MarianneE Skrevet 9. november 2014 #1681 Skrevet 9. november 2014 Karamellbrownies fra Det søteste liv. Den står i ovnen nå og jeg er veeeldig spent på resultatet.
Brunhilde Skrevet 9. november 2014 #1683 Skrevet 9. november 2014 Jeg lot meg lure av en pakke ferdig kanlebollefyll, reklamens makt kan være stor, og bakte kanelsnurrer. Det var greit nok, men neste gang blir det mitt eget fyll fordi det er bedre.
MarianneE Skrevet 9. november 2014 #1684 Skrevet 9. november 2014 Karamellbrownies fra Det søteste liv. Den står i ovnen nå og jeg er veeeldig spent på resultatet. Resultatet kunne ikke blitt mer mislykket.
FantasDick Skrevet 9. november 2014 #1685 Skrevet 9. november 2014 (endret) Bakte grove hamburgerbrød til middagen tidligere i dag og nå har jeg nettopp tatt ut en banankake fra ovnen. Farsdag og den eneste kaka samboeren min liker er banankake, usj. Edit; satte nettopp inn et brett granola også, CBE-style. Er tom for lunsj på jobb så dette blir neste ukes rasjon. Endret 9. november 2014 av FantasDick
Pingting Skrevet 9. november 2014 #1687 Skrevet 9. november 2014 Resultatet kunne ikke blitt mer mislykket. Det var da voldsomt som ting går på på tverke i ovnen din for tiden!?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #1688 Skrevet 9. november 2014 Knafri focaccia av hvete, spelt og durum, med topping av olivenolje, frisk rosmarin og salvie og fleur de sel. Anonymous poster hash: cbe2a...c11
MarianneE Skrevet 9. november 2014 #1689 Skrevet 9. november 2014 Det var da voldsomt som ting går på på tverke i ovnen din for tiden!? Ja, denne uka er det tydelig at en (kjøkken) ulykke kommer sjelden alene.
Kvist Skrevet 9. november 2014 #1690 Skrevet 9. november 2014 Resultatet kunne ikke blitt mer mislykket. Hva skjedde? Ble det ikke brownies?
MarianneE Skrevet 9. november 2014 #1691 Skrevet 9. november 2014 Hva skjedde? Ble det ikke brownies? Tja.... halve røra skulle oppi formen, og deretter skulle det helles over karamellsaus fra flaske før resten av røra kom opp i formen. I ovnen kokte karamellsausen og den rant over og ned i bunn av ovnen. En del av kaka var stekt og en del rå. Alt smakte litt brent.
Kvist Skrevet 9. november 2014 #1692 Skrevet 9. november 2014 Mmmm, hørtes deilig ut... Men haha, måtte le høyt da jeg hørte forklaringa di. Den oppskriften var rar da, hva var poenget med saus i midten, og særlig sånn tynn fra flaske? Såklart sukkervann koker. Når jeg har laget karamellbrownies har jeg brukt karamellbiter. Amerikanske oppskrifter ber gjerne om caramel-chips, men jeg har brukt smørbukk eller tilsvarende seige hjemmelagde karameller delt i biter.
Sally-Go-Round Skrevet 9. november 2014 #1693 Skrevet 9. november 2014 Knafri focaccia av hvete, spelt og durum, med topping av olivenolje, frisk rosmarin og salvie og fleur de sel. Anonymous poster hash: cbe2a...c11 Har du en oppskrift?
MarianneE Skrevet 10. november 2014 #1694 Skrevet 10. november 2014 Det var da voldsomt som ting går på på tverke i ovnen din for tiden!? Men idag har jeg lagt gode brownies. Måtte gjøre det godt igjen etter igår... 1
Despicable Me Skrevet 10. november 2014 #1695 Skrevet 10. november 2014 Rundstykker av surdeig og eltefritt surdeigsbrød.
Pingting Skrevet 11. november 2014 #1698 Skrevet 11. november 2014 (endret) Tja.... halve røra skulle oppi formen, og deretter skulle det helles over karamellsaus fra flaske før resten av røra kom opp i formen. I ovnen kokte karamellsausen og den rant over og ned i bunn av ovnen. En del av kaka var stekt og en del rå. Alt smakte litt brent. Men altså. Rå = kakedeig = nam. Ser ikke problemet Endret 11. november 2014 av Pingting
MarianneE Skrevet 11. november 2014 #1699 Skrevet 11. november 2014 Men altså. Rå = kakedeig = nam. Ser ikke problemet Nja.... rå kakedeig med svidd smak...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå