Gå til innhold

Sequax' mat og treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er superflink :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært flink denne uka også (matmessig) men har ikke fått gått noe særlig pga gnagsår fra helviti...

Men har gått i dag! Har også fått "my fitness couch" på Wii.....skal snart testes ut! :lur:

Skrevet

My fitness coach er kjempegøy. :jepp: Men jeg har ikke den der dansegreia da, jeg har en hvor jeg kan velge mellom styrke ulike steder på kroppen, yoga o.l. Det er ihvertfall en kjempefin måte å komme i litt aktivitet midt i stua. :fnise:

Skrevet

Jeg er jo en asser (en ikke så flink en :lol: ) men likefremt en asser! Synes du har vært flink! :jepp: Jeg skal prøve å være like flink, skulle likt å gått ned et par kilo til før USA turen om to måneder. Trenger bare litt vilje til å ikke spise sjokolade og sånn, noen som har noe vilje til overs eller??

Skrevet

Har dessverre ikke nok vilje til meg selv en gang , Apps! :ler:

Ikke så morsomt å skrive her når jeg ikke har gått ned, heller.... :sjenert: MEN: nå har jeg fått meg flunka nye Asics-løpesko, så UT I SKÆWWEN!! Nå blir jeg sprek!! :jepp:

;)

Gjest Katee
Skrevet

:vinke:

Å, jeg har ikke fått med meg boken din :sjenert:

:duskedame:

Heier på Kvaksen!

Skrevet

:vinke:

Å, jeg har ikke fått med meg boken din :sjenert:

:duskedame:

Heier på Kvaksen!

:happy:

• 2 uker senere...
Skrevet

Andre dagen idag uten sukker OG hvetemel...*prosjekt*

Ny veiedag: fredag.

Skrevet

Ikke hvetemel? :haar: Det hadde jeg aldri klart. Kjempeflink er du! :jepp:

Skrevet

Prøver stadig nye metoder... :sjenert: Vi får se om hvetemelavholdenheten gjør noe utslag på vekta eller ikke. Hvis ikke etter ca. en måneds tid, er det back in the bread basket igjen....:ler:

Skrevet

Jeg synes dere er tøffe :daane: Jeg hadde aldri klart meg... Jeg er forresten en forferdelig ASS'er... :sjenert:

• 1 måned senere...
Skrevet

Er flink til å trene for tiden! Har kommet inn i et skikkelig sig, men denne gangen skal jeg ikke skrive ned når og hvor og hvordan, for da pleier det å skjære seg! ;)

Skrevet

Har ENDELIG kommet ordentlig i gang med trening! Syns det er godt, gleder meg NESTEN til jeg skal trene, og orker mer for hver gang. Driver med intervalltrening og Wii Fitness Coach. I dag har jeg også gått en tur med unge og bikkje i ca. 1 1/2 time! :)

Vekta skal jeg holde meg unna til jeg virkelig føler at jeg har gått ned...orker ikke å se at ikke nåla rikker seg...;)

Kostholdsmessig går det ok, men jeg spiser kanskje litt for mye enda. Håper at jeg skal komme i så god form etter hvert at jeg kan trene såpass hardt at jeg fortsatt kan spise meg god og mett som jeg gjør.

Holder meg unna sukker (for det meste). :trene:

• 1 måned senere...
Skrevet

Måtte innom å oppdatere her og!

Jeg gikk ned 3 kg i USA :ler:

Men tror de er tilbake nå altså! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...