Gå til innhold

Den beste vitsen/gåten du kan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her om dagen ble det tid for å fortelle noen morsomme vitser, men jeg satt der og kunne ikke komme på en eneste en! :sjenert:

Så i denne tråden skal man fortelle de morsomste vitsene/gåtene man kan så vi kan hjelpe hverandre å bli festens midtpunkt i senere tid. :skya:

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Hvor pleier kua og sauen å treffes?

De møøøøøøtes i bææærum!

Meget tørr, men også meget gøy.

• Liker 1
Skrevet

Hva er forskjellen på en elefant?

- Den kan hverken sykle

• Liker 2
Gjest Naenia
Skrevet

Hva er idealvekten på svigermor?

- To kilo med urne.

:sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Sølve hadde giftet seg på nytt, og akkurat flyttet inn med sin nye kone i et tilårskomment hus på Bølevegen. Etter et par uker, oppdaget kjerringa at det hadde begynt å lekke fra rørene bak dusjkabinettet, så hun spurte sin mann:

"Sølve! Det lekker fra rørene på badet. Kan ikke du fikse det?" "Hva i helvete?" svarte Sølve. "Hvem tror du jeg er? Plumbo-kongen, eller?"

Dagene gikk, uten at rørene ble fikset, og kjerringa kom hjem fra jobb. "Batteriet på bilen er flatt!" sa hun. "Kan du ikke fikse det,Sølve?" Ja, men i svarte" svarte han. "Hvem tror du jeg er? Martin Schancke eller?"

Ennå noen dager gikk, og taket begynte å lekke etter et fryktelig regnvær. Kona var fortvilet, og sa til Sølve: "Sølve, det lekker fra taket Kan du ikke fikse dette?" Sølve ble rimelig irritert, og svarte "Fikse taket? Hvem tror du jeg er? Byggmester Bob, kanskje?"

Etter er par uker kom Sølve hjem fra bingo'en i et kraftig regnvær, og han opdaget at taket var tett. Det lakk ikke lenger. Han kledde av seg og gjorde seg klar for en dusj. Da oppdaget han at rørene var blitt fikset! Plutselig får han øye på kona, som parkerer bilen i oppkjørselen. Han løper ned, kun iført et badehåndkle, og roper til kjerringa: "Har du fått fikset bilen også? Hva med rørene og taket? Hvordan har dette gått til?" Kona lukker bildøra og svarer ham: "Du vet, Sølve. Her om dagen traff jeg på en meget hyggelig nabo, Johannes." "Han hjalp meg med taket, dusjen og bilen, så nå er alt i den skjønneste orden!" "Du verden!" utbrøt Sølve. "Hva skulle han ha for den jobben?" "Han sa det var greit. Jeg kunne enten bake ham en kake eller ha sex med ham i 2 timer! "svarte hustruen. Sølve strålte, og svarte "Hva slags kake bakte du til ham, da?"

"Kake?" svarte kjerringa.

"Hvem faen trur du jeg er? Ingrid Espelid, eller?" 

• Liker 23
Skrevet

Hva er verdens sterkeste dyr?

Sneglen, den bærer sitt eget hus...

Hva sikter på hælen, men råker nesa?

Prompen

Gjest made4u
Skrevet

Hver fredag kveld, etter at Ole hadde lagt seg, hørte han en hel masse rare lyder fra foreldrenes rom. En kveld han ikke klarte å styre nysgjerrigheten snek han seg derfor ut fra sitt soverom og lukket forsiktig opp døren til foreldrenes rom.

Hva så han ikke så? Jo, splitternaken satt moren over faren og gynget opp og ned mens de laget rare lyder og sengen knirket. Da foreldrene ble observang på at Ole så det hele ble de pinlig berørt, men Ole var jo så liten at han ikke skjønte hva som foregikk, spurte derfor moren rett ut om hun var slem med faren?

Nei da, sa moren, før hun spurte om Ole ikke hadde lagt merke til at faren hadde lagt på seg litt i det siste? Hun forklarte så at hun hadde satt seg over han og gynget i forsøk på å presse litt luft ut av faren, så magen ikke skulle være så stor...

Åhh Ja, svarte Ole. Før han etter en stund la til: "Men mamma, jeg tror ikke det hjelper altså, for hver dag når du har reist på jobben kommer hun som bor i huset ved siden av oss og blåser han opp igjen!"

Skrevet (endret)

*klipp og lim*

Uri Geller is dead. He rubbed the back of his neck and his head fell off.

(Ingen skjønte denne da jeg postet den på Facebook her forleden, heller.)

Endret av Meaty
  • Liker 5
Gjest Purple Haze
Skrevet

Da lille rødhette var ute i skogen på vei til bestemor,så hun denstore stygge ulven bak en busk." Hah! jeg ser deg store stygge ulv!" "faen ta" sa ulven.Hun gikk videre og fikk se ulven bak en stein."Hah! ser deg ulven!"Faen og!" sa ulven.Hun forsatte videre og så ulven bak en grein."Hah!jeg ser deg ulven!" Ulven svarer: Nemmen gi faen da!!! Jeg prøver å drite!!!

• Liker 13
Gjest Purple Haze
Skrevet

To damer sto i dusjen.Den ene hadde runde fine bryster,mens den andre hadde lange henge bryster (skandiaskvettlapper)

Hun med hengebrystene ville unnskylde seg overfor den andre og sa,De er blitt sånn fordi min mann liker å kose med dem........

Det gjør mannen min også sa den andre....men vi ligger i samme rom..:P

• Liker 3
Gjest Purple Haze
Skrevet

Tre kvinnfolk fra Toten var ute å rusle,da de fikk se en avkappet manndom i grøfta .Den ene kjente litt på'n å sa "Det er itte hass Ola i vaffal". Den andre lukte litt på'n å saa "Det er itte hass Tore hæll".Da tok den tredje å putten i munnen å smaka litt på'n å sa "Dænna er itte fra Toten i det heile tatt dænna!!"

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor er det ikke liv på Mars? Fordi de fikk Marsvininfluensa!

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Hvordan lager en ett blåbær?

En kveler en ert...

• Liker 5
Skrevet (endret)

Da Gud hadde skapt verden sto han foran Adam og Eva, han sa: "Jeg har to gaver igjen til dere, den ene er å kunne tisse stående og den andre er"... Adam ropte "den vil jeg ha, den vil jeg ha!!" Han fikk gaven og løp rundt og ropte og skrek glad og tisset i vilden sky i sanden og havet. Eva og Gud sto å så på opptrinnet, så spurte Eva, "Hva er den andre gaven?" Gud svarte: "Hjernen Eva, hjernen"

Edit: skrivefeil.

Endret av Vinnie
  • Liker 14
Skrevet

Jeg kan faktisk en dag:

Hvorfor har ikke svenskene sett Shrek?

- Fordi de går når det er grønn mann

• Liker 2
Gjest Elfrida
Skrevet

En kvinne gikk i skogen da hun plutselig snublet over noe, som ved nærmere ettersyn viste seg å være en oljelampe. Og når hun gned på den, så kom det naturligvis frem en ånd.

Får jeg tre ønsker nå, spurte hun. Nei, svarte ånden. På grunn av de dårlige tidene og devaluering og global konkurranse og sånt får man kun ETT ønske nå for tiden. Nå, hva skal det være?

I så fall vil jeg ha fred i Midtøsten, sa kvinnen og trakk frem et kart. Ser du dette kartet? Jeg vil at disse landene skal slutte å sloss med hverandre.

Ånden kastet ett blikk på kartet og utbrøt: Men herregud! De landene der har jo kriget i tusener av år! Tror ikke at det går an å gjøre noe med det. Jeg er dyktig, men ikke SÅ dyktig. Ønsk noe annet.

Kvinnen tenkte en stund, og sa så:

Jeg har aldri lykkes å treffe Den Rette. En omtenksom og elskverdig

mann, som er hensynsfull, kan lage mat, tar halvparten av husarbeidet og som er en god elsker og ikke ser på sport hele tiden. Kort sagt, en ideell livsledsager.

Ånden var stille en stund, sukket og sa: Få se på det jævla kartet igjen...

• Liker 12
Gjest NozMonster
Skrevet

to melkekartonger sto på en hylle, så faller den ene ned.

da roper den andre ned til den som falt;

Er du heeeeel meeeelk!?!?

(..også har jeg funnet på litt til)

og da svarer den som falt;

Neeeej, jeg ble litt skummet!

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

denne er den beste da!!! ;

To tomater skulle over en vei, så ble

den ene NESTEN påkjørt!

da sier den andre; åååååh, nå ødela du vitsen!!!

• Liker 2
Skrevet

Kamelen og elefanten står i ørkenen. Elefanten ser på kamelen og sier: "Hvorfor har du puppene på ryggen?" Kamelen ser surt tilbake på elefanten og svarer: "Og det spør du om som har pikken midt i trynet!".

• Liker 5
Skrevet

Vits for single kvinner:

Likheten mellom snø og sex...?

Man vet aldri når man får det, eller hvor mange centimetre man får...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...