Gå til innhold

Mobbere, facebook...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså. Mange mot en.

Jeg hadde bare slettet alle som kommenterte bildet negativt. Da slipper du og se og å vite. Så kan de her umodne bare holde på. Blir nok uinteressant når de skjønner at du ikke ser kommentarene. Er da ikke vanskelig å slette 30-40 stykker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

slett og blokker dem, alle som en!!

Det er noe i det at det ikke er gøy å mobbe noen som ikke ser eller tar seg nær av mobbinga.

Vet at det ikke er så enkelt inni, men for mobberne så er det faktisk det, og en dag blir de voksne også, og kanskje noen av dem skjønner hva de har vært med på, og skammer seg litt.

Vit hvem du er, vær stolt av at du ikke er en av dem, og nyt livet ditt uten slike energisugere, det er de som er taperne og som er avhengig av å tråkke på andre for å ha det bra eller gøy selv.

Skrevet

Tenk at voksne mennesker kan holde på slik. De skulle hatt grisebank.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt med en gjeng siden 2008, da jeg sluttet på skolen vi gikk på sammen tagget de et bilde av meg på facebook...

Det er en av dem som bruker dette bildet som profilbilde, og "mobberne" kommenterer det hele tiden.

Jeg har rappotert bildet mange ganger til facebook, og skrevet mail til han som har profilbildet om at han må fjerne det.

Han fjerner kun kommentarene når det har blitt for mange av dem, og jeg har fjernet taggen mange ganger, men de tagger meg på nytt og kommenterer mer...

Det eneste jeg har skrevet i kommentarfeltet er om de kan være så snill å slutte, og om han kan slette bildet. Jeg har ikke provosert noe som helst....

Etter en lengere periode uten noen kommentarer så ble jeg tagget i det i natt, og det var gjort to kommentarer...

Jeg rappoterte bildet IGJEN, men fikk beskjed om å si ifra til han som bruker profilbildet om at han skal slette bildet...

Det tar jo aldri slutt... Hva kan jeg gjøre fornoe??

Faen altså, det er utrolig kjipt... :sad:

sånn på siden..har ike fb,men hva skjer da noen tagger deg? er helt blank

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...