Gå til innhold

Den beste vitsen/gåten du kan


Fanta Exotic

Anbefalte innlegg

Kommunismehumor fra gamle Sovjet:

En dame kommer inn i en butikk.

- Har dere kjøtt?

- Nei, det har vi ikke.

- Hva med melk?

- Vi driver bare med kjøtt. Men det er en butikk uten melk på den andre siden av gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tom inviterte moren sin på middag. Under måltidet kunne ikke moren la være å legge merke til hvor kjekk og barsk Tom`s romkamerat Frode var. Hun hadde lenge hatt mistanke om et forhold mellom dem,og nå var hun enda mer nyskjerrig.

Tom leste mors tanker og sa :" Jeg vet at du lurer,men jeg forsikrer deg om at Frode og jeg bare er romkamerater." En uke senere sa Frode til Tom : "Har du sett den nydelige suppeøsa i sølv ? den har vært borte helt siden moren din var her på middag. Du tror vel ikke at hun kan ha tatt den?" Tom trodde ikke det ,men sendte henne en mail for sikkerhets skyld : "Kjære mor,jeg sier ikke at du "tok " eller "ikke tok " suppe-øsa,men faktum er at den har vært borte helt siden du var her på middag . Kjærlig hilsen Tom.

Noen dager senere fikk han svar tilbake: " kjære Tom, jeg sier ikke at du "ligger" eller "ikke ligger " med Frode, men faktum er at om han hadde sovet i sin egen seng, ville han ha funnet suppeøsa for lengst . Kjærlig hilsen mor"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikk viser at de med flest fødselsdager lever lengst.

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

to svensker:

''jag er intelligent''

''inte jag heller!''

to snøhauger var gode venner helt til den ene ble skuffa over den andre

Uten om det, så har http://www.prinsipp-vitser.net noen ganske så grove vitser/rasistiske. Opp til hver enkelt om de synes de er gøy. Selv synes jeg de er litt på kanten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...