Gå til innhold

Usikkerhet


Steinar40

Anbefalte innlegg

Men pengene blir borte lell gitt :ler:

Det er forskjell på å overføre penger til en kvinnes konto så hun kan betale husleie si, og f.eks å spandere penger på en felles ferie for paret. Det ene vitner mest om et hore/kunde-forhold, og det andre er mer et kjærlighetssforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, problemet i dette tilfellet har hovedsaklig vært hennes usikkerhet.

Akkurat, ja.... Hun virker rimelig sikker i sin sak, mener vel de fleste her, hun vil ikke ha deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg kan med andre ord ha sex med en gift mann, så lenge jeg holder meg til kun han? Det er først når det blir fler enn dene ene at det blir umoralsk? Hvor mange kan jeg kysse?

Ja, det var litt av en tolkning i hvertfall :ler:

Det finnes ingenting moralsk i det i seg.

Men når begge har som mål at man skal bli i sammen, så kan det forsvares HVIS det viser seg at begge er virkelig seriøse.

Problemet er bare det at man ikke kan bestemme over noen annen enn seg selv.

Og dermed er det ikke sikkert at målet oppnås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men pengene blir borte lell gitt :ler:

Her vil jeg gjerne at du gir konkrete eksempler på hvorfor og hvordan pengene blir borte, som du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å overføre penger til en kvinnes konto så hun kan betale husleie si, og f.eks å spandere penger på en felles ferie for paret. Det ene vitner mest om et hore/kunde-forhold, og det andre er mer et kjærlighetssforhold.

Tja, disse forskjellene kan nok fort ende opp som av ren akademisk interesse ;)

Sannheten er at kvinnfolk er dyre i drift, samme åssen du snur og vender på det :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det var litt av en tolkning i hvertfall :ler:

Det finnes ingenting moralsk i det i seg.

Men når begge har som mål at man skal bli i sammen, så kan det forsvares HVIS det viser seg at begge er virkelig seriøse.

Problemet er bare det at man ikke kan bestemme over noen annen enn seg selv.

Og dermed er det ikke sikkert at målet oppnås.

Det man gjør når man faller for noen som er gift, er at man FØRST lar dem velge BORT ektemaken, SÅ lar man dem ha en rebound periode, SÅ dater man for å se om man kan bli par. Det er ikke vanskeligere enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KateW skrev 30 april 2011 - 12:59:

Forøvrig handler ikke medmennesklige relasjoner om tid og resurser, for de fleste av oss, det handler om følelser. Empati og forståelse.

Muligens sett ifra et kvinnelig ståsted.

Men ikke når man er en mann. Da dreier det seg først og fremst om tid og ikke minst ressurser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne at du gir konkrete eksempler på hvorfor og hvordan pengene blir borte, som du skriver.

Boliglån, billån, hyttelån, båtlån, faste utgifter, ferieturer, klær, dilldall, kosmetikk ... get the picture? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boliglån, billån, hyttelån, båtlån, faste utgifter, ferieturer, klær, dilldall, kosmetikk ... get the picture? ;)

OG dette er betaling for sex, hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KateW skrev 30 april 2011 - 12:59:

Forøvrig handler ikke medmennesklige relasjoner om tid og resurser, for de fleste av oss, det handler om følelser. Empati og forståelse.

Muligens sett ifra et kvinnelig ståsted.

Men ikke når man er en mann. Da dreier det seg først og fremst om tid og ikke minst ressurser.

Ja, og tror du da virkelig man gidder å legge ned en masse tid og ressurser på noen som man ikke føler veldig sterkt for???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det man gjør når man faller for noen som er gift, er at man FØRST lar dem velge BORT ektemaken, SÅ lar man dem ha en rebound periode, SÅ dater man for å se om man kan bli par. Det er ikke vanskeligere enn det...

Da kan fisken forsvinne i mellomtiden. Det er det vanskelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Sannheten er at kvinnfolk er dyre i drift, samme åssen du snur og vender på det :smoke:

I motsetning til deg, har jeg vært gift og har fått mange barn. Jeg har alltid arbeidet og har ikke kostet min mann en rød øre. Han betalte husleie og strøm, jeg stod for resten. Men jeg er kanskje det ENE unntaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan fisken forsvinne i mellomtiden. Det er det vanskelige.

Og hva skal du med en fisk om den ikke vil ha deg? Det er jo derfor man ikke hopper inni noe hvor det er flere enn en annen involvert.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OG dette er betaling for sex, hvordan?

Forutsatt at paret har sex, så er dette økonomiske utgifter i parforholdet som en mann er forventet å dekke store deler av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva skal du med en fisk om den ikke vil ha deg? Det er jo derfor man ikke hopper inni noe hvor det er flere enn en annen involvert.

Men det kan man aldri vite på forhånd. Det vet man først etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forutsatt at paret har sex, så er dette økonomiske utgifter i parforholdet som en mann er forventet å dekke store deler av.

I motsetning til deg, har jeg vært i fungerende parforhold. Jeg har alltid arbeidet og har ikke kostet min mann en rød øre. Jeg har endog forsørget partner i perioder... Men jeg er kanskje det ENE unntaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til deg, har jeg vært gift og har fått mange barn. Jeg har alltid arbeidet og har ikke kostet min mann en rød øre. Han betalte husleie og strøm, jeg stod for resten. Men jeg er kanskje det ENE unntaket?

Kunne du valgt noe annet så hadde du helt garantert gjort det ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...