Heartbeats Skrevet 10. august 2011 #61 Skrevet 10. august 2011 så bra at det er fler som er interesserte kan vel være lurt å ta det i slutten av august så fler får vært med? tenker da på de som ikke kommer hjem til tr.heim helt enda. Og så bør man vel finne på noe smart sånn at folk finner hverandre på den plassen man treffes. Sist treff vi hadde så tok det litt tid før vi fikk samlet oss siden det var litt vanskelig å vite hvem som var hvem. Jeg iallefall satt å undret på alle som kom og tittet seg rundt "er du fra KG tro" Men vi hadde det iallefall hyggelig vi 4(?) som traff hverandre
Putetrekket Skrevet 15. august 2011 #62 Skrevet 15. august 2011 Hei! Jeg er gjerne med på et Trondheimstreff Har mistet kontakten med venninner fra studietiden, og synes det er vanskelig å få seg nye venner. Har venner på jobben, men snittalderen der er rundt 50 år, så har ikke den samme kontakten etter arbeidstid. Er selv 25 år, og har bodd i byen siden 2005. Kjøpte leilighet i fjor sammen med samboeren min, så trives godt her. Håper på treff snart er ledig de aller fleste helger og ettermiddager framover
spinnwild Skrevet 14. september 2011 #63 Skrevet 14. september 2011 Hva med lørdag? Litt kort frist kanskje...? Jeg vil finne på noe på lørdag
HedvigR Skrevet 11. oktober 2011 #64 Skrevet 11. oktober 2011 Oi, en Trondheimtråd, så koselig. Ser det har vært en del forslag her om tid og sånn, men det virker som det ikke har blitt gjort noe med? Er det fortsatt sånn at folk vil ha et møte? For det hadde jo vært litt artig
Gjest Uglefot Skrevet 12. oktober 2011 #65 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg vil komme! Men jeg skal bare stå bak et hjørne og lurtitte
spinnwild Skrevet 12. oktober 2011 #66 Skrevet 12. oktober 2011 Oi, en Trondheimtråd, så koselig. Ser det har vært en del forslag her om tid og sånn, men det virker som det ikke har blitt gjort noe med? Er det fortsatt sånn at folk vil ha et møte? For det hadde jo vært litt artig Jeg er fortsatt med på treff, så lenge vi finner en dato som passer
Surriball Skrevet 12. oktober 2011 #67 Skrevet 12. oktober 2011 *har gitt opp forsøket på å være så innmari anonym hele tiden* Ja okei, jeg bor i Trondheim. Er egentlig interessert i Trondheimstreff! Hadde vært gøy!
Gjest hogwash Skrevet 15. oktober 2011 #70 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vil komme! Men jeg skal bare stå bak et hjørne og lurtitte Jeg står på motsatt hjørne av Uglefot
Gjest Uglefot Skrevet 15. oktober 2011 #71 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg står på motsatt hjørne av Uglefot Og når jeg har inntatt 5 øl så skal jeg komme å danse på bordet der kg-folket sitter. Hmm, men ærlig talt. Vet ikke om jeg tør jeg altså. Men blir jo så nysgjerrig! Om dere avtaler et tidspunkt så se etter noen i lokalet med kikkert! Ikke kikerter, men kikkert
lizzie88 Skrevet 16. oktober 2011 #73 Skrevet 16. oktober 2011 Jeg bor utenfor Trondheim, nærmere Stjørdal. Vil gjerne hive meg med jeg også, men da ønsker jeg at det er på dagtid i ei helg kanskje? Og det er jo muligheter for å reservere ett bord en plass, kanskje Egon og si at det er folk fra Kvinneguiden som kommer? Da blir man ført til det bordet. 2
Cammomille Skrevet 20. oktober 2011 #77 Skrevet 20. oktober 2011 Dette hørtes koselig ut. Kan jeg også være med? Har bodd i byen siden i sommer med samboer som er herfra. Jeg deriomot, mangler litt nettverk føler jeg.. Dog mye studier og treninger, men med planlegging er alt mulig :D
Bellamy Skrevet 20. oktober 2011 #78 Skrevet 20. oktober 2011 Klart du får bli med! alle kg'ere i trondheim er velkomne!
*Meg* Skrevet 20. oktober 2011 #79 Skrevet 20. oktober 2011 Høres ut som det er en del som er interesserte, så bra! Skal vi begynne å tenke på å sette opp tid og sted?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå