Gå til innhold

Vil/må/skal ha vekk beisen fra plattingen, men får det ikke til:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort forklart:

Jeg har dumma meg skikkelig ut..Jeg la platting, lot det går et år, la på olje. Lot det gå et år og la på beis..Treverket sugde ikke til seg beisen, og jeg malte vel fire strøk og ga ikke opp nei! Resultat: det ble ikke pent!

Så da var det å få det av igjen..Forsøkt med høytrykksspyler, enkelte steder preller det av, andre steder sitter det som lim....

Hva gjør jeg nå? Jeg drømte om å få vekk alt og legge ny beis, og en lysere farge enn det jeg har idag.

Tar i mot alle råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bruk høytrykkspyleren nært treverket! Da fliser det seg opp og blir helt forferdelig slik at du må pusse over. Og som nevnt over, terasserens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terrasserens ? men leser litt på nett at det kun vasker, terrassefornyer derimot fjerner...

hvor kjøper man sånt til en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terrasserens ? men leser litt på nett at det kun vasker, terrassefornyer derimot fjerner...

hvor kjøper man sånt til en rimelig penge?

Jotun terrasserens fjerner olje, men det finnes sterkere midler... men pass på å bruke hansker og vernebriller, det er lut i desse stoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikako

DENNE terrasefornyeren fra Nordsjø har jeg brukt, og med bra resultat :)

Man blander ut med vann, sprayer på, skrubber og spyler, og all beis forsvinner :jepp:

Fåes hos alle fargehandlere som selger Norsjø-produkter(f.eks. Kulør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...