Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #321 Del Skrevet 28. desember 2009 Velger heller å bare være ærlig jeg da. Finnes sikkert mange trivelige damer her i Norge, men etter å ha lett og lett i flere år er jeg lei. Har jeg flaks kommer jeg til 1 date, men så er det også stopp. Jeg har virkelig prøvd, men for meg funker det bare ikke. Er etablert i god form, og har stødig jobb. Hverken røyker, drikker eller har andre uvaner. Glad i å stelle i hjemmet er jeg også, så hvorfor jeg skal slite så voldsomt med Norske damer vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at etter 3 år på leting så orker jeg ikke mer. Til sommern gifter jeg meg med en flott dame fra Thailand. Jeg er tydeligvis en taper, men får da heller trøste meg med at jeg da i såfall er i en stadig voksende gruppe av menn. Dessverre, men slik er nå livet da. Mann 30 År Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner det godt jeg! Skrevet 1. januar 2010 #322 Del Skrevet 1. januar 2010 Velger heller å bare være ærlig jeg da. Finnes sikkert mange trivelige damer her i Norge, men etter å ha lett og lett i flere år er jeg lei. Har jeg flaks kommer jeg til 1 date, men så er det også stopp. Jeg har virkelig prøvd, men for meg funker det bare ikke. Er etablert i god form, og har stødig jobb. Hverken røyker, drikker eller har andre uvaner. Glad i å stelle i hjemmet er jeg også, så hvorfor jeg skal slite så voldsomt med Norske damer vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at etter 3 år på leting så orker jeg ikke mer. Til sommern gifter jeg meg med en flott dame fra Thailand. Jeg er tydeligvis en taper, men får da heller trøste meg med at jeg da i såfall er i en stadig voksende gruppe av menn. Dessverre, men slik er nå livet da. Mann 30 År Selvfølgelig er du IKKE en taper. Du har bare oppdaget det samme som mange andre Norske menn. At Thai damer rett og slett er mer damer enn det gjennomsnittet i Norge er. Her skal jo snart damene være menn, og menn være damer. Noen av oss liker faktisk det "gamle mønsteret", så får heller bare rød strømpene kalle oss tapere og skrike av full hals. Har all respekt for at Norske damer er annerledes enn f.eks thai damer, men det er rett og slett ikke min smak! Ønsker deg lykke til med Thai dama. Dere vil helt sikkert få et lykkelig liv, og hun vil sikkert behandle deg på en måte som føles veldig godt! GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 2. januar 2010 #323 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg må jo bare le litt her, og fortelle om en samtale mellom min mann (etnisk vietnameser født i Norge) og hans kompis (etnisk kineser født i Norge, nyskilt fra en "søt" kineserdame som hadde gjort hans liv til et lite helvete): Mannen min: "Blir du med ut i kveld?" Kompisen: "Ehh... nei, jeg kan ikke." Mannen min: "Hva??! Hvorfor?" Kompisen: "Jeg skal en tur til kjæresten min." Mannen min: "Har du fått deg kjæreste? Så bra! Norsk eller?" Kompisen: "Ja, norsk." Mannen min: "Smart trekk. Da slipper du alt dillet med de asiatiske damene. Familien, tradisjonene, blablabla, gidder ikke tjene ei krone, skal behandles som en dronning med PMS" Kompisen: "Takk, jeg vet. Og nei, aldri mer." Vi kan trekke tre forskjellig konklusjoner her. Enten at 1) alle damer er høflige mot utlendinger som ikke kan koder, og derfor slipper mennene maset, eller 2) thailandske damer er fundamentalt forsjkellige fra vietnamesiske, kinesiske og norske, eller 3) alle har sine forskjellige erfaringer. Now you choose Hilsen norsk, fæl, slem feministdame som utrolig nok har kapret en kjekk, ambisiøs og snill asiatisk mann. Merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xtend Skrevet 3. januar 2010 #324 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg må jo bare le litt her, og fortelle om en samtale mellom min mann (etnisk vietnameser født i Norge) og hans kompis (etnisk kineser født i Norge, nyskilt fra en "søt" kineserdame som hadde gjort hans liv til et lite helvete): Mannen min: "Blir du med ut i kveld?" Kompisen: "Ehh... nei, jeg kan ikke." Mannen min: "Hva??! Hvorfor?" Kompisen: "Jeg skal en tur til kjæresten min." Mannen min: "Har du fått deg kjæreste? Så bra! Norsk eller?" Kompisen: "Ja, norsk." Mannen min: "Smart trekk. Da slipper du alt dillet med de asiatiske damene. Familien, tradisjonene, blablabla, gidder ikke tjene ei krone, skal behandles som en dronning med PMS" Kompisen: "Takk, jeg vet. Og nei, aldri mer." Vi kan trekke tre forskjellig konklusjoner her. Enten at 1) alle damer er høflige mot utlendinger som ikke kan koder, og derfor slipper mennene maset, eller 2) thailandske damer er fundamentalt forsjkellige fra vietnamesiske, kinesiske og norske, eller 3) alle har sine forskjellige erfaringer. Now you choose Hilsen norsk, fæl, slem feministdame som utrolig nok har kapret en kjekk, ambisiøs og snill asiatisk mann. Merkelig! Var det fordi hun var kinesisk/asiatisk at hun hadde gjort livet hans til et lite helvete, eller var hun rett og slett bare en bitch? Er selv gift med ei thaidame, og er veldig glad i familien hennes. I følge hennes kultur er det hennes og mannen hennes sin jobb å ta vare på familien. I stedet for å gjemme de gamle bort på sykehjem slik vi gjør i Norge, så tar man genuint vare på sine i Asia. Finnes ikke noe negativt med det. Tradisjoner er viktige for stort sett alle. Slik vi vestlige feirer jul av ren tradisjon, så er tradisjoner veldig viktig i Thailand. Heller ikke noe minus. Kona jobber som økonomisjef for Marriott Hotel, og tjener mer enn de fleste thaier. I tillegg til heltidsjobb, tar hun vare på våre felles barn og hele familien sin fra mor og far til nevøer og nieser. Hun har kanskje til til 5 timers søvn hver natt. Det står et respekt av. Hun forlanger ikke at jeg behandler henne som en dronning med PMS, men at jeg respekterer og elsker henne og hennes familie, at jeg ikke flyr på byen hver kveld, at jeg er ærlig og omtenksom, og at jeg hjelper til å ta vare på min og hennes familie. Kanskje jeg har vært heldig, eller kanskje din venn var uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #325 Del Skrevet 3. januar 2010 Til sommern gifter jeg meg med en flott dame fra Thailand. Jeg er tydeligvis en taper, men får da heller trøste meg med at jeg da i såfall er i en stadig voksende gruppe av menn. Dessverre, men slik er nå livet da. Mann 30 År Trist...og skremmende. Og du er bare 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #326 Del Skrevet 3. januar 2010 Ja, kona til pappa som er 30 år yngre enn ham er veldig søt. Langt søtere enn en norsk jente. En norsk jente er ikke så søt atville aldri rørt en mann som er 30 år eldre, en norsk jente er ikke så søt at hun godtar en mann som drakk så mye som ham og nikket pent mens hun henta en ny øl til ham (halvliter nr 10 på den rolige kvelden hjemme) eller en ny øl lørdags morgen når han våkner opp og enda er litt full. Denne tailandske jenta er så søt at hun bare sitter hjemme og varter ham opp uten å få seg venner, lære seg norsk eller gjøre stort annet i løpet av dagen enn å sove, klippe neglene hans, vaske ham i ørene og lage mat til ham. Det er klart hun er mye søtere enn en norsk dame som faktisk hars standarder og gjør noe med livet sitt annet enn å varte opp den forfylla mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. januar 2010 #327 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg føler meg ikke truet av asiatiske kvinner. Jeg innrømmer at jeg har sterke fordommer mot ekteskap mellom asiatiske kvinner og norske menn. Jeg kjenner ikke alle, men alle de jeg kjenner som har "importert" damer fra aisa er tapere her hjemme. Og siden jeg ikke er så hypp på taper-menn, så bryr det meg lite at "taperne" får seg damer fra andre land... Neitakk, jeg har respekt for meg selv, og vil ikke ta tiltakke med en taper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #328 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg føler meg ikke truet av asiatiske kvinner. Jeg innrømmer at jeg har sterke fordommer mot ekteskap mellom asiatiske kvinner og norske menn. Jeg kjenner ikke alle, men alle de jeg kjenner som har "importert" damer fra aisa er tapere her hjemme. Og siden jeg ikke er så hypp på taper-menn, så bryr det meg lite at "taperne" får seg damer fra andre land... Neitakk, jeg