Gå til innhold

dating vs forhold


lizsie

Anbefalte innlegg

:klemmer:

Hvis man er godt voksen og har barn på hver sin kant, har møtt en person man har datet i ca 2 mnd, man har sex, holde i hender, koser, går ut sammen,..... hva er lang nok tid date før man kan begynne å forvente et svar på om man er et kjæreste emne? jeg mene..... man skal jo ikke forlove seg eller gifte seg fordi om, heller ikke introdusere ungene på dette stadiet, men kanskje vite mellom oss at man er kjærester? og at man kan begynne å finne på ting sammen av og til med ungene som venner? og når folk spør om man er sammen, vite hva man svare da?

HVA MENE DERE FOLKENS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tronder

Når man tilbringer mer enn 3 netter sammen i uka over en 3ukers periode burde man kanskje kunne regne seg som sammen. Kommer dog litt an på omstendighetene, men tror jeg ville ha tatt opp spørsmålet hvis dette skjer. Altså like greit spurt om den andre fremdeles dater andre, hvis svaret er nei, så er man så godt som sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man tilbringer mer enn 3 netter sammen i uka over en 3ukers periode burde man kanskje kunne regne seg som sammen. Kommer dog litt an på omstendighetene, men tror jeg ville ha tatt opp spørsmålet hvis dette skjer. Altså like greit spurt om den andre fremdeles dater andre, hvis svaret er nei, så er man så godt som sammen.

TAKK

Jeg vet han ikke date andre, han har sagt han kun er med meg, og det er og derfor jeg ikke helt klare skille mellom hvor lang denne datinga skal pågå,..... han komme jo uansett ikke til bli ordentlig kjent med meg før vi gjør ting sammen med ungene våre, og jeg vil uansett ikke presentere han som en venn engang for de før han er sikker på om han kan tenke seg ha et kjæreste forhold.

Han går liksom fundere på NÅR han vet om jeg er "den rette" hehe,....det er bare litt frustrerende for jeg gidde ikke fortsette bare gi av meg selv om han ikke kan bestemme seg, kanskje vi ikke er på samme bølgelengde her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK

Jeg vet han ikke date andre, han har sagt han kun er med meg, og det er og derfor jeg ikke helt klare skille mellom hvor lang denne datinga skal pågå,..... han komme jo uansett ikke til bli ordentlig kjent med meg før vi gjør ting sammen med ungene våre, og jeg vil uansett ikke presentere han som en venn engang for de før han er sikker på om han kan tenke seg ha et kjæreste forhold.

Han går liksom fundere på NÅR han vet om jeg er "den rette" hehe,....det er bare litt frustrerende for jeg gidde ikke fortsette bare gi av meg selv om han ikke kan bestemme seg, kanskje vi ikke er på samme bølgelengde her

OG vi kan ikke tilbringe 3 netter sammen hver uke fordi vi har unger,..... når han har barnet sitt annenhver uke er det ikke overnatting, og den uka han har fri er det kun 1-2 netter når jeg har barnefri,.... så det er jo nettopp derfor vi er nødt begynne være litt mer med hverandre og inkludere ungene (treffes som venner og grille, gå på kino, sykle tur, svømme,....) , ellers er jo dette håpløst spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...