Gå til innhold

danseklønen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Drømmen min er å dr på Dansegalla og danse. Så har jeg angst. Tør ikke melde meg på kurs.

Konflikt hjemme for at vi aldri kan dra ut.

Har så lyst,men har dere noen knep jeg kan bruke på dansegulvet for å komme igang? Så fra dansegalla på tv.Når veten når en skal svinge rundt?Når vet du når det er din tur, hans tur? Venstre og høyre?

Jeg MÅ ut om 12 d,så jeg trenger hjelp NÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danse swing er moro, men dansegallaer ligger jeg langt unna, det blir så jævlig harry!

Det å lære swing, gjør man best hvis man har gått et slags grunnkurs, og deretter øver, og øver, og øver, med en partner som er tålmodig og helst flinkere enn deg sjøl.

Etterhvert bør man ikke tenke så mye på steg, det meste går av seg sjøl, hvis han er god til å "styre".

1212[ Dette Innlegg er endret av: maverick den 2002-05-18 23:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når han løfter hånda, betyr det at du skal gå under den og rundt. Da skal telle til fire til hver side du går. Dette blir litt teit forklart, men et lite forsøk.Du kan jo maile meg om du trenger mer hjelp. Jeg kan både 4 takt og 6 takt swing (instruktør)

[email protected]

Husk en ting når du danser; ikke ha det for travelt når du snurrer, du skal kunne telle til fire. Selv om gutten bestemmer hvor du skal gå, er det du som avgjør hvor fort du vil snurrrrrrre.

(Jeg for min del klarer ikke å la noen bestemme over meg, pleier å danse både jente og gutt så jeg er litt forvirra)

Lykke til på Dansegalla; det er ikke harry. Kjempegøy, med trim og danseglede, musikk og alt i ett.

Kos deg

Lotte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...