Gå til innhold

Mindre sex etter vi flyttet sammen


pratesyk

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har vært sammen nå litt over 4 år. Vi har hele veien hatt et utrolig bra sexliv. Frem til vi flytta sammen hadde vi sex nesten hver dag ( hver gang vi møttes), hadde telefonsex og var helt oppå hverandre hver gang vi var sammen.

Vi flyttet sammen for et par måneder siden og nå har vi sex kanskje to ganger i uken. Vi er fortsatt veldig forelska og har det veldig bra sammen. Og sexen er utrolig bra når vi har sex.

Er det vanlig at man har mindre sex når man flytter sammen? Er dette noe jeg bekymre meg over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Undreren

Hei :)

Alt er vanlig :)

Noen har mer sex når de flytter sammen, noen har mindre sex og noen har like mye som før.

Det du må tenke gjennom og evt finne ut av er hvorfor?

La meg nå ta et eksempel (og husk, det er bare et eksempel): dere har vært kjærester og glad for å se hverandre så ofte dere kan og knuller som kaniner hver gang. Så flytter dere sammen og du går i fella med å begynne med "mas" om det ene og det andre, han får leia av dette og mister lysten.

Trikset er jo da å finne arbeidsfordelingen som gjør at dere begge er fornøyde :)

(igjen, husk det bare var et eksempel..sier ikke at du er sånn)

(sier heller ikke at alle kvinner er sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var det også sånn, og jeg ble veldig frustrert i begynnelsen fordi jeg tenkte at han ikke tente på meg lenger eller at noe var galt.

Men så var det jo også sånn at før vi bodde sammen og var i et avstandsforhold, så vi jo hverandre bare av og til og da ofte i helgene når vi hadde fri og tid til å kose oss sammen. Da hadde det gjerne gått to uker siden siste møte, og vi hadde rukket å savne hverandre og også savne sex.

Nå som vi har flyttet sammen blir det vel sex 1-2 ganger i uka. Jeg synes det er litt for lite, men jeg skjønner også at kjæresten min er trøtt og sliten etter en lang skoledag o.l. Nå er ikke sex like "spennende" lenger, i.o.m. at vi vet at vi alltid har hverandre der og kan ha sex nårsomhelst uansett. Vi har mye sex i helgene, men når det gjelder hverdagene er det ofte mye annet som skal tenkes på, man er trøtt og har ikke like mye tid osv.

Må legge til at jeg og kjæresten også er veldig forelska, og han er veldig kjærlig og oppmerksom med meg, selv om vi ikke har sex like ofte. Så det du beskriver TS, er nok ganske normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk for svar :)

Ja han sier ofte at han er sliten, og han har en fysisk krevende jobb, så skjønner jo det. Men blir fortsatt litt frustrert..

Jeg er ikke så masete av meg, så tror nok ikke det er det. Og han er veldig flink til å hjelpe til hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Undreren

Hva med å prøve å overraske han i situasjoner som ikke er "rutine"?

Når han dusjer etter jobb, gå inn naken og bli med, gi en BJ i dusjen og be han legge seg i senga og vente på deg :)

Eller når dere ser på tv, sett igang med ett eller annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baaah! Det verste jeg vet er "planlagt sex" det er så unaturlig setting å være i....

Sex er best som en spontan handling når man føler for det :D så når du føler for det, vis det! Ingenting er mer sexy og tiltrekkende enn at partneren er TYDELIG på at denne vil ha deg - NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hos oss ble det omvent. vi har mer sex nå enn vi hadde for et år siden. rett og slett fordi vi er mer tilgjengelig for hverandre enn vi var da vi ikke bodde sammen.

men det er nok ganske naturlig at det blir mindre når man flytter sammen. jeg er nok en av de få heldige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har vært sammen nå litt over 4 år. Vi har hele veien hatt et utrolig bra sexliv. Frem til vi flytta sammen hadde vi sex nesten hver dag ( hver gang vi møttes), hadde telefonsex og var helt oppå hverandre hver gang vi var sammen.

Vi flyttet sammen for et par måneder siden og nå har vi sex kanskje to ganger i uken. Vi er fortsatt veldig forelska og har det veldig bra sammen. Og sexen er utrolig bra når vi har sex.

Er det vanlig at man har mindre sex når man flytter sammen? Er dette noe jeg bekymre meg over?

2 g i uken? da ligger dere over snittet. vent til det har gått 7 år,10 år...da sitter du der og tenker på den fine tiden dere hadde dere to g i uken

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke plnlagt sex, det er for kjedelig.. Vi hard et jo fortsatt bra sammen og har jo sex 2-3 ganger i uka, blir bare frustert over at det ikke er som før.. Men det blir kanskje sånn når man bor sammen..

2 ganger i uka er over snittet?? :sjokkert: uff da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...