Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 :o Hvor er du a? Prøver du å jobbe eller. Jeg fikk forsinka bursdagspresang i går, og må fortelle det til noen, er så glad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Er SINNA!!!! Alt jeg poster i dag henger seg opp og jeg får ikke noe ut her på KG... Gidder snart ikke mer... :evil: Skal på møte snart likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 :o Samma!!!! Her bare henger det seg opp, alt, kommer flere ganger osv... Vær litt glad a... Skal jeg synge en sang for deg kanskje :D Ha fint møte da, pjuskepusen min, *klør Suz litt bak øret* De sletta forresten mye av tråden vår fra igår... Alt det teite står igjen... Jeg tror jeg ble sjekka opp av en mmmm svenske i går. Men jeg skjønte det ikke før etterpå. :x Noen ganger, aaarghhh. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg tror jeg ble sjekka opp av en mmmm svenske i går. Men jeg skjønte det ikke før etterpå. :x Noen ganger, aaarghhh. :x Går da ikke an å være så treig... :-? Er litt bedre nå - skal prøve å få ut denne og går det fint så kan det hende jeg blir litt gladere Godt med pjusk fra Glammy da... *male* Henta bilder i formiddag - du er så søt så ved kjøkkenbordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er så blond! Han satt seg ned, og prøvde å prate, la handa si sånn tilfeldig inntil min og smilte og sendte blikk, og alt jeg klarte å si var "mrrsakgluff" Skulle vært skutt, på tvers! Etterpå sa venninna mi, tror egentlig han prøvde seg , jeg... Hvorpå jeg svarte :o "aha!!! det var det det var" Dumme dumme dame Ellers, bilde av meg ved kjøkkenbordet, du får sende meg ett... VIttig at jeg har vært hos du, så koselig atte. Nå har jeg skjelt litt på den frekke gjesten inne på sex, litt kort lunte i dag, tror jeg... Ja ja. Blir vel litt overgitt over min tilkortkommenhet når det gjelder flørte-antenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 Skjønner det ikke jeg... du er jo en jævel på flørt her inne også når det kommer til virkeligheten; choke ! WHY???? :o Skal sende bilde og hanskene dine (det har kokt bort en smule... Unnskyld :oops: ) fort, fort! Har forresten sutra inne på en annen tråd jeg om utidig moderering. Faen til styring da :evil: Tror jeg er litt grinete i dag jeg og... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 :o Hvilken tråd, hvilken tråd????? Fortell, nysgjerrig-Glam Altså, jeg vet ikke. Har ikke hatt problemer med det før, aldri. Jeg er jo rasende festlig, kan flørte med en med senil-demens og få ham til å føle seg så kul at han vil huske meg lenge etter på! Men i det siste, CHOKE!!! Tror det var underarmene, han hadde underarmer...underarmer som ropte etter å bli kosa med, lange fine underarmer med sener og blodårer *rrrrrrmmmmmm* :sikle-smiley: Jeg fikk så sugge-stirra på de underarmene at jeg ikke klarte å si et ord. Jeg er en sosial-amøbe *går for å legge seg ned og dø en liten stund* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #8 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg tror ikke det jeg leser!! Har du dilla på underarmer DU OG?????!!!! :o Fytte f.... Ikke rart du bare frøs... Underarmer..*sikler* Tråden - denne; http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=55402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #9 Del Skrevet 5. november 2003 :o Mmmmmm, underarmer. Ble totalt satt ut, og når han la armen sånn tilfeldig mot min, ja da øh *gikk det nesten for meg* Men jeg vet hvor han jobber, og man skal tilbake dit, sporenstreks!!!! SÅ du har underarmsdilla du og, surprise surprise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #10 Del Skrevet 5. november 2003 Underarmer ja... sterke, senete mannearmer...ååååhhhh... *ståpels og sikkel* Du husker han jeg viste deg bilde av... Oooooo - for noen armer... *pese* Nei nå må jeg hjem før jeg renner av stolen. Ble helt satt ut her... