng som fortsatt er bra for ryggen! Håpar litt at prinsen kjem i midten av desember...da får me ha han her på julafta Men det ser man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 21. september 2011 Forfatter #622 Del Skrevet 21. september 2011 Åh ja, tenk så koselig det hadde vært å ha han på julaften Minimus Jeg for min del håper at han holder seg inni magen til 1. nyttårsdag, så jeg står litt sterkere i forhold til barnehageplass etterhvert.. Lusimor, så koselig å høre fra deg igjen! Har termin samme dagen som meg du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. september 2011 #623 Del Skrevet 21. september 2011 Får gratulere deg med gutt i magen her inne også, Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 22. september 2011 #624 Del Skrevet 22. september 2011 Gratulerer med gutt i magehybelen Zia! Rådfører meg litt med dere kloke damene i skravletråden her Jeg har nå hatt vondt i magen de siste dagene, men det har vært vanlig mensmurring. Det har tatt seg opp det siste døgnet og blitt mer stikkesmerter og det kommer som sånne "tak" eller stikk med 3-5 sekunders mellomrom og holder på hele tiden! Det er utrolig slitsomt! Det resulterte i at jeg sov elendig i natt. Jeg holder meg våken til mellom 21-22 på kvelden også ligger jeg i senga og slumrer/sover dårlig til vekkerklokka ringer. Ligger rett ut når jeg kommer hjem fordi jeg er sliten og får ikke gjort noe fornuftig utenom å være tilstede på jobb :gjeiper: Noen som har det sånn? Dette er utrolig slitsomt synes jeg! Håper den mer eller mindre konstante smerten kan gå over til litt mer nå og da i hvertfall..! Noen kloke råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 22. september 2011 #625 Del Skrevet 22. september 2011 Gratulerer så mye med gutten du også Zia Er det bare meg eller blir det mange gutter her nå? hihi.. Vi var hos spesialisten idag, og alt var iorden!! *Lykkelig* Tror jeg har tenkt litt mer på dette enn jeg var klar over Så jeg fikk med 2 nye bilder av lillebror, for han hadde lagt seg i god posisjon igjen Ellers kjenner jeg sparkene godt nå, spes hvis jeg har noe inntil magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2011 #626 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har en del murringer og av og til stikkinger, men ikke så ille som det du beskriver Skogstrollet.. Ringe jm? Kanskje kroppen vil slappe av? Satser på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. september 2011 #627 Del Skrevet 22. september 2011 Og selvsagt godt å høre at alt er bra guess:) Skulle bare innom i full fart før jeg svimer av:) Jeg og mannen har begynt på en ny serie så da ble det sent gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 23. september 2011 Forfatter #628 Del Skrevet 23. september 2011 Har desverre ingen kloke råd til deg Skogstrollet, annet enn å kanskje ringe JM som Skytte foreslår. Ikke fordi jeg tror det er noe å være redd for, men fordi at hvis du engster deg så har du det jo ikke så bra. Da er det bedre å ta en telefon og bli beroliget Men det kan kanskje være kynnere? Jeg har ikke hatt det så masse, så jeg er ikke noen ekspert på området. Dette er jenta som ikke engang skjønte det da riene starta, så det gikk mange timer før jeg ringte samboer Så jeg er nok ikke den beste å høre på Ellers har det oppstått litt kjipe gravid-problemer her, i nedre avdeling.. usj.. hemoroider og soppinfeksjon! Føler meg skikkelig ekkel og fæl. Skjønner ikke hva jeg gjør galt heller, som har fått soppinfeksjon. Går bare med bomullstruser, ikke string, er renslig men ikke for renslig, osv.. Også hemoroider da, fader heller trodde det var sånt man bare leste om jeg, ikke at det skulle dukke opp her noen som har gode råd til behandling? Kan jeg f.eks bruke canesten og ac3 comfort samtidig? Føler at det blir så flaut å skulle ringe til legen. Selvom jeg vet at det er vanlig så føler jeg meg som sagt bare ekkel... Ellers vil jeg ønske dere en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 23. september 2011 #629 Del Skrevet 23. september 2011 Tjohei igjen jenter. Det var en tøff dag på jobben kjenner jeg. Dro en time før jeg slutta. Da dro jeg til legen som tok prøver og UL. han syntes han så lite liv og jeg har ikke kjent like mye som jeg pleier. Kjente jeg ble en smule stressa da..! Han fikk konstatert at det var liv der, men syntes det var en mistenkelig rolig trollejente. Hadde litt høye hvite (leukocytter) og ketoner i urinen så han sendte meg til sykehuset hvor det ble gjort både utvendig og innvendig UL. Det var i følge JM bra med liv og hjerte slo fint. Konkluderte med at dette er kynnere så jeg slapper av i helgen og ser hvordan formen er på mandag Ang slike plager miss mp, du er ikke alene. Hemoroider her i gården og.. Jah man føler seg så ekkel! Alle mulige slike plager som en selv deler med folk som er 83 år + Canasten og ac3 krem eller scheriproct skal ikke være noe problem å bruke samtidig. Husk å drikk masse så avføringen ikke blir for hard Og fiberrik kost da selvsagt. Hurra for slike plager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 23. september 2011 #630 Del Skrevet 23. september 2011 Bruk helgen til å slappe av skogstrollet:) God helg alle sammenheng!! Her blir det supriseparty for mannen som har bursdag i dag:) har samlet hele.kompis gjengen, såbder blir bra... Greit Han har sjåfør:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 23. september 2011 #631 Del Skrevet 23. september 2011 Gratulerer så mye med gutten du også Zia Er det bare meg eller blir det mange gutter her nå? hihi.. Vi var hos spesialisten idag, og alt var iorden!! *Lykkelig* Tror jeg har tenkt litt mer på dette enn jeg var klar over Så jeg fikk med 2 nye bilder av lillebror, for han hadde lagt seg i god posisjon igjen Ellers kjenner jeg sparkene godt nå, spes hvis jeg har noe inntil magen! Det er ikkje berre deg. Me begynner å bli nokon gutar no Godt alt er ok Og sparka kjem berre til å bli sterkare og sterkare. Her er det heilt vilt kor godt eg kjenner bebisen. Av og til føles det ut som ein liten alien, hehe. Spesielt når du ser han bevege seg rundt! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. september 2011 #632 Del Skrevet 23. september 2011 Skogstrollet: Nå er det like før jeg sykemelder deg altså Håper du tar det heeelt piano i helga og blir i bedre form <3 Huff, ja disse plagene er ikke noe man jubler for... Men heldigvis går de over. Men utrolig kjipt å bli rammet:( Ønsker dere goood og rask bedring! Her er alt som før! Full fart og masse som skjer hver dag:) Fikk besøk av søstersen idag som hadde med gabe fra jobben: kremer og make up og neglelakk pluss hjelp til å få dette på så idag føler jeg meg ganske fresh:) Ønsker alle dere vakre, blivende mødre en flott helg <3 Husk å knipe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 23. september 2011 #633 Del Skrevet 23. september 2011 Har desverre ingen kloke råd til deg Skogstrollet, annet enn å kanskje ringe JM som Skytte foreslår. Ikke fordi jeg tror det er noe å være redd for, men fordi at hvis du engster deg så har du det jo ikke så bra. Da er det bedre å ta en telefon og bli beroliget Men det kan kanskje være kynnere? Jeg har ikke hatt det så masse, så jeg er ikke noen ekspert på området. Dette er jenta som ikke engang skjønte det da riene starta, så det gikk mange timer før jeg ringte samboer Så jeg er nok ikke den beste å høre på Ellers har det oppstått litt kjipe gravid-problemer her, i nedre avdeling.. usj.. hemoroider og soppinfeksjon! Føler meg skikkelig ekkel og fæl. Skjønner ikke hva jeg gjør galt heller, som har fått soppinfeksjon. Går bare med bomullstruser, ikke string, er renslig men ikke for renslig, osv.. Også hemoroider da, fader heller trodde det var sånt man bare leste om jeg, ikke at det skulle dukke opp her noen som har gode råd til behandling? Kan jeg f.eks bruke canesten og ac3 comfort samtidig? Føler at det blir så flaut å skulle ringe til legen. Selvom jeg vet at det er vanlig så føler jeg meg som sagt bare ekkel... Ellers vil jeg ønske dere en strålende helg Hehe, eg må le litt...fordi eg har akkurat samme problem, framme og bak. Når det gjelder soppinfeksjon so hadde eg 3dagars kur forrige tirsdag-torsdag, ein anna type enn Canesten som eg fekk på resept fra lege. Dei siste dagane har det ikkje vore kløe. So håpar den held seg vekke ei god stund no. For soppinfeksjon er noko eg har slete med tidlegare før graviditet også Når det gjelder, kremt, bak, so hadde eg ein gynekologisk sjekk - og det var ein liten hemoroide der. Forhåpentleg går den vekk av seg sjøl, men viss eg fortsatt har blødningar etter graviditet skulle me sjå nærmare på det (da tenker dei vel ein liten operasjon). Strålande helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 24. september 2011 Forfatter #634 Del Skrevet 24. september 2011 Huffda Skogstrollet, du må ta det med ro og slappe godt av da Like før jeg også sykemelder deg Men det kan hende at vesle tulla bare har hatt et par rolige dager? Jeg kjenner at mageboeren er rolig til tider, i et døgns tid. Kjenner han, men bare rolige bevegelser. Så kommer det til gjengjeld noen dager der han er helt i hundre Hvordan er det hos deg nå? På en måte litt godt å høre at det er flere enn meg som sliter med disse problemene, men unner egentlig ingen denne dritten! Kan man bli helt kvitt hemoroider igjen, eller bare lindre? Min er STOR og VOND! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 24. september 2011 #635 Del Skrevet 24. september 2011 Hihi, alien var en bra beskrivelse ja Det husker jeg fra sist gang, da stakk det ut armer/føtter/rompe her og der, svære buler, spes etter 23 om kvelden, det så heeeelt sprøtt ut, hehe.. Vi filmet det en gang også! På slutten av graviditeten ble jeg ganske sliten etter en sånn babygym-økt Men gleder meg veldig til det showet begynner igjen! (Hvis lillebror er like vill da.. Min medfølelse til dere med hemorroideplager, det kommer nok snikende her også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 24. september 2011 #636 Del Skrevet 24. september 2011 Om jeg føler meg pjusk på mandag så sier jeg i fra her så sender dere sykemeldinger Miss MP og Skytte Hihi. Kan jo bli spennende å se hvordan arb giver tar den. Jeg kjenner liv i dag og ikke like rolig som i går, men roligere enn enkelte andre dager. Er ikke bekymret nå etter kontrollen i går og tenker det bare er som du sier Miss MP, en roligere periode HAr fortsatt kynnere i dag og, og er trøtt til tusen. Får bare se åssen det går, jeg orker ikke slite meg alldeles ut og presse meg på jobb også er det den eneste aktiviteten jeg såvidt klarer i løpet av uka. Og hemoroider kan man bli helt kvitt Som regel sprekker de etterhvert også blør man litt. (sprekker jo da gjerne når man er på toalettet.. Veldig allright) De kan vel såvidt jeg har lest også trekke seg tilbake på en eller annen måte, det skal vist scheriprocten og ac3 bidra til samt lindre symptomene Dette var jammen et hyggelig tema! :gjeiper: Jeg har shoppet strømpebukse i dag og søte små sokker til trollesnuppa! Strømpebuksa var 60% ull og 40% bomull. Veldig deilig! Er så mye fint jeg vil kjøpe! Vil jo kjøpe alt Ha en fin lørdagskveld allesammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 25. september 2011 Forfatter #637 Del Skrevet 25. september 2011 Dette var jammen et hyggelig tema! :gjeiper: Hehe ja jeg vet, og jeg beklager Den strømpebuksa hørtes god ut ja Det finnes så utrolig masse fint ja, og når jeg ser på bankkontoen min så føles det som jeg har kjøpt hele verden Nå virker det som at lillebror ligger på tvers i magen, for det buler ut på begge sider samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 25. september 2011 #638 Del Skrevet 25. september 2011 Hehe ja jeg vet, og jeg beklager Den strømpebuksa hørtes god ut ja Det finnes så utrolig masse fint ja, og når jeg ser på bankkontoen min så føles det som jeg har kjøpt hele verden Nå virker det som at lillebror ligger på tvers i magen, for det buler ut på begge sider samtidig nei du skal overhode ikke beklage. Jeg satt her selv en dag å vurderte å være førstemann som tok det opp siden jeg var plaget av dette. Var lykkelig da jeg så du skrev om det så jeg i hvertfall ikke er alene om slike problemer. Tok forresten en titt innom bankkontoen min etter shoppingrunden i går.... I dag er det middag hos svigerfar og hans samboer. Utover det kjenner jeg det blir en særs rolig dag. Jeg har vondt i magen og har ligget her å vridd meg i tre kvarter allerede. Godt det i hvertfall ikke er farlig med disse kynnerne. Ønsker dere alle en flott søndag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. september 2011 #639 Del Skrevet 25. september 2011 Man er ekstra utsatt under graviditeten fordi man har tregere fordøyelse da, så sannsynligvis vil hemoridene forsvinne etter graviditeten. Men greit å følge med! Jeg er heldigvis ikke plaget av noe hemorider ennå, men merker absolutt at tarmen er mer ømfintlig. Skal ikke mye til før avføringen blir hard og treg! koselig tema ja skogstrollet: hvor kjøpte du denne strømpebuksen hen? Hørtes deilig ut Jeg har for første gang i helgen sett spark som buler skikkelig ut av magen! Selvfølgelig bare jeg som har sett det (selv om jeg roper ut til kjære hver gang, så er frøkna rolig etterpå :gjeiper:), men han vil vel se det tidsnok Håper alle dere med-gravide har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 25. september 2011 #640 Del Skrevet 25. september 2011 Man er ekstra utsatt under graviditeten fordi man har tregere fordøyelse da, så sannsynligvis vil hemoridene forsvinne etter graviditeten. Men greit å følge med! Jeg er heldigvis ikke plaget av noe hemorider ennå, men merker absolutt at tarmen er mer ømfintlig. Skal ikke mye til før avføringen blir hard og treg! koselig tema ja skogstrollet: hvor kjøpte du denne strømpebuksen hen? Hørtes deilig ut Jeg har for første gang i helgen sett spark som buler skikkelig ut av magen! Selvfølgelig bare jeg som har sett det (selv om jeg roper ut til kjære hver gang, så er frøkna rolig etterpå :gjeiper:), men han vil vel se det tidsnok ;)Håper alle dere med-gravide har hatt en fin helg! Kjøpte den på en butikk som heter "Lille mei". Tror den var av merket name it. I tillegg har de blant annet Reima og lille lam. Veldig allright butikk Kjenner meg sånn igjen i det du skriver der! Jeg og roper ut til trollemannen hver gang det er aktivt i magehybelen og det er som om trollejenta lukter at jeg har sagt i fra og går å gjemmer seg når han kommer for å kjenne eller se Han har fått kjent det en del ganger, men ofte blir hun helt rolig når han kommer. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå