Gå til innhold

Calieente og Drømmemannen tar det store steget i 2005!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja nå er det gjort. Lørdag 1.november 2003 fridde min kjære til meg, etter 1 år som kjærester. Sjokket var stort, men ikke uønsket :wink:

Har iallefall kommet fram til en ca. dato som vil være en gang i midten av juli 2005. Grunnen til at det er så langt fram er fordi vi ikke har tid før. Skulle gjerne ha gjort dette neste sommer, men da er vi i Oslo, og flytter ikke hjem til Tromsø igjen før 5 måneder senere. Så vi tar det når vi er kommet hjem til Tromsø igjen i slutten av 2004. Og sommerbrud vil jeg være, så da blir det sånn :D Må jo også prøve å spare litt penger og sånt. Skal jo ta opp huslån og diverse annet etterhvert, så alt må vel klaffe. Sånn er det å etablere seg :ler:

Har ikke fått gjort så mye ennå, vet ikke engang når jeg skal begynne. Og hvor. Men fikk en PM av en koselig person her inne som ga meg en pekepinne, så vi får se. Trenger jo ikke å stresse så voldsomt mye nå i starten. Takknemlig for det, jeg. Hater å stresse. Jeg er den store pirkeren over alle pirkere.... *sukk*. Det vi har gjort er å bestemme oss for hvilket sted vi vil gifte oss, dvs Tromsø, nesten ferdig å bestemme dato, pratet med pappa om at han skal "gi meg bort", og at han skal stå for all drikken til festen. Så det er ennå laaangt igjen :D

Men jeg gleder meg likevel til alt som skal skje. Og oppi alt dette her skal vi i tillegg prøve å lage en baby. Så det skjer nok mye i tiden framover ja. Kan ikke si så mye annet enn at livet mitt er perfekt.................. :hjertesmil::hjertesmil::hjerter::hjertesmil::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

Herlig å være forlovet ikke sant?

Vi gifter oss 16.juli 2005. Fortsatt lenge til, men trenger tid til å spare penger +++

Men smugtittet litt på kjoler og sånt innimellom da.. :blunke:

Skal følge med i boka di jeg, hvis jeg får lov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulerer med frieriet, og "snart" bryllup. :kghjerte: :blomst_opp:

Morsomt at du fikk laget deg dagbok så fort, ikke verst det :D

Skal virkelig bli morsomt å følge deg gjennom tiden som kommer. Iallefall når det er babylaging på gang :P:hoppe:

Pappaen min skal forøvrig også betale all drikke. Og jepp, vi er i gang med babylaging til våren :hoppe::Nikke::Nikke::sjarmor::P :D :):tommel::tommel::briller::lol:

Gleder meg til å følge deg Caliente.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for hilsen, Aricept :D Du må bare stikke innom. Jeg trenger all den støtte jeg kan få i planleggingen. Hihi. Da ser det ut som at vi gifter oss stort sett i samme tiden. Blir moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Da skal jeg følge med! Kan jeg se hva du holder på med, så kanskje jeg får noen ideer til hva jeg selv må gjøre... :P

:Nikke: Juli 2005 er en fin tid å gifte seg på :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så moro, bente4 at dere og skal lage baby :D Vi blir jo fulle av arbeidsoppgaver tilslutt :ler:

Ja kom innom og hils på avogtil, så skal vel jeg tyne dere for gode ideer også i ny og ne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro, bente4 at dere og skal lage baby :D Vi blir jo fulle av arbeidsoppgaver tilslutt :ler:

Her går det unna vettu :D

Ja kom innom og hils på avogtil, så skal vel jeg tyne dere for gode ideer også i ny og ne :wink:

:hjerte: -lig velkommen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dato er satt! Det ble 16.juli 2005 her og :lol:

Men da er iallefall det overstått. Og godt er det.

Forlover har jeg funnet meg, det samme har min kjære. Så nå tenker vi på hvilken kirke vi skal bruke. Har en ganske sterk kandidat, så jeg skal forske litt mer der.

Gikk over alle personene som man kunne tenke seg å be, og det ble alt i alt 130 personer ca :o Og der inni er det mange medlemmer av slekta, som man bare ikke kan slette av lista........ Så dette kan bli et stort bryllup ja..... Hehe. Lagde lista fordi vi skal begynne å legge av penger. Sette opp et budsjett og ha litt oversikt. Heldigvis har samboeren min stålkontroll når det gjelder penger... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, med både forlovelse og fastsatt dato!!

Herfra løper tiden så fort at du vil bli skremt.....

Men du har god tid ennå, husk å nyte hvert eneste sekund og hver eneste avgjørelse!!

Klem Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det er jammen godt at det ennå er et stykke fram. Synes lista over gjøremål er uendelig lang :roll:

16.juli 2005 er datoen ja. Passet så godt til alt. Ishavskatedralen er kirka, og Tromsø er byen, selv om jeg ikke har booket noe enda. Det var visst litt for tidlig ennå :lol:

En kompis av meg har utnevnt seg selv som barkeeper, og det er jo for såvidt ganske greit det. Hadde faktisk ikke tenkt tanken selv da han nevnte det. Må jo innrømme at det er en ganske god plan. Hehe.

Tok kontakt med en av butikkene i byen der oppe som driver med brudekjoler, og de la ut om mange merker som de bruker, slik at jeg kunne gå inn på nett selv og se på kjolene. Var jo lettvindt slik, og gjett om jeg fant mye fint!!!! HÅHÅHÅ!!! :sjarmor:

http://www.sinceritybridal.com/

Skal la tanken ligge der og godgjøre seg en stund, vil ikke stresse med kjole akkurat nå. Men ideer har jeg iallefall!

Falt enormt masse for denne kjolen: http://www.sinceritybridal.com/2003f/2989.htm

Var flere fine der, og 2004-kjolene kommer jo og etterhvert, og tilogmed 2005, så jeg trenger vel ikke stresse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja det blir nok en del mer mysing på kjolene :D

Men huff..... Jeg kom på noe i dag. Noe alvorlig. Min tilkommende svigerfar og kona hans drikker ikke, og kommer vel ikke til å gjøre det i bryllupet. Mens på min side finnes det ganske mange som liker å ta seg en fest. Og da mener jeg fest hvor de ender opp med å krype ut lokalet tilslutt..... Sukk! Og min kjære er redd for at det skal ta alt for mye av på den store dagen vår. Det ble plutselig jeg og redd for :roll: Jeg vet jo hvordan slektingene mine kan ta av når de finner fram flaska. De er ikke "bønder" for ingenting. Jeg vil heller ikke ha en fest hvor folk ender opp med å oppføre seg som dyr. Og med tanke på faren til min kjære... Jeg må jo nesten bare ta det opp når den tid kommer at noe uforsvarlig oppførsel godtas ikke. Ikke det, jeg er selv i fra samme plass som slektingene mine, og er vant med slike fester, og har sett mange være på dem. Men nå er jo flere enn bare min familie involvert. Og om jeg sier i fra så blir de fornærmet, og så har man det gående. Jeg vil jo at alle skal ha det bra... Her kommer noen til å ende opp som støtt, det vet jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har samme "alkoholproblem" som dere. Vi løser det med å ikke ha fri bar. Kun alkoholfritt gratis. Familien min er nemlig bittelitt gjerrig også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg har ramlet ut i nye tanker... :roll:

Vet ikke lenger om jeg vil ha et stort bryllup. Kanskje bare heller et lite et, med bare nærmeste familie, forlovere, o.l. Ikke bruke så mye penger på folk jeg aldri har noe å gjøre med likevel. Vet ikke. Har ikke så lyst å vente til sommeren 2005. Det er så lenge til.

Får se. Nå er det brainstorming her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig å lese om bryllupsplanene dine.

Vi velger samme alkoholløsning som Arwen, nemlig ikke fri bar. Vi serverer vin til middag, så kan folk få kjøpe mer drikke etterpå.

Høres flott ut med bryllup i Tromsø. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg jo ikke helt hva dere bestemmer dere for da, men Ishavskatedralen er jo bare perfekt da. Hvis det blir der!!

Noen ganger tenker jeg også at det er uendelig lenge til 2005. Har noen ganger bare lyst å dra ned til tinghuset, gifte oss og bli ferdig med det. Bare et lite selskap for familie og venner. For faktisk er det ikke selve bryllupet jeg vil ha, men jeg har lyst til å være gift med samboeren min.

Lykke til i allefall, uansett hva dere ender opp med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det høres egentlig ut som vi kommer til å framskyve bryllupet noen måneder. Dvs i februar 2005 i stedet for juli 2005. Dvs 15 måneder igjen :D

Blir vinterbryllup på meg nå. Så nå trenger jeg mange vinter-råd :blunke: Med tanke på vinteren i Tromsø i februar, så blir det nok a hole lot of vinter. Men det gjør ikke noe. Vi er ikke vikinger for ingenting :kul:

Så den nye datoen er vel kanskje 5.februar, om jeg ikke husker helt feil. Gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...