Gå til innhold

Thai-damer er søter enn norske damer


Gjest Frank

Anbefalte innlegg

Jeg liker Thai-damer fordi de er små/søte og enkele å omgås. Et svakhet ved Thai-damer er at de normalt ikke har pupper og er relativt lave av vekst etter norske forhold.

Et par av mine kamerater har tatt med seg Thai-damer til Norge, og opplever at norske damer er "kritiske" til konkurranse fra Thai-damene. Det er vanskelig for dem å finne seg norske venninner fordi norske damer vel anser Thai-damene som farlige utfordrere. Norske damer liker vel ikke at det kommer andre damer inn på "markedet", som tiltrekker seg menn sin oppmerksomhet.

Hvorfor er dere damer så kritiske til at norsk menn får seg en sprek og villig Thai-dame fordi han ikke ønsker å bruke tid/penger på å løpe etter norske likestillingskvinner, som bare kritiserer ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm - kjekt at du liker Thai damer og vet hva du vil. Om de ikke får venninner er nok ganske vanlig for mange innvandrere og asylsøkere, ikke bare Thai damer, tviler det har noe med konkurranse å gjøre. Kanskje det har noe med at de er litt annerledes enn oss og at vi ønsker venner vi kan diskutere og ha samvær sammen med på en tilfredstillende måte? Ikke fordi vi er redd de skal ta alle mennene, men kanskje de ikke er like interessert i å prate politikk eller kvinnesak som jo er det vi norske forferdelige kvinner bedriver tiden vår med?

Atmi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nesten legge til litt her, for jeg ser at innlegget mitt kan nesten misforstås dithen at jeg tror Thai damer ikke kan være gode venninner :) Jeg tenker selvfølgelig ikke det. Og burde tenkt over hvordan det kunne oppfattes. Så hvis noen Thai damer leser innlegget mitt, ta det med en klype salt, det var til ham, ikke min mening om dere. Har utenlandske venner jeg, og de er akkurat like gode venner som mine "helnorske" venner.

Atmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Thai-damer fordi de er små/søte og enkele å omgås.  Et svakhet ved Thai-damer er at de normalt ikke har pupper og er relativt lave av vekst etter norske forhold.

Et par av mine kamerater har tatt med seg Thai-damer til Norge, og opplever at norske damer er "kritiske" til konkurranse fra Thai-damene.  Det er vanskelig for dem å finne seg norske venninner fordi norske damer vel anser Thai-damene som farlige utfordrere.  Norske damer liker vel ikke at det kommer andre damer inn på "markedet", som tiltrekker seg menn sin oppmerksomhet.

Hvorfor er dere damer så kritiske til at norsk menn får seg en sprek og villig Thai-dame fordi han ikke ønsker å bruke tid/penger på å løpe etter norske likestillingskvinner, som bare kritiserer ham.

:hoho::hoho::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Thai-damer fordi de er små/søte og enkele å omgås.  Et svakhet ved Thai-damer er at de normalt ikke har pupper og er relativt lave av vekst etter norske forhold.

Et par av mine kamerater har tatt med seg Thai-damer til Norge, og opplever at norske damer er "kritiske" til konkurranse fra Thai-damene.  Det er vanskelig for dem å finne seg norske venninner fordi norske damer vel anser Thai-damene som farlige utfordrere.  Norske damer liker vel ikke at det kommer andre damer inn på "markedet", som tiltrekker seg menn sin oppmerksomhet.

Hvorfor er dere damer så kritiske til at norsk menn får seg en sprek og villig Thai-dame fordi han ikke ønsker å bruke tid/penger på å løpe etter norske likestillingskvinner, som bare kritiserer ham.

Ærlig talt. En vakker kvinner er en vakker kvinne, uansett hvor hun måtte komme fra. Kan ikke si at jeg "foretrekker" noen fra et land fremfor et annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... en i min nære famile har "importert" ei Thai-dame... :kvalm:

Nei... dette gidder jeg ikke engang å gå inn på. Innlegget ditt viser jo helt klart hvor blåst du er i hodet og som Lekeball sier - hvorfor bli provosert over at du ikke takler å forholde deg til norske jente :ler:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syntes at de mennene med *importerte* thaidamer ser litt merkelige ut.

:Nikke::ler: :-? Dumme er vel ordet som dekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at det fortrinnsvis er menn som sliter litt med å kapre en norsk jente, som velger jenter fra mer ekostiske strøk, der vestlige menn har adskillig status, pga at vi har høyere levestandard og at våre penger er mye mer verdt i forhold til deres valuta.

For meg virker det som at de mennene som skaffer seg thai-dame, ikke helt kjenner de "koder" som kreves for å bli sammen med en norsk jente.

Men det er ikke bare tullinger og bygdeorginaler som ender opp med thai-damer. Ofte er det menn med en utpreget sjenanse, og som faller for den pågående "markedsføringen" som thai-jentene driver når de er på ferie der nede. Ofte kan disse ende opp med at de tar henne med hit, og gifter seg, stifter familie, og lever et fint liv. Et slikt par har jeg i nabolaget, de virker lykkelige, og har to søte barn, og det er rørende å se hvilken omsorg mannen viser henne og de to ungene. Han virker ganske stolt, og er kjent som en solid og ordentlig kar. Ingen tulling, på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pøka en engang i min ungdom som hadde en ytterst liten penis. Han er nå vel gift med ei filipinodame. *hirr hirr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha ei som er trygg og sikker å seg selv, som kan bruke hammer, skifte dekk,er målbevisst og sterk.

Jeg har ikke lyst på ei pyntedukke som ikke har gjort annet enn å være søt og pen og sart.

Så kan folk tolke de stigmatiseringene som de vil :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*prøver å se søt og enkel ut fordi hun er veldig bekymret over konkuransen fra thai-damer* :lol:

Nei du, om noen menn velger kvinner som er annerledes enn meg, det bekymrer meg svært lite. Om noen menn ønsker kvinner som ikke har disse fæle høye kravene som vi norske kvinner har, så dem om det... Vi ønsker oss forskjellige ting her i verden.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Et par av mine kamerater har tatt med seg Thai-damer til Norge, og opplever at norske damer er "kritiske" til konkurranse fra Thai-damene.  

Sikker på at det er Thai-damene vi er kritiske til da........... Kan jo hende at det er "dere gutta" vi er mer kritiske til :klø:

Jeg skjærer ikke alle over èn kam...... men jeg kan ikke "få meg til å tro" at alle disse forholdene/ekteskapene er "bare lykke" altså...........

Hvilket ekteskap er det forresten ?????

For meg er kommunikasjon utrolig viktig i et forhold......... og for å få en så god kommunikasjon som mulig - så er jo et felles språk ei grei plattform. Har sett flere eksempler hvor dette ikke er tilfelle!!!

Og jeg skjønner godt fortvilelsen over ikke ha en partner........ :(

Men noen ganger så "koster det mer enn det smaker"........... man trenger vel ikke en partner "for enhver pris" :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s
Likte Sandman sitt innlegg :blunke:

Jeg og!

Jeg har flere ganger tatt meg i å tenke (ubevisst) "jaha, ja.... :roll: " når jeg ser norske menn med asiatiske kvinner. Ja - jeg tenker at han er en taper som har importert ei som vil ha ham pga utsiktene til et "godt liv" med ham (!!) i norge..

Poenget er at det behøver jo ikke være slik det har foregått.. Jeg har ingen forutsetning for å vite noe som helst om hvor de har møttes, og hvilke beveggrunner de har hatt for å bli sammen. Og om noen norske menn blir forelsket i kvinner som er snille, medgjørlige og ukompliserte (er thai damer det?) så er vel det greit? Hvis det er det man ønsker?! Og hvis en thai kvinne forelsker seg i en mann som virker solid, trygg og eksotisk - er det så merkelig i grunnen?

Jeg tenker litt at jeg sjeldent (aldri) har måtte redegjøre og forsvare på hvilket grunnlag jeg har blitt forelsket i menn.

*Embla rydder opp i egne fordommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, men det blir for dumt å påstå at norske damer føler seg truet av asiatiske damer... For det må da være skivebom av dimensjoner....

Vil man fordommer til livs, er det en dårligs trategi å svare med en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!

Jeg har flere ganger tatt meg i å tenke (ubevisst) "jaha, ja.... :roll: " når jeg ser norske menn med asiatiske kvinner. Ja - jeg tenker at han er en taper som har importert ei som vil ha ham pga utsiktene til et "godt liv" med ham (!!) i norge..

Poenget er at det behøver jo ikke være slik det har foregått.. Jeg har ingen forutsetning for å vite noe som helst om hvor de har møttes, og hvilke beveggrunner de har hatt for å bli sammen. Og om noen norske menn blir forelsket i kvinner som er snille, medgjørlige og ukompliserte (er thai damer det?) så er vel det greit? Hvis det er det man ønsker?! Og hvis en thai kvinne forelsker seg i en mann som virker solid, trygg og eksotisk - er det så merkelig i grunnen?

Jeg tenker litt at jeg sjeldent (aldri) har måtte redegjøre og forsvare på hvilket grunnlag jeg har blitt forelsket i menn.

*Embla rydder opp i egne fordommer*

:Nikke: kloke Embla :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Vil man fordommer til livs, er det en dårligs trategi å svare med en...

:Nikke: Veldig enig i akkurat det!!

Man skaper ikke postitivitet ved å slenge ut tull!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...