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. november 2003 #11 Del Skrevet 5. november 2003 :o Jeg og, ille dette... Vet ikke hvorfor, men det er noe med de underarmene, folk snakker om rompe, brystkasse, six-pack og sånt, men takke meg til et par deilige underarmer, så har du meg siklende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #12 Del Skrevet 6. november 2003 ... folk snakker om rompe, brystkasse, six-pack og sånt, men takke meg til et par deilige underarmer, så har du meg siklende... Sånn er det med meg og! Gubben har laange og senete armer... mfmmm... Hvorfor begynte jeg å tenke på det igjen nå da?! Jeg har jo akkurat kommet på jobb :-? Åssen gikk det med yoga'n??? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #13 Del Skrevet 6. november 2003 *Homer sikling* AAaaaaaaaaaarmeerrrr.... Yoga, takke meg til, ufattelig deilig. Kroppen ble ikke helt i harnisk når den ble strukket i alle retninger, og det var jo et pluss... Ble litt redd for at jeg var helt ute av det. Ok, paraplymannen observert idag, klokka 8, faen! Det betyr at jeg må opp halv sju, for å få snakka med'n, bruker sinnsykt lang tid om morraen. Jeg skal nå prøve, tror du jeg bare skal ha en lapp i lomma og gi den til ham når jeg ser'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 6. november 2003 #14 Del Skrevet 6. november 2003 :o Jeg og, ille dette... Vet ikke hvorfor, men det er noe med de underarmene, folk snakker om rompe, brystkasse, six-pack og sånt, men takke meg til et par deilige underarmer, så har du meg siklende... Hørtes ut som en beskrivelse av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Di skrulle! Hva skal det stå på den da? "Jeg syns du er så lekker at jeg blir stum. Speak to me, baby!" Yoga høres skikkelig deilig ut. Var på spinning i går og ble så sliten at jeg nesten måtte legge meg før ni *fnise* Men så fikk jeg "overtalt" mannen til å legge meg ned tidlig og slo dermed to fluer i ett smekk - uttøying og tidlig søvn... Gr..aaaaaa... Maannn... *homersnøvling etter mer av mannen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Hørtes ut som en beskrivelse av meg. MMMmmmmmmmmmm, du blir med på shopping, der er helt klart :sikle-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #17 Del Skrevet 6. november 2003 MMMmmmmmmmmmm, du blir med på shopping, der er helt klart :sikle-smiley: Definately! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 Di skrulle! Hva skal det stå på den da? "Jeg syns du er så lekker at jeg blir stum. Speak to me, baby!" Yoga høres skikkelig deilig ut. Var på spinning i går og ble så sliten at jeg nesten måtte legge meg før ni *fnise* Men så fikk jeg "overtalt" mannen til å legge meg ned tidlig og slo dermed to fluer i ett smekk - uttøying og tidlig søvn... Gr..aaaaaa... Maannn... *homersnøvling etter mer av mannen min* 1, Lappen, no sånt ja, eller bare telefonnummeret mitt, kanskje.. "are you single? please dial 555-GLAMMY" Hm, spinning m uttøyning, høres fæntastisk ut... Misunnelig... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #19 Del Skrevet 6. november 2003 1, Lappen, no sånt ja, eller bare telefonnummeret mitt, kanskje.. "are you single? please dial 555-GLAMMY" Very cute! Morsomt med 555-GLAMMY da, men kanskje litt vanskelig i praksis... Hm, spinning m uttøyning, høres fæntastisk ut... Misunnelig... :evil: Me very lucky girl - er fryktelig forelska i ham i dag - derfor det sprudlende humøret og alle de freske innleggene i dag Prøver å holde meg ute av Thai-dame debatten, men sliter hardt... blir så provosert.... *bite seg i fingeren* Se her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...p=739889#739889 Øff... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. november 2003 #20 Del Skrevet 6. november 2003 :o Thaidame debatt??? Hm, skal oppdatere meg, får ikke med meg sånt, jeg. OK, iler inn! Men altså, kanskje jeg bare skal ta med meg et manus. Gi et til ham og ta et sjøl, der kan det stå hva jeg sier, og hva jeg mener han bør svare??? Føler dette er en meget strålende ide.... *tenkeboksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå