Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #401 Del Skrevet 30. april 2011 Hva i alle dager mener du nå? Du har i høyeste grad gitt noe verdiløst verdi ved å kaste bort sju år av livet ditt. Et forhold som ikke ble noe, fordi jeg ikke har sex med gifte folk, har dog en verdi i form av erfaring. Jeg er veldig resultatorientert. Som betyr at hvis det ikke blir et godt resultat i praksis ut av det arbeidet jeg har gjort, så ser jeg på det som bortkastet tid. Sånn er nå engang jeg, men jeg vet at mange ikke er sånn. De ser på det å produsere egenvarme som interessant i seg selv. Noe jeg da altså ikke gjør. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #402 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) SÅ du tror ungene syns det var greit å flytte fra far, fordi du pulte mor? Hun har alltid vært ekstremt flink til å helgardere for seg selv. Dette er helt åpenbart et klart og tydelig tegn på usikkerhet. Som igjen betyr at barna ikke vet noe om hva som egentlig har foregått i bakgrunnen. Og det vet da ei heller mannen noe om. De eneste som vet noe som helst er mora hennes og samboer. Endret 30. april 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #403 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er veldig resultatorientert. Som betyr at hvis det ikke blir et godt resultat i praksis ut av det arbeidet jeg har gjort, så ser jeg på det som bortkastet tid. Sånn er nå engang jeg, men jeg vet at mange ikke er sånn. De ser på det å produsere egenvarme som interessant i seg selv. Noe jeg da altså ikke gjør. Folk er forskjellige. Du setter min historie og din opp mot hverandre, og sier at du ikke verdsetter noe som ikke blir noe i praksis. Det har ingenting med hva jeg skrev og gjøre, og jeg ber deg forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #404 Del Skrevet 30. april 2011 Hun har alltid vært ekstremt flink til å helgardere for seg selv. Dette er helt åpenbart et klart og tydelig tegn på usikkerhet. Som igjen betyr at barna ikke vet noe om hva som egentlig har foregått i bakgrunnen. Og det vet da ei heller mannen noe om. De eneste som vet noe som helst er mora hennes og samboer. Så du syns det er greit å bedrive hor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2011 #405 Del Skrevet 30. april 2011 Så du syns det er greit å bedrive hor? Har du ikke lært ennå, Kate, at å få et direkte svar fra Steinar på et direkte spørsmål, er som å lete etter vann i en ørken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #406 Del Skrevet 30. april 2011 Du setter min historie og din opp mot hverandre, og sier at du ikke verdsetter noe som ikke blir noe i praksis. Det har ingenting med hva jeg skrev og gjøre, og jeg ber deg forklare. Du mener at en mann som det ikke ble til noe som helst fornuftig med i praksis, at han allikevel er/var den rette. Jeg mener det helt motsatte. Blir det ikke til et positivt resultat (for meg) i praksis, så har det bare vært bortkastet tid og krefter (verdiløst). Jeg er som sagt resultatorientert, og mitt verdisyn er basert på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #407 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Så du syns det er greit å bedrive hor? Nei. Og meningen min var derfor at det ikke skulle fortsette. Noe det forsåvidt heller ikke har gjort, men det som har blitt var absolutt ikke målet. Endret 30. april 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #408 Del Skrevet 30. april 2011 Du mener at en mann som det ikke ble til noe som helst fornuftig med i praksis, at han allikevel er/var den rette. Jeg mener det helt motsatte. Blir det ikke til et positivt resultat (for meg) i praksis, så har det bare vært bortkastet tid og krefter (verdiløst). Jeg er som sagt resultatorientert, og mitt verdisyn er basert på dette. Allikevel hadde du sex med en gift kvinne? Du har kastet bort sju år av livet ditt på en kvinne som ikke vil ha deg? Jeg gjorde opp situasjonen der og da. Hvem av oss har da best virkelighetsforståelse? At jeg omtaler ham som den rette, har jeg forklart. At det var situasjonsbetinget. Jeg omtaler ham ikke som det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #409 Del Skrevet 30. april 2011 Nei. Og meningen min var derfor at det ikke skulle fortsette. Noe det forsåvidt heller ikke har gjort, men det som har blitt var absolutt ikke målet. Du har drevet hor i sju år og attpåtil betalt henne for sex, hva med det er det du mener er at ikke er å fortsette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #410 Del Skrevet 30. april 2011 Allikevel hadde du sex med en gift kvinne? Du har kastet bort sju år av livet ditt på en kvinne som ikke vil ha deg? Jeg gjorde opp situasjonen der og da. Hvem av oss har da best virkelighetsforståelse? At jeg omtaler ham som den rette, har jeg forklart. At det var situasjonsbetinget. Jeg omtaler ham ikke som det nå. Det nytter ikke å gråte over spilt melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2011 #411 Del Skrevet 30. april 2011 Du mener at en mann som det ikke ble til noe som helst fornuftig med i praksis, at han allikevel er/var den rette. Jeg mener det helt motsatte. Blir det ikke til et positivt resultat (for meg) i praksis, så har det bare vært bortkastet tid og krefter (verdiløst). Jeg er som sagt resultatorientert, og mitt verdisyn er basert på dette. Har du dette synet når det gjelder alt annet også, Steinar? Hvis du oppdager noe du får lyst til å ha, men som tilhører en annen, arbeider du da i det stille med undergravning til du oppnår ditt mål, uansett hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #412 Del Skrevet 30. april 2011 Du har drevet hor i sju år og attpåtil betalt henne for sex, hva med det er det du mener er at ikke er å fortsette? Etter at hun tok ut separasjon har jeg knapt sett henne. Da ble hun bare helt håpløs. Og jeg har ikke betalt noe mer for sex enn en hvilken som helst annen mann i et parforhold må gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #413 Del Skrevet 30. april 2011 Har du dette synet når det gjelder alt annet også, Steinar? Hvis du oppdager noe du får lyst til å ha, men som tilhører en annen, arbeider du da i det stille med undergravning til du oppnår ditt mål, uansett hvor lang tid det tar? Nei, dette var ett unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #414 Del Skrevet 30. april 2011 Det nytter ikke å gråte over spilt melk. Jaha, og hvem av oss gjør det, mener du? Jeg har kommet videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #415 Del Skrevet 30. april 2011 Etter at hun tok ut separasjon har jeg knapt sett henne. Da ble hun bare helt håpløs. Og jeg har ikke betalt noe mer for sex enn en hvilken som helst annen mann i et parforhold må gjøre. Du er IKKE i et parforhold, skjønner du. Hun er, men ikke med deg. Dere puler, du betaler, hun går hjem til mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #416 Del Skrevet 30. april 2011 Jaha, og hvem av oss gjør det, mener du? Jeg har kommet videre. Så bra for deg. Men ting tar alltid en viss tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #417 Del Skrevet 30. april 2011 Så bra for deg. Men ting tar alltid en viss tid. Så du tror ikke at det at jeg IKKE pulte en gift mann, selv om han for meg hadde minst like stor betydning som hun du har pult, gjør at jeg kom meg videre fortere? Og også at jeg har etikk og moral og et menneskesyn som du bare kan drømme om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #418 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Du er IKKE i et parforhold, skjønner du. Hun er, men ikke med deg. Dere puler, du betaler, hun går hjem til mannen sin. Jaja, se det åssen du vil. Det eneste som betyr noe for meg nå er fremtiden. Og det er det forsåvidt alltid. Se det andre av mine visdomsord under her. Endret 30. april 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. april 2011 #419 Del Skrevet 30. april 2011 Aha, så ansvarsfraskrivelse er grunn nok til å bedrive hor? Skylde på skjebnen. Du er altså ett av disse ryggeløse individene uten fri vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 Forfatter #420 Del Skrevet 30. april 2011 Så du tror ikke at det at jeg IKKE pulte en gift mann, selv om han for meg hadde minst like stor betydning som hun du har pult, gjør at jeg kom meg videre fortere? Og også at jeg har etikk og moral og et menneskesyn som du bare kan drømme om? Selvfølgelig. Jo mer tid og ressurser man legger i noe, desto verre blir det å avbryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå