Gå til innhold

Thai-damer er søter enn norske damer


Gjest Frank

Anbefalte innlegg

Lest de siste KK, men jeg er ikke avbildet i KK etter hva jeg kan se.

Thaidamer synes jeg se veldig søte. Bare se på hun som ble nr. 2 i Robinson på TV3. Etter min vurdering er hun en vakker kvinne. Hun ser så snill og "god" ut.

Jeg har kanskje ikke vært så heldig på "kjøttmarkedet" i Norge, men det kan vel også skyldes at jeg er noe forsiktig/beskjeden som person, og da er det sjelden man får kontakt med norske damer på byen.

Norske jenter ønsker ofte en vellykket/tøff/rik mann, noe som jeg føler at blir umulig for meg å fremstå som. Kanskje thaidamer legger mer vekt på de "indre" verdiene, som jo i det lange løp betyr mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norske jenter ønsker ofte en vellykket/tøff/rik mann' date=' noe som jeg føler at blir umulig for meg å fremstå som. Kanskje thaidamer legger mer vekt på de "indre" verdiene, som jo i det lange løp betyr mest.[/quote']

Ja, for som nordmann vil du jo ikke bli oppfattet som hverken rik eller vellykket i Thailand...og det er selvfølgelig på grunn av dine indre verdier du får med deg dame hjem igjen :roll:

Djiiiiizus, hvor tett er det mulig å være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig stygt innlegg syns nå jeg. Han viser da tydelig at det gir ham en bedre selvfølelse når damer viser interesser for ham slik han er. Om Thaidamer oppfatter ham som rik bør ikke har noe å si. Som han sier føler han ikke for å fremstå som rik å vellykket etter Norsk standard, for det er altså ikke ham. Om han tross alt blir oppfattet slik i Thailand har lite å si, faktum er at han får denne oppmerksomheten ut fra slik han er, uten å spille spill.

Sett heller pris på at han er ærlig da, i stede for å bli provosert over at han kritiserer norske kvinner. Jeg skulle også ønske at alle norske menn foretrakk norske kvinner, det ville styrket min selvfølelse. Men vi må bare godta at slik er det ikke. Syns det er greit at folk er ærlige jeg, og jeg tror også at noen av oss kan ha godt av å høre det, kanskje ta en kikk på oss selv - prøve å se om det kan være en grunn til at noen føler som han gjør.

For det er sannsynlig at han faktisk føler det. Og INGEN er dumme på grunnlag av hva de føler. Alle følelser er helt gode nok og jeg blir virkelig provosert når man kaller andre navn på grunnlag av hva dem føler!!! F F - det gjør meg sinna faktisk.

Når jeg ser hva reaksjoner gjest får kan jeg godt forstå han har besluttet å holde seg borte fra slike som oss.

Atmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt NOE SOM HELST om at mannen ikke har lov til å føle det han føler.

Det jeg mente å påpeke var (sett med mine øyne) den noe sviktende logikken i uttalelsen om at thaidamer ser på de indre verdier mens norske kvinner ser på det ytre, som status og penger.

Hvis vi ser på debatten, har mange poengtert at det fort kan være penger/status som tvinger fattige kvinner fra et annet land til å finne seg en mann fra Norge. Ikke i ALLE tilfellene, men i mange av dem. Det er vi vel alle enige om?

Å da si/tro at disse kvinnene er så veldig opptatt av de indre verdier, synes jeg fort kan bli å lure seg selv.

(Man kan da kalle en spade for en spade. I mange tilfeller (jeg sier IKKE alle, ikke en gang de fleste...) er dette en byttehandel: Kvinnen får et liv og muligheter hun trenger/ønsker seg, og mannen får en kone. Ikke mer komplisert enn det.)

Når det gjelder "...hvor tett går det an å bli..." så ber jeg om unskyldning for det. Jeg har en tendens til å bli litt i overkant sarkastisk midt på natten dessverre. Beklager.

Men uenig er jeg fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt NOE SOM HELST om at mannen ikke har lov til å føle det han føler.

Det jeg mente å påpeke var (sett med mine øyne) den noe sviktende logikken i uttalelsen om at thaidamer ser på de indre verdier mens norske kvinner ser på det ytre, som status og penger.

Hvis vi ser på debatten, har mange poengtert at det fort kan være penger/status som tvinger fattige kvinner fra et annet land til å finne seg en mann fra Norge. Ikke i ALLE tilfellene, men i mange av dem. Det er vi vel alle enige om?

Å da si/tro at disse kvinnene er så veldig opptatt av de indre verdier, synes jeg fort kan bli å lure seg selv.

(Man kan da kalle en spade for en spade. I mange tilfeller (jeg sier IKKE alle, ikke en gang de fleste...) er dette en byttehandel: Kvinnen får et liv og muligheter hun trenger/ønsker seg, og mannen får en kone. Ikke mer komplisert enn det.)

Når det gjelder "...hvor tett går det an å bli..." så ber jeg om unskyldning for det. Jeg har en tendens til å bli litt i overkant sarkastisk midt på natten dessverre. Beklager.

Men uenig er jeg fremdeles.

Selvfølgelig kan du mene hva du vil. Jeg syns bare det er respektløst å avslutte med "hvor teit går det an å være". Hvis det du egentlig ønsker å si er at du tror kanskje det ikke er helt som han tror. En viss forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du mene hva du vil. Jeg syns bare det er respektløst å avslutte med "hvor teit går det an å være". Hvis det du egentlig ønsker å si er at du tror kanskje det ikke er helt som han tror. En viss forskjell

Jepp, like respektløst som å si at alle norske damer bare er ute etter penger og status, mens de fra thailand ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Har bare lest hovedinnlegget, og svarer dermed bare på det.

Kunne ikke bry meg mindre om hva andre mannfolk finner seg. Vil de reise jorden rundt for å finne seg en dame, gjør det.

Ser ikke på noen kvinnfolk som mine konkurrenter, for hadde min kjære valgt en slik dame hadde ikke jeg vært den rette for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, like respektløst som å si at alle norske damer bare er ute etter penger og status, mens de fra thailand ikke er det.

JA - men han gikk faktisk ikke på deg som person. Dessuten har han fortalt at det er hans oppfattelse og det han lever. Vi kan si at han tar feil og har misforstått. Men å svare ham som du gjør bekrefter faktisk bare teorien hans. Kanskje det har skjedd flere ganger og er grunnen til at holdningene hans er som de er. I tillegg er det nå også slik at mange norske damer har en fæl holdning til menn ute på byen, det er ikke til å legge skjul på. Jeg er dame og jeg innrømmer det - fordi jeg irriterer meg også når jeg ser og hører slikt. Vi andre må ta konsekvensen av det i ettertid . Derfor kan jeg ikke godt bli sur på han som oppfatter dette, men heller på dem som gjør at noen sitter igjen med slike oppfattninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder "...hvor tett går det an å bli..." så ber jeg om unskyldning for det. Jeg har en tendens til å bli litt i overkant sarkastisk midt på natten dessverre. Beklager.

Det virker som om hovedpoenget ditt er at jeg ikke burde ha skrevet ekle ting.

Helt enig *kjefte på meg selv*.

Som du ser svarte jeg på dette alerede i første innlegg jeg skrev etter at du hadde påpekt det.

Ellers må jeg ha lov til å mene at mannen er inkonsekvent. (Men vekt på ordene JEG og MENE).

Hva er det egentlig vi er så uenige om? Prøver å uttrykke meg nyansert nå, og skjønner ikke helt hvor jeg trakker i salaten... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har du blitt vraket av norske damer?

og

Med den holdningen din kommer du til å gå alene resten av livet, hvis du da ikke har en bra betalt jobb til å kjøpe en billett til f.eks Thailand. (pass isåfall på å få en enveisbillet).

Er ikke meningen å gi deg så mye oppmerksomhet for de tåpelige utsagnene dine. Det eneste jeg egentlig ville si var: Hold Kjeft og få deg ett liv!!!!!!

og

SE på denne setningen!!! :hoho::hoho:

Uff, unnskyld... drev jeg deg rett i armene på ei Thai-jente nå???

:kul:

og du synes JEG er slem... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, som jeg har sagt i alle innleggene om dette var det måten du definerte ham som tett som var det jeg reagerte på. Og litt etterpå når du definerer hans oppfatning av norske kvinner like respektløst som at du definerer ham som tett. Jeg er uenig i det, men det er ikke noe å lage noe diskusjon på heller, det er vel alt etter hvordan vi ser det. Jeg ser det på en annen måte, og jeg føler meg ikke tråkket på eller lite respektert fordi om han kaller alle norske kvinner kalde. det gjør meg personlig faktisk ingen ting,

Atmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne mannen har et unyansert syn (fordi han tillegger ALLE medlemmene i en spesiell gruppering like egenskaper).

Alle vet at norske damer er ulike på samme måte som thaidamer også er.

Jeg synes påstanden hans om at norske damer ER slik og slik mens thaidamer er motsatt, er lite gjennomtenkt fordi:

* en hel befolkningsgruppe umulig kan inneha ensartede karaktertrekk

* alerede belyste forhold har avdekket at det også kan være ULIKE motiver for thaidamer til å gifte seg med en norsk mann (bl.a. fattidom)

Jeg mener at jeg da kan si at påstandene til mannen ikke virker gjennomtenkte eller velreflekterte, fordi de tillegger mennesker egenskaper kun i kraft av å være representant fra en etnisk gruppering, noe som ikke er logisk forsvarlig å gjøre.

Jeg burde med andre ord sagt:...ikke virker gjennomtenkt eller velreflektert....(I motsetning til...hvor tett er det mulig å bli...).

