Gjest song Skrevet 14. november 2011 #101 Del Skrevet 14. november 2011 Hadde vært koslig og møtt noen andre fra KG. Jente på 20 år. Alltid koslig og bli kjent med nye mennesker. Flere på KG på 20 fra Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 14. november 2011 #102 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg er 22 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bob-kåre Skrevet 20. november 2011 #103 Del Skrevet 20. november 2011 Dårlig aktivitet i denne tråden her;p Hva om vi bare sier en dag så ser vi hvor mange som er interessert, og så får dem som vil komme? Gjør jo ikke noe om vi bare blir noen få Foreslår en søndag ettermiddag, det er vel en dag det skulle passe for flest? Neste søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest song Skrevet 22. november 2011 #104 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er med denne søndagen, på ettermiddagstid. Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 22. november 2011 #105 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg skal en tur til Oslo i helgen, ellers hadde det vært fint Håper dere treffes fordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 22. november 2011 #106 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå