Gjest Consensio Skrevet 17. april 2011 #41 Skrevet 17. april 2011 (endret) Men om man får i seg tilskudd, så skal det vel ikke være nødvendig å spise fisk? Hvor mye tilskudd burde man da få i seg i løpet av en dag? Endret 17. april 2011 av Consensio
Dark Star Skrevet 17. april 2011 #42 Skrevet 17. april 2011 (endret) "Lille venn" er unødvendig hersketeknikk. Det går fint an å påpeke at det finnes nyere data enn skolebøkene fra barneskolen uten å herske. Den selvsikre tonen fra vedkommende innbød til hersketeknikk, men det var ikke pent gjort av meg, beklager til vedkommende. Vet ikke om jeg ble så mye klokere av alle svarene her jeg da Hva bibelen sier, eller hva andre religioner sier om svinekjøtt bryr jeg meg ikke så mye om. Hva kan en person som har problemer med leddene spise bortsett fra kylling (og fisk, det liker jeg ikke), dersom man vil spise kjøtt hver dag? Hvordan personer med leddplager oppever forbedring eller forverring i forbindelse med ulike matvarer er veldig individuelt, så her må du nesten bare prøve deg frem selv for å seg hva som funker for deg. Det eneste som virkelig har vist gode resultater i alle undersøkelser er å innta rikelig med omega 3, så du bør kanskje prøve å motivere deg selv til å spise fisk. Det er utrolig mange gode fiskeretter man kan lage. Endret 17. april 2011 av Dark Star
Gjest Tjoms Skrevet 17. april 2011 #43 Skrevet 17. april 2011 Men om man får i seg tilskudd, så skal det vel ikke være nødvendig å spise fisk? Hvor mye tilskudd burde man da få i seg i løpet av en dag? Jeg er veganer, eneste tilskuddet jeg trenger er Omega og Vit D.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå