Gå til innhold

what to do


Gjest oskar

Anbefalte innlegg

Klassisk problem....

Har datet en jente i 3 mnd. Alt virket bra,.....så plutselig så trenger Ho tid for å kjenne etter følelsene sine.

Ho sier at Ho trives fantastisk i mitt selskap, men må lete etter den siste biten for å bli forelsket. Spm er: er dette kjørt eller er dere slik at denne biten kan letes opp?

Jeg holder avstand nå, og ønsker ikke at ho skal føle at jeg er stress f ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av og til kan man trenge litt tid for seg selv i begynnelsen av et forhold for å finne ut hva man føler og få tid til å kjenne om man savner personen. Bare gi henne litt tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør ikke nødvendigvis være kjørt. Slik var jeg også i begynnelsen av mitt forhold. Jeg brukte ekstremt lang tid, over et år, men han ventet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke nødvendigvis kjørt nei. jeg brukte også evigheter men vi er sammen i dag og har vært det i to år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende hun bare trenger mer tid, eller det kan hende at hun ikke klarer å si rett ut at hun egentlig ikke er interessert mer.

Hvor lenge skal man vente og håpe at ting går i ens egen favør?

Jeg tror jeg ville tatt en prat med henne og sagt at det var vanskelig å leve i uvisshet. Be henne gi deg et lite hint om hvilken retning hun tror følelsene kan gå. Hvis hun tror det er mer enn 50% sjanse for at hun finner forelskabiten så er det kanskje verdt å vente. Hvis hun tror det er mindre enn 50% sjanse for å finne den biten er det kanskje lurt å prøve å gå videre i livet.

Hvis hun er den typen som ikke klarer å si rett ut at hun ikke er interessert kan det hende hun i hvertfall klarer å si at det er under 50% sjanse for at hun vil fortsette. Men da må du forklare for henne at det er bedre for deg å vite at et nei er i anmarsj enn å gå og vente og håpe forgjeves.

Jeg tror at hvis man venter og håper i måneder og kanskje år, for så å bli avvist, så blir man fryktelig bitter og sint for all den tida man har kastet bort. Å gi henne tid er jo greit nok, men jeg ville bedt om et visst perspektiv på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for svar

Må vel legge til at ho har en litt mere hektisk hverdag en meg, da ho har to jenter på 2 og 5. Jeg har ingen barn. Kan jo være ho vil ha tid for å tenke seg om i.o.m at det blir evt 4 som blir involvert istedet for bare 2.

Men jeg vil fortsatt satse på denne fantstiske jenta:) Gi ho tid, selvsagt innen et visst perspektiv. Men tror det bli feil å spørre ho nå "hvor lang tid trenger du".....

Har også lyst om å spørre henne om å bli med på en weekwnd tur om en mnd tid. Hvordan hadde dere reagert på det?

Som en stressfaktor eller?

Skal ikke være lett dette med kjærigheten. Og vi er alle individuelle, men det er litt godt å få ytret seg her, og å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Etter min erfaring har vel aldri dette med pauser for å kjenne på følelsene utviklet seg i positiv retning. Som oftest har ting utviklet seg slik da at den ene ser at den andre kanskje ser på "forholdet" på en annen måte enn det en selv gjør. Man er sikkert blitt godt kjent og har kanskje litt dårlig samvittighet, eller er litt redd for å føre den andre bak lyset.

Dersom du er redd for at dine fremstøtt skal skremme henne bort, så tror jeg nok jeg vil ha styrt unna den reiseinvitasjonen. Hvis det faktisk er slik at hun bare trenger litt tid, og at hun muligens vil komme tilbake. Så er det i hvert fall sikkert at hun trenger den tiden. Slike invitasjoner blir da fort bare en belastning som driver henne vekk.

Uansett er dette en utrolig kjip situasjon. Man har liksom ikke mulighet til å gjøre noe, og det blir bare "feil" uansett. Jeg er ikke verdens mest tålmodige kar, og opplevde nylig noe av det samme. Det gikk ikke bra.

Det høres ut som du er en generøs og sympatisk fyr, og håper det ordner seg for deg. Men husk på å ta vare på deg selv midt oppi dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig for oss å si.

Dte kan være kjørt, hu kan holde på med en annen på si, eller hun rett og slett trenger litt tid før hun kommer tilbake og satser 110%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...