Det beklager jeg, lite velformulert av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest x4tretoen

:evil: Dere som sitter her og ser ned på disse som dere mener er bygde tullinger som ikke har sjans på damer og derfor kjøper noen fra tailand de kan mishandle :evil: Hvordan hadde dere reagert om norske jenter som ble sammen med en man fra afrika ble fikk påklistret seg samme type bemerkninger. ????? :evil:

Er norske jenter som blir sammen med utenlandske menn bare ute på et marked og handler folk fra fattige lang bare forde de er for dumme/stygge til å finne en mann i Norge.

Makan til fordomsfullhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min vurdering må damer ha minst C-cup for at jeg i det hele tatt vil ofre dem et eneste blikk.  Store pupper viser egentlig hvor feminin og fruktbar en kvinne er, og hvis puppene er små, sier det vel at dama er en guttejente uten vesentlig innslag av feminine trekk.

Slike damer tenner jeg og vel få andre menn på.

Hvis det er bare puppene du går etter, så tror jeg du går glipp av mange trivelige kvinner. Og tror du virkelig at det er puppestørrelsen som avgjør hvordan vi er som personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min vurdering må damer ha minst C-cup for at jeg i det hele tatt vil ofre dem et eneste blikk.  Store pupper viser egentlig hvor feminin og fruktbar en kvinne er, og hvis puppene er små, sier det vel at dama er en guttejente uten vesentlig innslag av feminine trekk.

Slike damer tenner jeg og vel få andre menn på.

Ja, det høres jo ikke så bra ut. Men det er vel ikke verre egentlig enn at jeg ikke vil ha menn med tynne håndledd eller andre feminine trekk. Kanskje grunn til litt refleksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen menn foretrekker store pupper fremfor små. Som "Optimist" korrekt påpeker, er det ikke puppestørrelsen som avgjør hvordan kvinner generelt sett er som person. Det var vel heller ikke meningen med "Anonym" sitt innlegg. "Anonym" presiserer vel heller at han tenner på damer med pupper minst i størrelse C-cup.

Jeg personlig legger faktisk ikke merke til en kvinnes brystparti i den innledende fasen. Det jeg blir tiltrukket av først er hennes øyne, og hennes blikk/øyekontakt, og deretter om hun har et vakkert smil (virker hyggelig mv.). Hvis kjemien stemmer og vi går over i fase to, vil naturlig nok hennes kropp inkl. puppene bli vurdert som en del av "totalpakken" hun tilbyr.

Personlig vil jeg foretrekke pupper i C-cup size på lang sikt. Det er jo slik at menn over tid må tenne på dama hvis man skal fungere i et parforhold. Noen menn, meg inkludert, tenner på store pupper (Ikke type kunstige "meloner", men "naturlige" i format C.)

Utfordringen for menn, og sikkert for kvinner også, er vel å opprettholde et spennede sex-liv med samme partner over mange år uten å gå lei av dama. Hvis dama har store pupper som gjør at hun tenner meg seksuelt, så er sannsynligheten for å få et kjedelig sex-liv med henne mye lavere enn med en dame som bare kan by på pupper i størrelse A-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dama har store pupper som gjør at hun tenner meg seksuelt' date=' så er sannsynligheten for å få et kjedelig sex-liv med henne mye lavere enn med en dame som bare kan by på pupper i størrelse A-cup.[/quote']

Er det bare pupper som avgjør hvordan sexen er? Hva med stillinger? Spontanitet?Morsomme steder å ha sex på? Hyppighet?Ville du heller hatt en dame med c-cup hvor dere hadde bare misjonærstillingen en gang i måneden enn en jente med a-cup hvor dere hadde variert sex ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slik at menn over tid må tenne på dama hvis man skal fungere i et parforhold.

Stemmer vel for damer også det?

Hvis tiltrekning skal vare lenger enn den første forelskelsen, tror jeg det er viktig at man liker hverandres utseende/type.

Det hjelper ikke hvis fyren er ultrahyggelig på alle vis, hvis man ikke synes at han er "objektivt" tiltrekkende (slik at man ville finne ham tiltalende selv uten å kjenne ham).

Tror jeg. (Men jeg har heller aldri vært lenge sammen med en jeg ikke syntes var veldig sexy, så hva vet jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjest1

Er de like søte når du vet at de ser på deg som en billett ut av landet og nøden de lever i, og at bare du er snill så er du grei nok. De stiller ikke like store krav til kjærlighet som vi gjør her hjemme på bjerget, og en snill mann er god nok for dem. Hun regner også med at når hun gifter seg med en snill norsk mann og kommer til Norge, så kan hun også sende penger hjem til sin familie i Thailand. Og hun server og betjener mannen sin som en god kone, for det er hennes del av "avtalen".

Så enkelt er det. Selvfølgelig ingen regel uten unntak, men altså - i det store og det hele....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...