Gå til innhold

Hva vil han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jente 24 her. (Om gutt 26)

Har vert sammen med en gutt nå i nesten år før det tok slutt for 2 måneder siden pga. at tiden ikke strakk til, og at han ikke var sikker på hva han følte lenger + framtidsutsikter. Det skal nevnest at jeg har vert ganske irritabel og nedfor overfor ham noen måneder før det tok slutt fordi forholdet skrantet. Noe som kan vere en årsak. Da vi møttes OG tiden etter var jeg veldig sprudlende og glad. Og dette var mye av det han forelsket seg i da.

Etter det tok slutt, var vi venner allerede noen uker senere. Ingenting har sjedd, ikke sex eller noe, selv om vi er fysisk tiltrekt av hverandre enda. Men vi gjør ikke noe ut av det har vi bestemt. Så det ikke blir følelser i bildet. Vi har ikke hatt mye kontakt, siden jeg ikke har vert i toppform psykisk etter bruddet. Følelsene hos ham og meg er usikre enda.

Nå lørdag dro jeg på besøk til ham etter han hadde vert på ferie i 2 uker. Mye av tidspresset har forsvunnet hos begge, slik det også var da vi møttes. Jeg var i kjempehumør den dagen. Han var kjempegla for å se meg igjen, og ikke minst i det humøret jeg var i. Det føltest akkurat som første møtene vi hadde for et år siden. Vi koste oss sånn! Plutselig kysset han meg på munnen. Jeg så bare litt rart på ham og kvelden fortsatte. Det endte med sex, våknet dagen etter. Alt var som i starten. Vi koste, kysset, alt som før.. Før jeg dro ga han meg en go klem å sa det var hærlig å se meg igjen. Dette har ALDRI skjedd etter bruddet. Det har bare vert vennegreier, og han har vert ganske avvisende da.

Er det noe i luften her.., eller tolker jeg dette feil? (Jeg har ikke noe imot dette per dags dato.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antageligvis er det fortsatt følelser der, da følelser som regel ikke forsvinner før et halv år om trent. Det kan ta mye lengre tid enn det også, det kommer an på forholdet. Hadde jeg vært deg ville jeg gått til han å spurt, for det kan være veldig mye forskjellig. Men, generelt sett er det et tegn på at han vil fortsette forholdet. Allikevel bør du ikke anta noe før du vet hva han mente med det, for fasiten har ingen andre enn han.

Hilsen meg og min kjærste som har akkurat dette som yrke.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis er det fortsatt følelser der, da følelser som regel ikke forsvinner før et halv år om trent. Det kan ta mye lengre tid enn det også, det kommer an på forholdet. Hadde jeg vært deg ville jeg gått til han å spurt, for det kan være veldig mye forskjellig. Men, generelt sett er det et tegn på at han vil fortsette forholdet. Allikevel bør du ikke anta noe før du vet hva han mente med det, for fasiten har ingen andre enn han.

Hilsen meg og min kjærste som har akkurat dette som yrke.

Lykke til!

Takk for svar! Ja, det er nok følelser der kan det tenkes. Vennefølelser eller hva vet jeg ikke! Er forferdelig glad i denne gutten. Både han og jeg har behandlet hverandre ganske røft i slutten av forholdet pga alt dette med tidspress osv. Begge er vi sterke personligheter som tåler det meste, så vi holder fortsatt kontakten og er gode venner, så det dårlige som skjedde i forholdet er "oppklart", ferdig med det.

Antar ingenting ennå. Hadde jeg spurt tror jeg ikke han hadde svart ærlig, fordi fremtiden er så usikker for oss begge. Jeg ønsker ikke å spør..Hvilke andre måter kan jeg gå frem på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Ja, det er nok følelser der kan det tenkes. Vennefølelser eller hva vet jeg ikke! Er forferdelig glad i denne gutten. Både han og jeg har behandlet hverandre ganske røft i slutten av forholdet pga alt dette med tidspress osv. Begge er vi sterke personligheter som tåler det meste, så vi holder fortsatt kontakten og er gode venner, så det dårlige som skjedde i forholdet er "oppklart", ferdig med det.

Antar ingenting ennå. Hadde jeg spurt tror jeg ikke han hadde svart ærlig, fordi fremtiden er så usikker for oss begge. Jeg ønsker ikke å spør..Hvilke andre måter kan jeg gå frem på?

Vennefølelser var det nok ikke da dette var en seksuell hendelse, altså er følelsene lidenskapelige. Kanskje han egentlig bare ønsker å være venner, men ikke klarer å gi slipp på de lidenskapelige følelsene, men det kan ingen andre enn han vite. Kanskje dere trengte denne pausen for at et fortsettende forhold skal fungere, og at han ved hjelp av denne pausen har innsett at det er deg han vil ha. Det kan være lett å glemme dette i forhold når man ikke har den avstanden man trenger for å innse hva man virkelig føler.

Selv om han ikke hadde svart helt ærlig om du hadde konfrontert ham med det, burde du fortsatt gjøre det. Hvis han sier at det bare var for sex og vil fortsette å være venner, er det antageligvis det - ihvertfall det han vil det skal være. Om han ikke vet helt, betyr det nok at han fortsatt har følelser men vet ikke helt hva han vil med dette enda. Da kan dere diskutere om dere begge har lyst til å fortsette seksuelt uten å sette en merkelapp på det, og se det an ettersom tiden går, eller om dere bare skal sette en strek over hendelsen. Du kan finne ut mye om dere bare snakker med hverandre. Du vil ikke nødvendigvis få et fasitsvar, men du kan finne ut av hvordan dere skal ta det framover, og bare det sparer deg for masse grubling og awkward moments dere imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...