Gå til innhold

Ville du satset på han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En du dater/ roter med har en pulevenn eller en venn/venninne som h*n har sex med. Hadde du ville satset på h*n hvis h*n likte deg, men likevel faktisk ikke holdt trusa oppe mens dere flørtet?

Hvor viktig er det for kvinner, og hvor viktig er det for menn?

Om du er negativ til det, TENK litt på hvordan han er som person, pass deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det ville jeg ikke. For om han roter under datingen, så er han ikke villig til noe fast forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En du dater/ roter med har en pulevenn eller en venn/venninne som h*n har sex med. Hadde du ville satset på h*n hvis h*n likte deg, men likevel faktisk ikke holdt trusa oppe mens dere flørtet?

Hvor viktig er det for kvinner, og hvor viktig er det for menn?

Om du er negativ til det, TENK litt på hvordan han er som person, pass deg! :)

Nei takk.

Hvis han har sex med en annen samtidig som han dater meg, så spiller det liten rolle hvor flott han måtte være ellers. Og jeg vil hvertfall ta det med en klype salt når han sier at han liker meg.

Og ja, jeg passer meg for sånne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En du dater/ roter med har en pulevenn eller en venn/venninne som h*n har sex med. Hadde du ville satset på h*n hvis h*n likte deg, men likevel faktisk ikke holdt trusa oppe mens dere flørtet?

Hvor viktig er det for kvinner, og hvor viktig er det for menn?

Om du er negativ til det, TENK litt på hvordan han er som person, pass deg! :)

Med mindre vi har bestemt at vi skal være eksklusive så gjør det meg ingenting. Det er når avtaler om forhold brytes at det blir et problem for meg. Er forresten jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker vel at om man treffer noen som man liker veldig godt, og føler litt på om det kan være noen fremtid med, så roter man ikke med andre.

Roter man med andre i den herlige perioden man blir kjent, flørter og blir forelsket, så har man antakeligvis ikke tanker om at det skal utvikle seg til den helt spesielle relasjonen i livet. Kommer liksom helt skjevt ut i starten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en person har en fuckbuddy, eller pulevenn, gir meg et klart signal om at denne personen ikke er ute etter et seriøst forhold. Og nei, da hadde jeg ikke satset på den personen hvis jeg var ute etter noe seriøst.

Og jada, det kan godt være en flott person og alt det, men det betyr ikke at den personen er riktig for meg da man tydeligvis er på jakt etter forskjellige typer relasjoner.

Endret av Tears.of.the.Sun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Nei det ville jeg ikke. For om han roter under datingen, så er han ikke villig til noe fast forhold.

Tull og tøys.

Under dating blir man kjent med hverandre og muligens forelsket i hverandre. Hvordan kan noen være villig til å satse på et eksklusivt forhold med noen de ikke kjenner, eller har blitt forelsket i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys.

Under dating blir man kjent med hverandre og muligens forelsket i hverandre. Hvordan kan noen være villig til å satse på et eksklusivt forhold med noen de ikke kjenner, eller har blitt forelsket i?

Ok, du har et poeng der. Men likevel, om jeg har vært på 3. date med han og er ganske betatt, men finner ut at han hadde sex med en annen dame neste kveld, så ville jeg nok blitt litt skuffet. Jeg er såpass romantisk at jeg ville ønsket at han ikke hadde behov for å gå til en annen dersom han er blitt interessert i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Det kommer selvfølgelig an på personen og hvordan h*n oppfører seg mot deg. Det er en forskjell på om dere møtes for film (les: hankypanky) og h*n ikke åpner opp de dypere sidene av seg selv, enn på middagsdater + hankypanky, men at vedkommede er mer dyp i kommunikasjonen.

Så har du de "proffe" multi-puleforhold-folkene som gjør det helt klart at det kun er seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jentehumor

Jeg vedder et tonn med ekte kjærlighet på at 5 av 9 menn gjør dette!

Så langt har jeg sett det. Jeg har flere ganger hatt sex med menn som ikke klarer å holde seg selv da de faktisk har en dame de håper de er heldig med.

ALTSÅ går det an å være så idiotiske, er de forelsket i noen andre så forteller de meg at de ikke kan holde på like mye som før/tulle så mye?! Det betyr at seff skal dem gå ned i buksa på andre mens de venter på at hun de håper å få et forhold med skal si ja, men vet hun det at han puler en eller flere i mens? NEI! Klart finnes det noen jenter som gjør det samme, men det finnes så mange søte uskyldige jenter som er for godtroende når de er forelsket!

Så, hvis jeg da ble kjent med en jente som ble sammen med en mann jeg hadde sex med under dating og flørte perioden deres, hun aner ikke en dritt om at jeg har pult han mens vi ser hverandre rett i øynene, der jeg sitter med henne ansikt til ansikt. Jeg syns synd i henne som har en type med en hemmelighet som jeg vet om. Hun tror hun kan stole på han, være trygg på han, tror hun kjenner han, men sjokket blir jo hvis jeg skulle fortelle henne dette...

Hadde dere gjort det, ødelagt et forhold, eller la henne finne det ut selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, hvis jeg da ble kjent med en jente som ble sammen med en mann jeg hadde sex med under dating og flørte perioden deres, hun aner ikke en dritt om at jeg har pult han mens vi ser hverandre rett i øynene, der jeg sitter med henne ansikt til ansikt. Jeg syns synd i henne som har en type med en hemmelighet som jeg vet om. Hun tror hun kan stole på han, være trygg på han, tror hun kjenner han, men sjokket blir jo hvis jeg skulle fortelle henne dette...

Hadde dere gjort det, ødelagt et forhold, eller la henne finne det ut selv?

Jeg ville ikke sagt noe, men jeg ville holdt meg unna jenta. For ellers ville den saken jo ligget der mellom dere, og det hadde blitt ganske kleint å omgås dem som par også...

Men liker du å være den jenta som gir disse mennene lett tilgang på sex mens de er forelsket i en annen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg roter med kan rote med andre, jeg kan rote med andre. All good. Hvis vi derimot blir mer seriøse, så er andre ute av bildet. Er ikke det naturlig for han, er ikke han naturlig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI absolutt ikke. Hvorfor i alle dager skal man synke så dypt at man skal nøye seg med å være nr. 2 i dating perioden? Måte på hva man skal utsette seg for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...