har respekt for meg selv, og vil ikke ta tiltakke med en taper. Go Girl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loewe Skrevet 3. januar 2010 #329 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg føler meg ikke truet av asiatiske kvinner. Jeg innrømmer at jeg har sterke fordommer mot ekteskap mellom asiatiske kvinner og norske menn. Jeg kjenner ikke alle, men alle de jeg kjenner som har "importert" damer fra aisa er tapere her hjemme. Og siden jeg ikke er så hypp på taper-menn, så bryr det meg lite at "taperne" får seg damer fra andre land... Neitakk, jeg har respekt for meg selv, og vil ikke ta tiltakke med en taper. Du påstår du ikke føler deg truet, men likefremt virker du veldig oppsatt på at menn som finner lykken med utenlandske kvinner generelt kan kategoriseres som tapere og pariaer. Godt å høre at du som den sterke vellykkede kvinnen du er, selvsagt holder deg skyhøyt hevet over disse ynklige krekene! ...syntes du protesterer vel mye her jeg. Er det rart at noen menn ser etter alternativ til slike som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #330 Del Skrevet 3. januar 2010 Trist...og skremmende. Og du er bare 30. For 20 år siden så man bare 50 og 60 åringer i Thailand. I dag ser man oftere og oftere 40,30,25 åringer som finner seg damer der nede fordi de får taperstemplet her hjemme. Her hjemme er jeg stemplet som en taper, og det til tross for at jeg er klassisk høy og mørk, veltrent, tjener meget bra og verken drikker eller røyker. Ta deg en tur til Thailand og du blir overrasket over hvor mange kjekke menn du treffer der. Jeg er enig med deg i at det er tragisk at vi har fått en samfunn i vesten og Norge hvor damer er blitt så kravstore at det nesten er umulig å finne hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 4. januar 2010 #331 Del Skrevet 4. januar 2010 Du påstår du ikke føler deg truet, men likefremt virker du veldig oppsatt på at menn som finner lykken med utenlandske kvinner generelt kan kategoriseres som tapere og pariaer. Godt å høre at du som den sterke vellykkede kvinnen du er, selvsagt holder deg skyhøyt hevet over disse ynklige krekene! ...syntes du protesterer vel mye her jeg. Er det rart at noen menn ser etter alternativ til slike som deg? Jeg tror jeg skal forklare til deg hva jeg synes er en taper jeg, så kanskje du skjønner hvor jeg kommer fra!?!?!? Det JEG mener når jeg sier taper er (og jeg snakker ut fra egne erfaringer, ikke generelt); - En som går på trygd av egen vilje, ikke pga. sykdom. - En som slår dama si (noen ganger til blods). - Drikker seg drita hver dag og kjører bl.a. i fylla med den nyfødte ungen i baksetet. (Alle de som har thai-damer og som jeg kjenner drikker, men bare han ene har barn). Han jeg snakker om slår også den nyfødte ungen sin itillegg til kona si. - Ikke dusjer på ca.to uker. (Det lukter iallefall sånn av de jeg kjenner). - Knuller deg akkurat nok til at HAN kommer. (Har hørt lyder fra 2.etg. det han bor, og de knullene varer under 30sek., og han bare stønnet som faen, tror ikke det er de beste knullene hun thai-dama har hatt akkurat.) - En som knuller rundt på horer i utlandet fire ganger i året uten kondom og ikke bare får kjønnssykdommer på pikken men også i ØYET!!!! (Jeg vet ikke om han jeg snakker om har fått det på pikken, for han har aldri testa seg, men når han hadde det på øyet, så kan jeg bare tenke meg resten selv). - En som forventer at dama skal holde seg unnenfor husets fire vegger fordi at han ikke vil at dama skal snakke med andre menn... Jeg kan godt komme på flere eksempler, men jeg tror du skjønner tegninga? Jeg var derfor påpasselig med å nevne at jeg snakket om tapere utifra EGNE erfaringer. Og ja, jeg synes ærlig talt jeg fortjener en mann som ikke har egenskaper som utarter seg slik som de mennene jeg nå har snakket om. Tenk noe så rart!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #332 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg tror jeg skal forklare til deg hva jeg synes er en taper jeg, så kanskje du skjønner hvor jeg kommer fra!?!?!? Det JEG mener når jeg sier taper er (og jeg snakker ut fra egne erfaringer, ikke generelt); - En som går på trygd av egen vilje, ikke pga. sykdom. - En som slår dama si (noen ganger til blods). - Drikker seg drita hver dag og kjører bl.a. i fylla med den nyfødte ungen i baksetet. (Alle de som har thai-damer og som jeg kjenner drikker, men bare han ene har barn). Han jeg snakker om slår også den nyfødte ungen sin itillegg til kona si. - Ikke dusjer på ca.to uker. (Det lukter iallefall sånn av de jeg kjenner). - Knuller deg akkurat nok til at HAN kommer. (Har hørt lyder fra 2.etg. det han bor, og de knullene varer under 30sek., og han bare stønnet som faen, tror ikke det er de beste knullene hun thai-dama har hatt akkurat.) - En som knuller rundt på horer i utlandet fire ganger i året uten kondom og ikke bare får kjønnssykdommer på pikken men også i ØYET!!!! (Jeg vet ikke om han jeg snakker om har fått det på pikken, for han har aldri testa seg, men når han hadde det på øyet, så kan jeg bare tenke meg resten selv). - En som forventer at dama skal holde seg unnenfor husets fire vegger fordi at han ikke vil at dama skal snakke med andre menn... Jeg kan godt komme på flere eksempler, men jeg tror du skjønner tegninga? Jeg var derfor påpasselig med å nevne at jeg snakket om tapere utifra EGNE erfaringer. Og ja, jeg synes ærlig talt jeg fortjener en mann som ikke har egenskaper som utarter seg slik som de mennene jeg nå har snakket om. Tenk noe så rart!?!? Det du skisserer her er ikke akkurat representativt for norsk thai slik jeg kjenner det. Kan du snakke for meg selv. Røyker ikke Drikker ikke Slår ikke Er ikke feit Er ikke stygg(klassisk utseende / Høy Mørk Elsker barn God Elsker Går ikke på trygd Tjener over 700 000 God Formue I midten av 30 årene Dusjer hver dag Kunne sikkert også funnet flere positive egenskaper, men faller ikke inn i noe av hva du skisserer. Samtidig som du generaliserer veldig, så overser du helt det faktum av at menn som meg i stadig større grad er å se i Thailand. Du du beskriver skjer dessverre i alle typer forhold og er således ikke unikt for norsk thai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. januar 2010 #333 Del Skrevet 6. januar 2010 Det du skisserer her er ikke akkurat representativt for norsk thai slik jeg kjenner det. Kan du snakke for meg selv. Røyker ikke Drikker ikke Slår ikke Er ikke feit Er ikke stygg(klassisk utseende / Høy Mørk Elsker barn God Elsker Går ikke på trygd Tjener over 700 000 God Formue I midten av 30 årene Dusjer hver dag Kunne sikkert også funnet flere positive egenskaper, men faller ikke inn i noe av hva du skisserer. Samtidig som du generaliserer veldig, så overser du helt det faktum av at menn som meg i stadig større grad er å se i Thailand. Du du beskriver skjer dessverre i alle typer forhold og er således ikke unikt for norsk thai. Jeg generaliserer vel ikke når jeg snakker om de jeg kjenner? Da snakker jeg om de jeg kjenner, og det er sånn jeg kjenner dem. Jeg synes jeg har sagt det mange nok ganger nå, at jeg mener ikke at alle menn som finner seg damer i thailand er sånn, men de jeg kjenner er "tapere" og overhodet ikke noe norske damer vil ha. Så finnes det sånn som deg, som tydeligvis har forsvunnet i mengden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #334 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg generaliserer vel ikke når jeg snakker om de jeg kjenner? Om du kjenner en som slår det nyfødte barnet sitt håper jeg inderlig at du tar ansvar og ringer til banevernet. Det samme gjelder med fyllekjøring og barn i baksetet. Om et av disse barna blir drept har du det på din sanvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norsk kvinne Skrevet 7. januar 2010 #335 Del Skrevet 7. januar 2010 Velger heller å bare være ærlig jeg da. Finnes sikkert mange trivelige damer her i Norge, men etter å ha lett og lett i flere år er jeg lei. Har jeg flaks kommer jeg til 1 date, men så er det også stopp. Jeg har virkelig prøvd, men for meg funker det bare ikke. Er etablert i god form, og har stødig jobb. Hverken røyker, drikker eller har andre uvaner. Glad i å stelle i hjemmet er jeg også, så hvorfor jeg skal slite så voldsomt med Norske damer vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at etter 3 år på leting så orker jeg ikke mer. Til sommern gifter jeg meg med en flott dame fra Thailand. Jeg er tydeligvis en taper, men får da heller trøste meg med at jeg da i såfall er i en stadig voksende gruppe av menn. Dessverre, men slik er nå livet da. Mann 30 År Du har lett i 3 år, jeg fant ikke noen før jeg var 29 og var innom flere kandidater som ikke passet, ikke fordi jeg var kravstor men fordi kjemien ikke fungerte etter en stund. Enten fra hans side eller fra min side, noen ganger går forelskelser over til ingenting. En ble det slutt med pga. hans gjentatte utroskap. Men ga jeg opp norske menn av den grunn? Nei, til slutt fant jeg en mann etter mitt hjerte - og med samme syn på livet som meg. En mann som så det som en naturlig del av forholdet at begge to jobbet sammen om både innearbeide og utearbeide og med barna. Samtidig ser jeg ingen problemer med at norske menn finner seg utenlandske koner så lenge det er av kjærlighet, for kjærligheten kan man finne over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest life Skrevet 7. januar 2010 #336 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg er tydeligvis en taper, men får da heller trøste meg med at jeg da i såfall er i en stadig voksende gruppe av menn. Dessverre, men slik er nå livet da. Mann 30 År At du er en del av en stadig voksende gruppe av menn har nok også mye å gjøre med at man reiser mye mer enn før. Det er også en stadig voksende gruppe av kvinner som finner kjærligheten utenfor Norges grenser, også av samme årsak. Og når man reiser mer så møter man også flere mennesker man finner kjemien med, og da skulle det være rart om man ikke også fant seg en livsledsager blant dem. Når det gjelder asiatiske kvinners fortrinn i forhold til norske kvinners kravstorhet så må jeg bare fortelle om min svigerinne fra Thailand. Hun er en flott jente med bra utdanning, hun traff min bror da han studerte der nede. Og hun gir klare meldinger om hvor skapet skal stå, og følger økonomien med haukeblikk, ikke noe slinger i valsen der. Hun er faktisk mer feminist enn meg. Min bror ble forelsket i kvinnen, personen og ikke det at hun var asiatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #337 Del Skrevet 7. januar 2010 Når det gjelder asiatiske kvinners fortrinn i forhold til norske kvinners kravstorhet så må jeg bare fortelle om min svigerinne fra Thailand. Hun er en flott jente med bra utdanning, hun traff min bror da han studerte der nede. Og hun gir klare meldinger om hvor skapet skal stå, og følger økonomien med haukeblikk, ikke noe slinger i valsen der. Hun er faktisk mer feminist enn meg. Min bror ble forelsket i kvinnen, personen og ikke det at hun var asiatisk. Slike forhold er ikke dem som fordømmes. Det er klart man kan finne kjærlighet i alle land og at man ikke bare velger ut i fra hvor personen kommer fra. Men realiteten er slik at enda er en veldig stor andel av forholdene mellom en norsk mann og en asiatisk kvinne ikke av det opphav at mannen møtte henne og forelsket seg i hennes personlighet. Ofte er det eldre menn som finner seg veldig unge damer (gjerne 30 yngre) hvor damene er lite utdannede og vil ut av landet for å slippe å leve i fattigdom på rismarkene eller i byen. Mange av disse mennene er menn som ikke hadde klart å holde på en kvinne i Norge og derfor dro til Asia for å finne en kvinne som er villig til å finne seg noe utenfor landet sitt for å få det bedre. En del av disse kvinnene isoleres i Norge, og er her kun for å tilfredsstille denne mannen, en annen del av dem er ganske kravstore når det kommer til penger og plutselig ender mannen opp med å betale for hennes familie, naboens familie etc når det gjelder skolegang for barn, nye hus, nye rismarker etc. Det er ikke å benekte at en stor andel av disse forholdene ikke er basert på tiltrekkning og kjærlighet men på praktiske aspekter og gjennsidig utnyttelse (eksempelvis kan man se dette ved at en del prøver ut å ha med seg flere av disse til norge for å se hvordan det går før de gifter seg). Stemora mi skal få ei venninne til Norge nå hvor den eneste hensikten er at hun skal finne seg en mann. Pappa betaler for henne å komme hit og jeg må ærlig innrømme at jeg ser på dette nermest som menneskehandel. Jeg sier igjen; ja mange asiatiske kvinner er nok søtere enn norske, fordi de godtar så mye som norske kvinner ikke hadde (legg merke til at jeg sier de fleste, og ikke alle, individuelle forskjeller finnes også selvsagt i den tailandske kulturen. De er søte og snille fordi de ikke har et annet valg når de kommer til kalde Norge for å sikre seg et bedre liv og penger de kan sende til familien. Da bør man være søt og snill. Når forholdene er mer gjevne i alder, hun lærer språket og er en aktiv deltaker i det nye samfunnet hun flytter til har de ferreste vansker med å skjønne og godta et slikt forhold. Dersom man ser at det faktisk er en del gjennsidighet. Det er ikke disse forholdene vi ser ned på. Det er flott at broren din har funnet ei jente han elsker, men desverre er ikke en stor andel av de andre norsk-tai forholdene basert på disse premissene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #338 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg generaliserer vel ikke når jeg snakker om de jeg kjenner? Da snakker jeg om de jeg kjenner, og det er sånn jeg kjenner dem. Jeg synes jeg har sagt det mange nok ganger nå, at jeg mener ikke at alle menn som finner seg damer i thailand er sånn, men de jeg kjenner er "tapere" og overhodet ikke noe norske damer vil ha. Så finnes det sånn som deg, som tydeligvis har forsvunnet i mengden... Til din opplysning så forsvant jeg ikke i mengden. Har datet massevis med Norske damer, og mitt valg på Thai forhold er helt mitt eget valg. Etter mitt syn er valget utrolig enkelt dersom du må velge. Man finner da bra damer i norge, men det er litt som å lete etter en nål i en høystakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #339 Del Skrevet 7. januar 2010 Til din opplysning så forsvant jeg ikke i mengden. Hun mente at du har forsvunnet i mengden av menn som har søkt seg kone i Tailand, ikke at du forsvannt i mengden på det norske markedet. En stor andel av disse mennene er ikke som deg, du forsvinner i mengden blandt dem, og vi generaliserer ut i fra den store andelen av dem som er "tapere" på det norske markedet. Når vi snakker om de negative forholdene snakker vi ikke om menn som deg som er ung og finner partner på tilsvarende samme alder etc. Vi snakker om den mengden, som du forsvinner i, som IKKE er som deg. For enda er deg slik at de aller ferreste er som deg, til tross for at antallet "deg'er" muligens er økende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #340 Del Skrevet 7. januar 2010 Velger heller å bare være ærlig jeg da. Finnes sikkert mange trivelige damer her i Norge, men etter å ha lett og lett i flere år er jeg lei. Har jeg flaks kommer jeg til 1 date, men så er det også stopp. Jeg har virkelig prøvd, men for meg funker det bare ikke. Er etablert i god form, og har stødig jobb. Hverken røyker, drikker eller har andre uvaner. Glad i å stelle i hjemmet er jeg også, så hvorfor jeg skal slite så voldsomt med Norske damer vet jeg ikke. Det eneste jeg vet er at etter 3 år på leting så orker jeg ikke mer. Til sommern gifter jeg meg med en flott dame fra Thailand. Jeg er tydeligvis en taper, men får da heller trøste meg med at jeg da i såfall er i en stadig voksende gruppe av menn. Dessverre, men slik er nå livet da. Mann 30 År Godt å høre. Gjorde det samme selv for noen år siden. Fløy rundt på byen her jeg kommer fra, og surrra rundt på nettet. Det var det evige jag og mas, og bare det å komme i kontakt var ofte veldig vanskelig. Som oftest fikk jeg fingern eller ett par sure øyne som fortalte. Jeg hører hva du sier, men egentlig pell deg vekk. Dro til smiltes land, og midt i det folk her kaller horegryta. Mulig vi gutta er lette å lure, men å ha følelsen av å ha draget er deilig. Damene der nede løp jo nærmest etter meg. Den steinbra damene. I dag er jeg gift med en av damene jeg møtte i en bar, og har det som plommen i egget. Jeg skjønner hvor du kommer fra, og syntes det er flott at du skal gifte deg. Knallbra 37 år Erik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå