Gå til innhold

Gjøre ting sammen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i å være ute med en gang våren kommer. Samboeren min er ikke det. Slik som i dag har jeg tatt på meg godt med klær og skal ut å lese. Mens min bedre halvdel skal sitte inne. Hadde det vært en ok ordning for dere inne her? Eller må dere gjøre ting sammen hele tiden? Det er ofte vi ikke gjør noe sammen på dagtid, men på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Consensio

Sånn er det her også.

Det hender vi tar bilturer sammen, spiller litt sammen eller ser på TV sammen, men sånn ellers gjør vi ikke så mye sammen.

Jeg kan sitte ute i hagen og kose meg hele dagen, mens mannen er inne. Jeg driver med min hobbyer, mens han driver med sine.

Tror jeg hadde blitt gal dersom vi hadde gjort alt sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her også.

Det hender vi tar bilturer sammen, spiller litt sammen eller ser på TV sammen, men sånn ellers gjør vi ikke så mye sammen.

Jeg kan sitte ute i hagen og kose meg hele dagen, mens mannen er inne. Jeg driver med min hobbyer, mens han driver med sine.

Tror jeg hadde blitt gal dersom vi hadde gjort alt sammen :fnise:

Godt å høre :) Kan irritere meg noen ganger at han ikke vil ut i finværet, men vi er forskjellige! Men vi skal ha barn snart. Håper ting endrer seg litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke til å møte hverandre på halvveien :)

Som i dag ville han egentlig sitte inne og se fotball som startet klokken tolv... Jeg ville ut i sola, så vi tok oss en joggetur på et par timer i solen før vi satt oss her inne igjen :P

Jeg kunne godt tenkt meg å gå tur i hele dag, men sånn blir det ikke når man kun har god nok tid til hverandre i helgene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke til å møte hverandre på halvveien :)

Som i dag ville han egentlig sitte inne og se fotball som startet klokken tolv... Jeg ville ut i sola, så vi tok oss en joggetur på et par timer i solen før vi satt oss her inne igjen :P

Jeg kunne godt tenkt meg å gå tur i hele dag, men sånn blir det ikke når man kun har god nok tid til hverandre i helgene :P

Kunne ikke du gått tur i hele går, så kunne dere vært sammen i hele dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler ikke noe behov for å gjøre ting sammen hele tiden, og ikke samboer heller. Derimot så er vi mye i nærheten av hverandre, så det blir jo til at vi snakker mye sammen, f.eks mens jeg sitter ved pc'en og han spiller tv-spill. Vi gjør ting sammen innimellom, og vi har alltid litt tid sammen på kvelden hvor vi ligger i senga og bare snakker. Det er koselig, det gjør at vi bevarer mye intimitet oss i mellom. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...