Gå til innhold

Sequax' mat og treningsdagbok


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært flink denne uka også (matmessig) men har ikke fått gått noe særlig pga gnagsår fra helviti...

Men har gått i dag! Har også fått "my fitness couch" på Wii.....skal snart testes ut! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My fitness coach er kjempegøy. :jepp: Men jeg har ikke den der dansegreia da, jeg har en hvor jeg kan velge mellom styrke ulike steder på kroppen, yoga o.l. Det er ihvertfall en kjempefin måte å komme i litt aktivitet midt i stua. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo en asser (en ikke så flink en :lol: ) men likefremt en asser! Synes du har vært flink! :jepp: Jeg skal prøve å være like flink, skulle likt å gått ned et par kilo til før USA turen om to måneder. Trenger bare litt vilje til å ikke spise sjokolade og sånn, noen som har noe vilje til overs eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dessverre ikke nok vilje til meg selv en gang , Apps! :ler:

Ikke så morsomt å skrive her når jeg ikke har gått ned, heller.... :sjenert: MEN: nå har jeg fått meg flunka nye Asics-løpesko, så UT I SKÆWWEN!! Nå blir jeg sprek!! :jepp:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Å, jeg har ikke fått med meg boken din :sjenert:

:duskedame:

Heier på Kvaksen!

:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Andre dagen idag uten sukker OG hvetemel...*prosjekt*

Ny veiedag: fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver stadig nye metoder... :sjenert: Vi får se om hvetemelavholdenheten gjør noe utslag på vekta eller ikke. Hvis ikke etter ca. en måneds tid, er det back in the bread basket igjen....:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dere er tøffe :daane: Jeg hadde aldri klart meg... Jeg er forresten en forferdelig ASS'er... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er flink til å trene for tiden! Har kommet inn i et skikkelig sig, men denne gangen skal jeg ikke skrive ned når og hvor og hvordan, for da pleier det å skjære seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ENDELIG kommet ordentlig i gang med trening! Syns det er godt, gleder meg NESTEN til jeg skal trene, og orker mer for hver gang. Driver med intervalltrening og Wii Fitness Coach. I dag har jeg også gått en tur med unge og bikkje i ca. 1 1/2 time! :)

Vekta skal jeg holde meg unna til jeg virkelig føler at jeg har gått ned...orker ikke å se at ikke nåla rikker seg...;)

Kostholdsmessig går det ok, men jeg spiser kanskje litt for mye enda. Håper at jeg skal komme i så god form etter hvert at jeg kan trene såpass hardt at jeg fortsatt kan spise meg god og mett som jeg gjør.

Holder meg unna sukker (for det meste). :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...