Gå til innhold

Betatt av en mann på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Situasjonen er slik:

Jeg er 20år og har en sønn, og er samboer(ikke med barnefar), vi har holdt lag i rett over 2år.

Jeg er totalt imot utroskap og slikt. Jeg jobber i en barnehage, og det begynte en ny ped. leder der i vinter. Om jeg skal tippe alder er han cirka 32år. Mannen er så glad, og helt utrolig. Jeg kjenner at jeg er betatt av han, så utrolig rart!

Vi snakker en del sammen, men han snakker vel så mye med andre også, er ikke speiselt med meg, tror jeg. Er ikke helt sikker. Alt er så rart og vanskelig.

Jeg føler at jeg og samboer ikke er helt som vi var før. Men har ikke luftet det helt for han. Kan det være at jeg bare er forvirret?

Jeg skal også snart ned på avdelingen hans. Og jeg slutter om cirka 2 mnd. Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fikira

Selvfølgelig er ikke ting som før når dere har vært sammen i 2 år og har en unge.

Da er det jo ikke like spennende som en ny mann som gir deg sommerfugler i magen.

Men hva ønsker du mest, en ny flørt på jobb eller samboeren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig å bli betatt av andre og husker når jeg jobbet i et norsk konsern (jeg var 20 og ble betatt av en som var cirka på samme alder), vi brukte å sende papirfly til hverandre og ble lekne av å se hverandre og kommentere... En gang ble hele strømmen borte fordi jeg hadde gjemt meg for han bak et arkivskap og kom bort i en bryter. Men de andre ble jo vant til oss, jeg hadde samboer og visste at det bare var en flørt. Vi jobbet jo, men hvis en av oss begynte å flørte/tulle falt vi ut og glemte at vi var på jobb, må presiere at vi ikke fikk klager på jobben, så dumme var vi ikke.

Jeg klarer ikke forholde meg til jobb og forelskelse, dvs det kan oppstå men det er jo bare en forelskelse. Men en mann som jobber i barnehage, har sikkert gode kvaliteter og er veldig mennesklig, en som bryr seg om andre. Det er ikke sikkert han er like grei i hverdagen, alle har feil. Jeg ville ikke tenkt mer over det, hadde lagret det som en romanse som aldri ble reel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...