Gå til innhold

Når han gir meg råd om utesteder


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Våkn opp og innse at dette ikke er et kjæresteforhold. Du er nok en person som har vanskelig for å sette grenser. Derfor blir du av og til behandlet dårlig av andre mennesker. Vil råde deg til å lære deg mer grensesetting, for eksempel hos en psykolog, og at du blir mindre avhengig av å ha en mann. Dersom du har kjærlighetssorg, er ikke løsningen alltid å løpe på byen for å finne en ny mann. Er du voksen, bør du vite det. Det beste er om du kan trives med deg selv en stund først, før du går ut og leter etter ny mann.

Tuller du? Jeg er godt voksen og trives utmerket med meg selv. Jeg er faen meg lei av å være alene! Selv om jeg har kjæreste er jeg alltid alene. Jeg vil ha en mann hos meg hele tiden! Kom ikke her og si at det er for mye forlangt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synes jeg du skal gjøre det slutt med denne 'kjæresten' og finne deg en ny!

En som faktisk vil være sammen med deg! :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal gjøre det slutt med denne 'kjæresten' og finne deg en ny!

En som faktisk vil være sammen med deg! :Nikke:

Signerer denne!!! Våkn opp, dere er ikke kjærester, du er der når det passer ham!!! Finn en som vil ha deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er flere som råder damen til å finne seg en ny. Det er helt klar at hun bør gjøre det slutt med han hun har nå. Men løsningen er jo likevel ikke å finne seg en ny. Etter å ha lest dette og tidligere innlegg her inne, virker det som TS har en tendens til å dumpe borti menn som behandler henne dårlig. Da er det på tide at hun går litt i seg selv, prøver å komme litt mer i likevekt og trives med seg selv. Da vil man ikke være så avhengig av bekreftelse fra en mann. Man må ha det bra med seg selv, for å treffe på bra menn. Hysteriske damer tiltrekker seg dårlige menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Det er HAN som forteller meg hvor jeg skal gå ut! Og han lar meg sitte alene helg etter helg...stenger av telefonen, svarer ikke på sms. Jeg skal hele tiden bevise min kjærlighet til han, mens han gir fullstendig faen.

Og du er sammen med han fordi...?

Dette er jo ikke et kjæresteforhold. Dette er en relasjon i total ubalanse, hvor han har den fulle og hele kontrollen. Vil du virkelig ha det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det vanlige det, blandt både min kjæreste og venner/venninner. Meg driter de i. Sier JEG en liten setning galt så er helvete løs. Mens mot meg kan de si og gjøre alt uten konsekvenser, for jeg er IKKE en person som henger meg opp i alt negative og ser det negative i alt eller ønsker å se det mest negative i alt.

Jeg gleder meg virkelig til å gå ut på byen...

sorry men du virker litt tragisk... skaff deg en ryggrad..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at det er flere som råder damen til å finne seg en ny. Det er helt klar at hun bør gjøre det slutt med han hun har nå. Men løsningen er jo likevel ikke å finne seg en ny. Etter å ha lest dette og tidligere innlegg her inne, virker det som TS har en tendens til å dumpe borti menn som behandler henne dårlig. Da er det på tide at hun går litt i seg selv, prøver å komme litt mer i likevekt og trives med seg selv. Da vil man ikke være så avhengig av bekreftelse fra en mann. Man må ha det bra med seg selv, for å treffe på bra menn. Hysteriske damer tiltrekker seg dårlige menn.

Jeg er vel ikke hysterisk. Det var da han som bl.a sa at han elsket meg etter tre dager! Dessuten finner jeg meg lett nye menn.

Vel, jeg tror litt for godt om folk. Jeg burde selvsagt ha gått med en gang han begynte å behandle meg dårlig. Han har jo heller aldri gitt noen forklaringer..og det han har sagt, vel jeg vet jo at han har løyet tidligere så...

Får vel heller slutte å ta kontakt med han. Det er vel det han vil....Og DET skulle gå greit, så mye alene som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel heller slutte å ta kontakt med han. Det er vel det han vil....Og DET skulle gå greit, så mye alene som jeg er.

Men det har du jo sagt 1000 ganger. Du greier det jo tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har du jo sagt 1000 ganger. Du greier det jo tydeligvis ikke.

Det er ikke jeg som tar kontakt med han, men han som ringer meg! Og vel, jeg glemmer alt og blir helt "mo i knærne" når jeg prater med han..og så blir jeg skuffet igjen og igjen. Enten får jeg vel akseptre at slik blir det da, eller så..får jeg kanskje begynne å gå oftere ut på byen igjen. Og herrrrreguuuuud så lei jeg er det, men treffer da menn fortsatt. Han sa også at han var så lei bylivet, men det virker ikke slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg som tar kontakt med han, men han som ringer meg! Og vel, jeg glemmer alt og blir helt "mo i knærne" når jeg prater med han..og så blir jeg skuffet igjen og igjen. Enten får jeg vel akseptre at slik blir det da, eller så..får jeg kanskje begynne å gå oftere ut på byen igjen. Og herrrrreguuuuud så lei jeg er det, men treffer da menn fortsatt. Han sa også at han var så lei bylivet, men det virker ikke slik..

Dere høres tragiske ut, begge to, som tror lykken er å fly på byen når forholdet går en i mot. Ser du ikke selv at det er tragisk? Finn deg heller en seriøs fyr, som ikke flyr på byen. Meld deg inn i Turistforeningen for eksempel. Eventuelt kan du prøve nettdating.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...