Sequax Skrevet 6. januar 2012 #301 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei, Raven! Gratulerer med baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #302 Del Skrevet 6. januar 2012 Hei, Raven! Gratulerer med baby! Hei! Tusen takk for det. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2012 #303 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Den saken er så grusom! Jeg får vondt langt inni sjela, kan bare tenke meg hvordan det er for folk med barn... Høres ut som om dere har det så fint, atte Endret 6. januar 2012 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. januar 2012 #304 Del Skrevet 6. januar 2012 Har virkelig hatt vondt i hjertet i dag. Leste om den lille jenta på ett år, som ble druknet av mammaen sin, og ble sittende å se på Hordelingen, og tenke på alle de små babyene der ute, som blir mishandlet av dem som skal passe på dem. Mammaer og pappaer skal jo være dem som passer på dem, og trøste om noe er feil. Og mammaene og pappaene er de beste babyene vet om, det er ingen som er bedre. Og det eneste de får fra solen deres verden snurrer rundt, er vondt. Hvordan føles det for en sulten og våt liten baby, som prøver så hardt å si fra at den trenger mat og tørr bleie, og istedet for kos, trøst, mat og tørr bleie, blir slått? Alt den lengter etter, er mamma...og når mamma endelig kommer, slår hun. Hva har den lille babyen å trøste seg med da? Helt alene i verden, overgitt til noen som ikke vil dem det beste. Helt alene, uten gode mamma-klemmer og pappa-koser til å trøste seg med. Ingen som kommer når de gråter og har det vondt. Ingen som holder rundt dem, og passer godt på dem, og synes de er den fineste skatten som finnes. Synes selvsagt synd i alle barn som lider under mishandling, men tror nok babyer rører litt ekstra ved mammahjertet, siden jeg jo sitter og ser på min vesle knott, og kjenner på hvor verdifull hun er for meg, og hvor viktig det er for meg at hun føler seg elsket og trygg. Jeg ser jo bare hvordan lille Hordeling lyser opp når hun får komme til meg, uansett hvor sulten hun er, eller hvor lyst hun har på ny bleie. Hun gir klar beskjed til pappaen når det er noe hun trenger, men med én gang han gir henne til meg, og hun ser hvem hun er hos, lyser hun opp som ei sol, skravler litt, og smiler, før hun gir uttrykk for at det er noe hun trenger. Det er akkurat som om hun glemmer at hun er sulten eller våt, eller har vondt i magen, idet hun ser meg. Mamma er utvilsomt det beste i verden, og ingenting er bedre enn å få mat og mamma-kos. Etterhvert som hun blir større, vil jo pappaen selvsagt bli like viktig, men enn så lenge nyter jeg den totale hengivenheten og gleden hun viser når jeg kommer innenfor synsvinkelen...mens hjertet mitt blør for de små som ikke får den samme hengivenheten tilbake fra sine mammaer... Etter jeg ble mamma selv orker jeg ikke å lese om slike saker en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 6. januar 2012 #305 Del Skrevet 6. januar 2012 Gratulerer så mye med baby og evnen til å se føttene dine igjen, Raven. Burde nesten vært en egen Feat of Strength for å klemme noe så stort ut av noe så lite Om Froskeline (mot formodning, selvsagt) ikke skulle bli Little Miss Universe, så blir hun forhåpentligvis like morsom, tøff, ærlig og genial som mamma'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #306 Del Skrevet 6. januar 2012 Gratulerer så mye med baby og evnen til å se føttene dine igjen, Raven. Burde nesten vært en egen Feat of Strength for å klemme noe så stort ut av noe så lite Om Froskeline (mot formodning, selvsagt) ikke skulle bli Little Miss Universe, så blir hun forhåpentligvis like morsom, tøff, ærlig og genial som mamma'n sin. Tusen takk! Fikk jo en herlig premie for arbeidet, og det var absolutt verdt det, denne gangen også. Men ja, de føttene... Var nesten bekymret for at jeg hadde mistet dem for godt. Hadde jo ikke sett dem på aldri så lenge. Her i heimen er vi svært enige om at resultatet selvsagt er fantastisk nydelig. Men det viktigste er selvsagt at hun vokser opp til å bli like vakker innvendig, som det vi synes hun er utvendig. Dét er kvaliteter hun kommer lengre med, enn en Little Miss Universe-tittel. Selv om begge deler selvsagt ikke er noe minus. =P Men hun er uansett ubeskrivelig nydelig i våre øyne, og det er da sånn det skal være. =) Så blir ikke noen skogtur på meg denne gangen heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 9. januar 2012 #307 Del Skrevet 9. januar 2012 Hvordan går det med mosterungen min? Savner hun meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #308 Del Skrevet 14. januar 2012 @ Søs; det går veldig bra med henne. Vet ikke om hun savner deg, hun har ikke sagt noe. Men det er jo mulig. Isåfall tar hun det veldig greit. Hun høres nesten ut som en murloc i blant, noe som på den ene siden er litt forstyrrende, med tanke på mine tidligere erfaringer med arten. På den annen side gir det jo et visst håp for hennes fremtid som WOWer. Har forresten bestemt meg for å gå til anskaffelse av horde-hettejakke til meg selv, når jeg skal kjøpe bodyene til murlocen. Muligens ring, også. Er muligens i overkant lojal. Her skal det symboliseres over en lav sko, hvilken side jeg er på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. januar 2012 #309 Del Skrevet 17. januar 2012 http://www.thinkgeek.com/geek-kids/newborn-infant/ <.< >.> What? Det MÅTTE linkes. Mye morro der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #310 Del Skrevet 17. januar 2012 http://www.thinkgeek.com/geek-kids/newborn-infant/ <.< >.> What? Det MÅTTE linkes. Mye morro der. MÅÅÅÅ ha "Dark Side"-smekke, og Baby Cthulhu t-skjorte. Og litt annet forskjellig snadder. Selvlysende øyenstikker, much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #311 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Har fått dilla på denne, den er ufattelig søt. http://www.youtube.com/watch?v=Vwmm30ZNOV0 Den har også vist seg å ha kraftig beroligende effekt på lille Murloc; uansett hvor urolig hun har vært, har hun sovnet før denne har vært ferdigspilt (bank i bordet). Endret 19. januar 2012 av Raven Emerald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antheia Skrevet 9. februar 2012 #312 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvordan gikk den første turen til Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #313 Del Skrevet 9. februar 2012 Det gikk veldig bra. Lille-snupp ville helst ikke sove på båten, om hun ikke fikk ligge oppå meg. Antar hjerteslagene var beroligende. Men da vi først var i Norge, hadde hun ikke problemer med å sove. Annet enn da nevøene til eksen kom på besøk. Den eldste har tydeligvis ikke hørt om innestemme, så han holdt henne våken. Og da de dro, var hun så overtrøtt at hun ikke sovnet før mange timer etterpå. Men da sov hun godt, altså..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. mars 2012 #314 Del Skrevet 16. mars 2012 Du er elendig til å oppdatere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #315 Del Skrevet 16. mars 2012 Gidder ikke oppdatere når ingen besøker meg, såvidt jeg har fått med meg. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. mars 2012 #316 Del Skrevet 17. mars 2012 *besøker* *tramper rundt i dagboka med skitne sko* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. mars 2012 #317 Del Skrevet 17. mars 2012 *snoker rundt i skap og skuffer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #318 Del Skrevet 17. mars 2012 *finner frem kaffe og kaker* Gjett hva! Murlocen har fått Horde-bodyen sin, og jeg har fått Horde hettejakke, Death Knight t-skjorter, og Undercity-kopp! YAY! Vi fikk dem i dag. Så skal poste bilde i kopps-tråden, så snart vi får tatt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 17. mars 2012 #319 Del Skrevet 17. mars 2012 Hahaha, fantastisk. Si fra når du poster, for jeg er sjelden innom der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #320 Del Skrevet 17. mars 2012 Det skal jeg. For å ta noe helt annet, så er Murlocen nå over 6 kg, og 64 cm stor. Og gliiiiser masse. Bleieskift er noe av det absolutt morsomste hun gjør, hun spreller som en gal, mens hun ler. Det er kun slått av å bade. Så Murloc er absolutt et passende navn. =P Å bade henne, betyr at man får vasket badet i samme slengen, siden vannet skal sprelles ut over hele gulvet. Hun liker å se film, Resident Evil: Apocalypse falt veldig i smak. Ellers sover hun godt om natta, og helst ikke om dagen. Hun spiser maaasse, og gulper enda mer. Vi var forresten på sykehuset på torsdag, fordi hun har gått så lite opp i vekt de siste ukene, til tross for at hun spiser masse. Men ifølge legen er det ingen ting å bekymre seg over, iallefall ikke foreløbig. Hun ligger fortsatt over snitt på både vekt og lengde, og det kan se ut som om hun har vokst i lengden fremfor vekt i det siste, så hun iallefall utnytter maten. Det er så kos med liten skravle-baby, som gliser og prater, og hviner og ler fra hun åpner øynene, til hun blir sulten. =P Minste-snuppa mi. Lol, mellom-snuppa hadde sendt meg morsdags-kort, med egen-produsert dikt: Mor er god og ikke søt. Du er glad i dag. Du er best og lukter ikke pest. Og så hadde hun denne: Mamma Alltid glad Mest unger i magen Men roter ikke Alltid snill De er snåle, disse ungene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå