TuttaV Skrevet 6. juni 2011 #161 Del Skrevet 6. juni 2011 til deg, Skytte. Håper sjefen din tar til vett snart, både for din og hun nyes skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 6. juni 2011 #162 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dei nye IFA-dropsa med salmiakk er berre MMM. Dei må prøvast! So deileg at det har vorte litt varmare. Er ikkje nøye om det regnar, det er jo so fin temp uansett. Men, so er eg veldig glad i regn da Håpar sjølvsagt at det blir masse sol i sommar også Prata med jordmora i dag. Har fått time i veke 13. Skal høyre etter hjertelyden. Det blir kjekt Håpar ho finn den. Sambuar skal sjølvsagt vere med Og planen vår er å fortelle det til familie osv. etter den timen. Viss eg ikkje blir utålmodig og vil sei det i veke 12 :gjeiper: Nei, sjå ferdig Sex and the City og legge meg vel. Endret 6. juni 2011 av Minimus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. juni 2011 #163 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har ikke lyst på søtt:) Det er jeg glad for! No choclate for me! Så lenge det varer... Men salt... Mmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #164 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor lenge er det til du er i uke 13 da Minimus? Ja det blir fint tenker jeg Jeg skal til legen i dag, så ringer jeg jordmor og bestiller time. Også tenkte jeg å prøve å skaffe meg en ultralyd time til neste uke, er så spent på å se det vesle inni her Skulle ønske jeg ikke hadde lyst på søtt jeg også.. nugatti på brødskiva og solo i glasset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. juni 2011 #165 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har ikke lyst på søtt:) Det er jeg glad for! No choclate for me! Så lenge det varer... Men salt... Mmmmm.... Salt er det beste! Eneste som funker er saltsild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 7. juni 2011 Salt er det beste! Eneste som funker er saltsild! Åånei nå fikk jeg lyst på saltsild! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. juni 2011 #167 Del Skrevet 7. juni 2011 Åånei nå fikk jeg lyst på saltsild! :gjeiper: Det er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. juni 2011 #168 Del Skrevet 7. juni 2011 Åånei nå fikk jeg lyst på saltsild! :gjeiper: Det er helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #169 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er helt fantastisk! Det er litt tiltak å reise på butikken med veslejenta, (heldigvis) så da får jeg prøve å ignorere lysten Men i morra skal jeg hamstre masse salt godis når jeg er på butikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. juni 2011 #170 Del Skrevet 7. juni 2011 Åånei nå fikk jeg lyst på saltsild! :gjeiper: åh! Jeg å! Tror jammen jeg løper til butikken.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. juni 2011 #171 Del Skrevet 7. juni 2011 Her er også lysten på sjokolade og søtt forsvunnet, og jeg som vanligvis er sjokoman men det er ikke noe jeg klager over altså mest sannsynligvis er det bare kvalmen som gjør det :gjeiper: jeg har også kastet opp håper det gir seg snart. Og at jeg får mer energi snart, lei av å ikke orke noen verdens ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimus Skrevet 7. juni 2011 #172 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor lenge er det til du er i uke 13 da Minimus? Ja det blir fint tenker jeg Jeg skal til legen i dag, så ringer jeg jordmor og bestiller time. Også tenkte jeg å prøve å skaffe meg en ultralyd time til neste uke, er så spent på å se det vesle inni her Skulle ønske jeg ikke hadde lyst på søtt jeg også.. nugatti på brødskiva og solo i glasset 3 veker til veke 13 Eg òg kunne tenkt meg ein ultralyd no, hihi. Hmm, er det ei jente...er det ein gut...er "den" frisk... Neeei, hehe, nugatti på skeve med eit stort, kaldt melkeglas. Det som er tingen viss du først skal ete nugatti :gjeiper: No skal eg snart ete fransk fiskegrateng med poteter og gulrot. Den er knallgod altso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2011 #173 Del Skrevet 7. juni 2011 Mmm... Idag ble det en pose dundersalt:) Heldigvis varer en pose et par tre dager.. UL på meg imorgen kvart på to!! Er så spent! Håper knøttet har det bra <3 jeg tror i allefall det:) Kjennes ut som alt er som det skal i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 7. juni 2011 #174 Del Skrevet 7. juni 2011 Mmm... Idag ble det en pose dundersalt:) Heldigvis varer en pose et par tre dager.. UL på meg imorgen kvart på to!! Er så spent! Håper knøttet har det bra <3 jeg tror i allefall det:) Kjennes ut som alt er som det skal i det minste! Klart dette går bra! Skal tenke på deg i morgen... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #175 Del Skrevet 7. juni 2011 3 veker til veke 13 Eg òg kunne tenkt meg ein ultralyd no, hihi. Hmm, er det ei jente...er det ein gut...er "den" frisk... Neeei, hehe, nugatti på skeve med eit stort, kaldt melkeglas. Det som er tingen viss du først skal ete nugatti :gjeiper: No skal eg snart ete fransk fiskegrateng med poteter og gulrot. Den er knallgod altso! Vi hadde fiskegrateng i går, elsker det! Mmm... Idag ble det en pose dundersalt:) Heldigvis varer en pose et par tre dager.. UL på meg imorgen kvart på to!! Er så spent! Håper knøttet har det bra <3 jeg tror i allefall det:) Kjennes ut som alt er som det skal i det minste! Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 8. juni 2011 #176 Del Skrevet 8. juni 2011 Da har jeg kokt ingefærrot og det funker utrolig bra mot kvalmen! Tok 3-4 biter og kokte det i 1/2l vann i 20 min, drikker kun det avkokte vannet! Et lite tips som bør prøves ut hvis det er flere i samme båt:) Sender noen tanker til skytte om antageligvis er inne til ul nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. juni 2011 #177 Del Skrevet 8. juni 2011 Da har jeg vært og sett vårt lille vidunder på 17mm <3 Hjertet banket og alt var i skjønneste orden <3 Nå begynner det å gå litt mer opp for meg at jeg faktisk er gravid!! Akkurat som om ikke kvalmen var hint nok:) Hæppi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 8. juni 2011 #178 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulere! Da er det bare å senke skuldrene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer Skytte Jeg skal på ul på tirsdag, gru-gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. juni 2011 #180 Del Skrevet 8. juni 2011 Hva føler du selv Mmp? Jeg hadde blitt overrasket dersom det ikke hadde vært liv idag. Pga den overvelmende kvalmen bla. Jeg hadde med meg svigerinnen min som syns det var stor stas:) Ikke mange hemmeligheter i denne familien nei, hehe:) Så glad for at det tikket ivei et bankende hjerte <3 Gleder meg skikkelig mye til den ordinære UL om tiiiii uker ca!! Tålmodighet kom til meg!! Har tenkt å høre om mannen har lyst til 3D UL. Men må forske litt på når det er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå